Graspop Metal Meeting 2025

Heerlijk, wel dat erop zetten maar dan heel klein en in een obscure taal zodat iedereen er alsnog in trapt in eerste instantie (tot ze eens kritisch naar de namen gaan kijken want holy shit wat een puinhoop haha, als dit zijn huisgemaakte posters zijn wil ik geen huisgemaakte appeltaart van hem proeven denk ik)
Bij het valideren van leaked posters is regel #1 kijk niet naar de bands maar naar al de rest :)

• Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal en Valthys
Heerlijk, wel dat erop zetten maar dan heel klein en in een obscure taal zodat iedereen er alsnog in trapt in eerste instantie (tot ze eens kritisch naar de namen gaan kijken want holy shit wat een puinhoop haha, als dit zijn huisgemaakte posters zijn wil ik geen huisgemaakte appeltaart van hem proeven denk ik)
Eens. Maar het is en blijft ook hellfest.. Alles wat graspop laatste jaren laat liggen, pikt hellfest wel op. Dus wie weet

Zonde, kdacht al "Zie Hellfest den Till is op een normale plek zetten seg"

En de zondag had me nog wel verder overtuigd gekregen.

Denk niet dat deze 100% kloppen. Paar gekke verplaatsingen. Italie 2 maal op verschillende momenten in de tour. Lijkt me logischer om deze 2 data te koppelen.
Maar ja ik kan mis zijn. Of hoop ik gewoon wel op Guns n Roses op graspop. (Eigenlijk wel, ook al is Axl zijn stem ribedebie. Al 30 jaar fan)
Ik zie ook wel een paar gekke verplaatsingen maar ik zie ze veelvuldig maar over met 3-4 dagen ertussen. Dan kun je de spullen overal krijgen.

I mean, die Hellfest poster ziet er met een snelle blik wel legit uit. Iemand heeft ff de tijd genomen. Ook een boel namen die we best wel kunnen verwachten op de poster, maar ook wel een aantal misplaatsingen, zoals al genoemd was.
De huidige huisstijl is gebruikt, het neerzetten van de namen incl lettertype etc. Het is een van de betere fake posters die ik afgelopen jaren heb gezien!

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Powerwolf! I'm so happy! What a blassing to have Hero Heavy Thursday this year when I'm not around. Only thing missing is Sabaton...:poop:
Add some tilulilu like Dragonforce to the undercard and things are getting even better.

So far only 1/5 is something I would be happy to see. And that's Korn.

Man wat heb ik het te doen met de mensen die naar Wacken gaan. Klaus en Axl in hetzelfde weekend.. bwoah.

Oh nevermind is al gepost.

Bijlagen

• IMG-20241125-WA0012.jpg
    IMG-20241125-WA0012.jpg
    248,6 KB · Weergaven: 37
Powerwolf, geen fan, muziek is matig/eentonig en die gasten zelf vind ik niet erg sympathiek.
Maar hopelijk betekent dit meer power metal op de undercard en dat verwelkom ik alleen maar.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Een handjevol namen waar ik persoonlijk van zou opkijken: Slayer, Faith No More, Nine Inch Nails, Lamb of God, Deftones, Shinedown, Breaking Benjamin...
Uiteraard staat dit vast aan persoonlijke smaak, en enigszins los van wat tourt en van welke band wel of geen headliner status heeft...
Als je los van wat tourt kijkt, kun je Metallica, Rammstein, System of a Down en AC/DC ook noemen.
Het gaat uiteraard om wat voor handen is. Je kunt niet als het ware een band bij de supermarkt halen.
Van je lijstje is Deftones de enige naam die momenteel tourt. Deftones was naar mijn mening een van de zwakste headliners in jaren.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Nightrage

Users who are viewing this thread