Graspop Metal Meeting 2025

Verwachte headliner. Niet de grootstz fan, maar op Alcatraz was de setlist heel wat strakker (als in opvallend weinig eeyyy ooooo's), de show uitgebreider en de kwaliteit goed. Zeker niet te vergelijken met de laatste GMM-passage.
Bij Alcatraz moesten op tijd thuis zijn van de mama. Sloten ook mainstage toen niet af terwijl ze headliner waren.

Te hopen dat deze data ook klkloppen.
Denk niet dat deze 100% kloppen. Paar gekke verplaatsingen. Italie 2 maal op verschillende momenten in de tour. Lijkt me logischer om deze 2 data te koppelen.
Maar ja ik kan mis zijn. Of hoop ik gewoon wel op Guns n Roses op graspop. (Eigenlijk wel, ook al is Axl zijn stem ribedebie. Al 30 jaar fan)

• Leuk
Waarderingen: talos654
Poster is overduidelijk fake
BMTH exclusief op Rock am ring
Parkway Drive is helemaal niet in juni in Europa, die gaan daar al helemaal niet heen vliegen voor een sub positie.
Tool is niet op tour
Marilyn Manson rond het avond eten, terwijl hij een rechtzaak in de VS heeft, sure.
Airbourne boven Within Temptation? WT was daar vorig jaar nog mainstage headliner, die gaan daar nu ook rond het avondeten staan?
Misschien is dit de natte droom van een Hellfest ganger, echt verre van realistisch.

Denk niet dat deze 100% kloppen. Paar gekke verplaatsingen. Italie 2 maal op verschillende momenten in de tour. Lijkt me logischer om deze 2 data te koppelen.
Maar ja ik kan mis zijn. Of hoop ik gewoon wel op Guns n Roses op graspop. (Eigenlijk wel, ook al is Axl zijn stem ribedebie. Al 30 jaar fan)

Op de poster staat een typo Vienna, IT maar dat moet natuurlijk Vienna, AT zijn

"tedzukuri posuta" = homemade poster
Heerlijk, wel dat erop zetten maar dan heel klein en in een obscure taal zodat iedereen er alsnog in trapt in eerste instantie (tot ze eens kritisch naar de namen gaan kijken want holy shit wat een puinhoop haha, als dit zijn huisgemaakte posters zijn wil ik geen huisgemaakte appeltaart van hem proeven denk ik)

Bij Alcatraz moesten op tijd thuis zijn van de mama. Sloten ook mainstage toen niet af terwijl ze headliner waren.
Dat was trouwens een fout van de tourmanager. Daardoor moest powerwolf heel vroeg vertrekken anders was hun volgende stop onmogelijk te halen. Maar het was dus zeker niet de bedoeling om Michael schenker als laatste te zetten maar op eerlijk te zijn, hij heeft het toen wel goed gedaan.

Users who are viewing this thread