Graspop Metal Meeting 2025

Nouja, er vindt blijkbaar wel een serieuze tour plaats, dus dan weet je het maar nooit...
Mwa, maar in tegenstelling tot Iron Maiden is GnR natuurlijk geen huisband van GMM.
Ze stonden er in 2006, 2012, 2018 en 2023, net niet om de 6 jaar dus.

Ik denk dat ze bij GMM ook wel beseffen dat GnR een band is die je nooit te snel moet terughalen.
Iedere band heeft toch een zekere 'afkoelperiode', voor de een een stuk langer dan voor de ander.
Daarnaast zijn ze natuurlijk ook nog pokkeduur, en verneuken ze je halve dagschema...

We zullen zeker nog niet definitief van ze af zijn, hoor, maar dit jaar geloofde ik absoluut niet in GnR in Dessel.

Mwa, maar in tegenstelling tot Iron Maiden is GnR natuurlijk geen huisband van GMM.
Ze stonden er in 2006, 2012, 2018 en 2023, net niet om de 6 jaar dus.

Ik denk dat ze bij GMM ook wel beseffen dat GnR een band is die je nooit te snel moet terughalen.
Iedere band heeft toch een zekere 'afkoelperiode', voor de een een stuk langer dan voor de ander.
Daarnaast zijn ze natuurlijk ook nog pokkeduur, en verneuken ze je halve dagschema...

We zullen zeker nog niet definitief van ze af zijn, hoor, maar dit jaar geloofde ik absoluut niet in GnR in Dessel.
Het klopt allemaal wat je zegt, maar als de headliner nood hoog is gaat alle redelijkheid overboord natuurlijk. Ik ging er ook niet vanuit dat ze er werkelijk zouden staan, maar het is fijn dat we dat nu zeker weten.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Joslittel
Het klopt allemaal wat je zegt, maar als de headliner nood hoog is gaat alle redelijkheid overboord natuurlijk. Ik ging er ook niet vanuit dat ze er werkelijk zouden staan, maar het is fijn dat we dat nu zeker weten.

Het is de slechtst denkbare nood oplossing voor een headliner, ze kosten miljoenen, een groot deel van de fans vind het verschrikkelijk en ze zijn zo slecht dat de reputatie van het festival omlaag gaat. Voor 1 GNR optreden zou je ook een niet tourende headliner uit de VS kunnen laten overkomen voor een eenmalig optreden. Ik hoop dat Guns n Roses nooit meer op Graspop komst, al helemaal niet dit jaar.

I must say I'm really astounded by the fact that the forum pretty much correctly guessed 4 of the 5 headliners so far. So Within Temptation and Volbeat are the most probable names to come up next.

Dat zijn dan wel de headliners voor de laatste twee dagen, vanaf de kleine headliner voor de Slipknot dag. Falling in Reverse, Disturbed, iets anders?

• Leuk
Waarderingen: Nightrage en Steph85
Het is de slechtst denkbare nood oplossing voor een headliner, ze kosten miljoenen, een groot deel van de fans vind het verschrikkelijk en ze zijn zo slecht dat de reputatie van het festival omlaag gaat. Voor 1 GNR optreden zou je ook een niet tourende headliner uit de VS kunnen laten overkomen voor een eenmalig optreden. Ik hoop dat Guns n Roses nooit meer op Graspop komst, al helemaal niet dit jaar.
Je hoeft mij daar niet van te overtuigen hoor 😅

Als Falling in Reverse wordt aangekondigd voor Graspop, boeken ze er dan ook gelijk een back-up bij voor het geval ze cancelen? Zojuist op insta gepost dat de FiR shows van 26 november (vandaag) en 28 november (de vervangende show van 013) gecanceld zijn....
dit is toch niet meer serieus, de fans gaan dit echt wel onthouden.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Als Powermetal liefhebber ben ik wel blij met Powerwolf. Dit laat wel duidelijk zien dat de North en de subs eerder gelijkwaardig zijn, dan de South en de North.
Met uitzonderingen in het verleden daar gelaten.

9bo2y5.jpg

Als Powermetal liefhebber ben ik wel blij met Powerwolf. Dit laat wel duidelijk zien dat de North en de subs eerder gelijkwaardig zijn, dan de South en de North.
Met uitzonderingen in het verleden daar gelaten.
....maar...waar ga je een vergelijkbare band halen? Iron Maiden en...?
Dan zou je 8 stadionbands moeten plaatsen ieder jaar...en daar kom je niet aan.
Powerwolf trekt 6000 man in een zaalshow, waardoor ze qua kaartverkoop in dezelfde lijn zitten als Judas Priest, Korn, FFDP, Sum41, Gojira, Epica, Panthera en Papa Roach. Dat is gewoon een andere klasse. Maar in deze tijd wel afsluiters van de North.
Daarom zou ik de North ook niet te hoog inschatten.
Machinehead en FFDP kregen een zaal van 6000 niet eens uitverkocht. En die stonden op de south. Dus zelfs dat zegt niet altijd wat. Het is puur wat er tourt of te paaien is.

Users who are viewing this thread