Graspop Metal Meeting 2025

Verwachte headliner. Niet de grootstz fan, maar op Alcatraz was de setlist heel wat strakker (als in opvallend weinig eeyyy ooooo's), de show uitgebreider en de kwaliteit goed. Zeker niet te vergelijken met de laatste GMM-passage.

eeyyy ooooo's Moet je ook afblijven, die zijn van Freddie Mercury

Bloodhound Gang reunion incoming. Reveal on Friday, same day we'll get our undercards

Leuk, maar niet iets wat we op GMM kunnen verwachten, lijkt me.

Nouja, er vindt blijkbaar wel een serieuze tour plaats, dus dan weet je het maar nooit...
Mwa, maar in tegenstelling tot Iron Maiden is GnR natuurlijk geen huisband van GMM.
Ze stonden er in 2006, 2012, 2018 en 2023, net niet om de 6 jaar dus.

Ik denk dat ze bij GMM ook wel beseffen dat GnR een band is die je nooit te snel moet terughalen.
Iedere band heeft toch een zekere 'afkoelperiode', voor de een een stuk langer dan voor de ander.
Daarnaast zijn ze natuurlijk ook nog pokkeduur, en verneuken ze je halve dagschema...

We zullen zeker nog niet definitief van ze af zijn, hoor, maar dit jaar geloofde ik absoluut niet in GnR in Dessel.

Mwa, maar in tegenstelling tot Iron Maiden is GnR natuurlijk geen huisband van GMM.
Ze stonden er in 2006, 2012, 2018 en 2023, net niet om de 6 jaar dus.

Ik denk dat ze bij GMM ook wel beseffen dat GnR een band is die je nooit te snel moet terughalen.
Iedere band heeft toch een zekere 'afkoelperiode', voor de een een stuk langer dan voor de ander.
Daarnaast zijn ze natuurlijk ook nog pokkeduur, en verneuken ze je halve dagschema...

We zullen zeker nog niet definitief van ze af zijn, hoor, maar dit jaar geloofde ik absoluut niet in GnR in Dessel.
Het klopt allemaal wat je zegt, maar als de headliner nood hoog is gaat alle redelijkheid overboord natuurlijk. Ik ging er ook niet vanuit dat ze er werkelijk zouden staan, maar het is fijn dat we dat nu zeker weten.

Users who are viewing this thread