Graspop Metal Meeting 2025

Ik heb nu echt heel de dag geprobeerd om Powerwolf een kans te geven maar het is nogal ‘meh’. Eentonige muziek, weinig echt sterke nummers om een headline show te doen in mijn opinie. Ach, we zullen hopen op een fijne marquee naam.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en sven.cr
Niet zo zot van Powerwolf, maar ook niet iets wat ik perse zou willen vermijden dus das al goed.. Nog 3 te gaan :cool:

Ik heb nu echt heel de dag geprobeerd om Powerwolf een kans te geven maar het is nogal ‘meh’. Eentonige muziek, weinig echt sterke nummers om een headline show te doen in mijn opinie. Ach, we zullen hopen op een fijne marquee naam.
voor hetzelfde geld the prodigy of sleep token daar op dat moment?

Was te verwachten en logische naam om te pushen; ik vind er zelf weinig aan. Hopelijk speelt er nog iets tegelijk, meestal stopt alles om 00u op de andere podia, dus benieuwd of er iets samen zal spelen na IM

Powerwolf zet eindelijk een terechte stap omhoog. Mooi om dit te kunnen doen naast een grote gevestigde waarde zoals IM. Ik denk dat dit prima gaat werken. Blijkbaar is hun nieuwe show erg overtuigend.

Morgen de tweede vrijdag naam, erg benieuwd naar. De dag waarop ik waarschijnlijk kan gaan. Sleep Token of Lorna Shore als dagafsluiter zou ik erg tof vinden, of anders Dream Theater. Of Opeth als late night snack in de buitenlucht?

Maar.... hij klaagt helemaal niet?
Het punt is dat het "voorspelbaar" is.
Dus want zou je dan neerzetten.
Zet maar dit neer, als de laatste maar verrassend is... Is niet direct een positief iets toch.
Men suggereert dat het anders kan...zeg dan ook hoe.
Waarschijnlijk komt merendeel niet verder dan wat er al genoemd is.

En wat zou die "verrassende headliner" dan zijn? Want klagen kan iedereen.
Niks te klagen, begrijp me niet verkeerd! Ik kijk uit naar wederom een prachtig jaar Graspop, en het lijkt erop dat we dat weer gaan krijgen!
Een handjevol namen waar ik persoonlijk van zou opkijken: Slayer, Faith No More, Nine Inch Nails, Lamb of God, Deftones, Shinedown, Breaking Benjamin...
Uiteraard staat dit vast aan persoonlijke smaak, en enigszins los van wat tourt en van welke band wel of geen headliner status heeft...

Sommigen interpreteren die spot op Download als "de exclusiviteit is opgeheven" ipv "de exclusiviteit geldt voor het Europese vasteland".
Ah oké, persoonlijk verwacht ik niet dat ze op een ander festival zullen staan en dat de exclusiviteit nog steeds geld. Al zal ik erg blij zijn als ze d'r dit jaar wel staan, en sta ik zeker te weten vooraan bij die show!

Er komt af en toe een liedje van hen voorbij op spotify en dat is altijd leuk, maar ik kan er gewoon niet al te veel naar luisteren zonder verveeld te raken. De nummers lijken allemaal gewoon best wel op elkaar.

Dat gezegd hebbende: Heb ze toen ook bij Rock Circus gezien. Gezellige show, ze weten het publiek mee te nemen en vooral makkelijke meezingers (meeschreeuwers). Vond het een top show en kan niet wachten om ze weer te zien.
Feest bij powerwolf!
Nummers lijken op elkaar? Hmmmm... even denken...
De setlist:
1: halleloeja
2: wohohohohohohohoho
3: ahoeoeoe (doet wolf na)
4: halleloeja
5: woooohoohooo
6: ahoeoeoeoe (doet wolf na)
7: hoe ha
repeat

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben...

Users who are viewing this thread