Graspop Metal Meeting 2025

vind het dan wel vreemd dat powerwolf als duitse band dan niet op duitse festivals de hoge spots krijgt . op rock am ring staan er bijvoorbeeld nog 6 bands na powerwolf

• Leuk
Waarderingen: Piet en drinkeriam
Dit zijn toch al 5/5 bands die ik wil zien dus ik ben al tevreden :D
Grappig, voor mij 1/5 (eigenlijk 2/5, maar Korn zie ik al op Pinkpop). Alleen Slipknot wil ik zien. Hun vorige passage op Graspop vond ik echter inspiratieloos en energieloos vanuit hun kant dus dat moet echt beter.

Met Powerwolf en Till Lindemann heb ik helemaal niks. Iron Maiden ben ik beu. Te vaak gezien.

Morgen dus een spannende dag voor mij. Ik hoop op een Disturbed.

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
vind het dan wel vreemd dat powerwolf als duitse band dan niet op duitse festivals de hoge spots krijgt . op rock am ring staan er bijvoorbeeld nog 6 bands na powerwolf
Verwacht Powerwolf wel op Wacken eigenlijk, dus dit zal er misschien wel wat mee temaken hebben..

Tenzij ze die plots zien als south headliner, lijkt de kans toch groot dat het morgen gewoon Within Temptation zal zijn.
Zou ook prima zijn voor mijn smaak :) Het enige minpuntje is dat ik ze volgende maand ook al ga zien, maar dat is toch wel in een andere setting: vanuit een zitplek in de Ziggo Dome.

Grappig, voor mij 1/5 (eigenlijk 2/5, maar Korn zie ik al op Pinkpop). Alleen Slipknot wil ik zien. Hun vorige passage op Graspop vond ik echter inspiratieloos en energieloos vanuit hun kant dus dat moet echt beter.

Met Powerwolf en Till Lindemann heb ik helemaal niks. Iron Maiden ben ik beu. Te vaak gezien.

Morgen dus een spannende dag voor mij. Ik hoop op een Disturbed.
Zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen!

Ik sta wat neutraal tegenover powerwolf.
Maar heb wel misschien hetzelfde gevoel als bij sabaton, powermetal met veel dezelfde klanken maar een andere thema

Rock Am Ring is een totaal anders soort festival, op RW zouden ze ook veel lager staan
Bovendien staan ze wellicht wel als vierde band, de bands onder de headliner staan alfabetisch
Op Wacken en op Summer Breeze is Powerwolf gewoon een headliner

You would miss one great show...but i understand if you are not in powermetal. I took a shower, incl a set of beer, when gnr performs november rain....haha
I am into some power metal, but not Powerwolf.

I had the displeasure of seeing them live a couple of times and frankly, I really hated it. To me, their songs are repetitive and their humor is embarrassing. Attila has a strong voice but he suffers from Michael Poulsen syndrome, where he keeps overusing the sam vocal motifs until I want to run away screaming. To each their own and I'm happy for all who will have a great time with it but I can't stand them.

• Leuk
Waarderingen: won666 en johanra
Verwachte headliner. Niet de grootstz fan, maar op Alcatraz was de setlist heel wat strakker (als in opvallend weinig eeyyy ooooo's), de show uitgebreider en de kwaliteit goed. Zeker niet te vergelijken met de laatste GMM-passage.

Users who are viewing this thread