Graspop Metal Meeting 2025

Ik zie eventueel nog wel electric callboy als north headliner voor vrijdag, heb even nagekeken en die vrijdag hebben ze nog niks gepland en zaterdag en zondag moeten ze in Duitsland spelen, dus is niet onrealistisch. (maar ze kunnen evengoed op werchter staan natuurlijk)

Ik vraag ma af wat jullie eigenlijk zouden zien als een realistische (dus geen ramstein, metallica en tool combineren :LOL:) Ideale set van 8 headliners aangezien er (zeker op social media) vrij veel commentaar is op alle boekingen. (stel dat alle bands volgend jaar zouden touren)

Voor mij zou dat ongeveer zo uitzien:

do: Sleep token - System of a down Sub: Electric Callboy
vr: Gojira - Within Temptation Sub: Mastodon
za: Parkway drive - Bring me the horizon Sub: Architects
zo: Alice cooper - Sabaton Sub: Lamb of god
Donderdag: SOAD - A perfect Circle - Falling in Reverse
Vrijdag: Gojira - Parkway Drive - Disturbed (sickness set)
Zaterdag: BMTH - Nightwish - Electric Callboy - Architects - Killswitch Engage - Trivium (ik vul de metalcore zaterdag ook maar gewoon meteen in volgens de nieuwe traditie)
Zondag: Korn - The Prodigy - Evanescence

Lijkt me qua budget wel een realistische line up. Verder is het ook fijn dat we dan weer een jaar met zijn allen kunnen klagen dat er te veel metalcore op de line up staat, zoals we gewend zijn. Ik wil dat natuurlijk de mensen hier niet ontnemen.

Ik vraag ma af wat jullie eigenlijk zouden zien als een realistische (dus geen ramstein, metallica en tool combineren :LOL:) Ideale set van 8 headliners aangezien er (zeker op social media) vrij veel commentaar is op alle boekingen. (stel dat alle bands volgend jaar zouden touren)

Iron Maiden - Ghost Sub Breaking Benjamin - Skillet
Rammstein - BMTH Sub Beartooth - bad omens
Volbeat - A7X Sub Electric Callboy - Sleep token
Parkway Drive - Slipknot Sub Architects - Bullet for my Valentie

zoiets denkik

NINE INCH NAILS - MARILYN MANSON
SLAYER - MEGADETH
PANTERA - GOJIRA
GHOST - JOURNEY

Would also really like SOAD but having them and NIN seems a little too naive haha

Ik heb net vernomen dat Savatage (zonder zieke Jon Oliva) gaat optreden in Nederland en vermoedelijk headliner wordt op Graspop!
Zoals verwacht komt Slayer niet naar Europa, Kerry King wel, maar die staat op Alcatraz...
Is savatage daar niet veel te klein voor? Ik zie net dat ze maar 250k luisteraars hebben.

• Wow
Waarderingen: saurus

do : SOAD - SOAD
vr : SOAD - SOAD
za : SOAD - SOAD
zo : SOAD - SCORPIONS

Ik wijk niet héél ver af. Houd hiermee ook rekening met acts die er net nog gestaan hebben, of er volgend jaar staan, zoals Korn en Machine Head.

Do Evanescence - Epica incl. koor & orkest
Sub: Spiritbox Marquee head: Kreator
Vr Avenged Sevenfold - SOAD
Sub: Falling in Reverse (backup, bij annulering: A Day To Remember) Marquee head: Megadeth
Za LoG - Gojira
Sub: Lorna Shore Marquee head: Emperor
Zo Parkway Drive - BMTH
Sub: Electric Callboy Marquee head: Opeth

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Loek123
Ik heb net vernomen dat Savatage (zonder zieke Jon Oliva) gaat optreden in Nederland en vermoedelijk headliner wordt op Graspop!
Zoals verwacht komt Slayer niet naar Europa, Kerry King wel, maar die staat op Alcatraz...
Dat is toch zeker geen headliner, een band voor ergens laat in een tent of overdag op de main.

Update affiche van Rock Imperium Festival 2025 in Spanje, een week na GMM

Bijlagen

• summer_2025_rif_slider_header_madnesslive.jpg
    summer_2025_rif_slider_header_madnesslive.jpg
    175,4 KB · Weergaven: 79
  • Leuk
Waarderingen: johanra
Gojira - Disturbed
Slipknot - Parkway Drive
Linkin Park - Volbeat

Zoiets zou mijn ideale realistische setje zijn. Dus drie dagen in plaats van vier.

Users who are viewing this thread