Graspop Metal Meeting 2024

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Ik hoopte dat Beartooth en Bad Omens op de poster zouden staan, aangezien zij ook op andere festivals in Europa staan volgende zomer. Onze vriendengroep is toch wat minder overtuigd dan we vorige jaren waren. Ook geen Crosses of Deftones te bekennen, wij wachten in tegenstelling tot vorige jaren nog maar even tot de poster compleet is.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Zeer veel mooie namen (dit is op eerste zicht
Biohazard
Bleed From Within
Brutus
Bury Tomorrow
Electric Callboy
Emperor
Fit For A King
Graveyard (wil ik al lang zien)
Ice Nine Kills
Of Mice And Men
Rotting Christ
Shadow Of Intent
Slaughter To Prevail
While She Sleeps
Dan nog niet eens ingeluisterd, pikt toch wel
 

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
87
165
Had van mij nog wat meer pagan/folk en symphonic op mogen staan. En Sum41 zoals al een paar keer is aangehaald.
Maar over het algemeen toch wel tevreden met deze lijst.
Zaterdag toch maar weer in de ochtend achter de PC kruipen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.304
6.506
dikke aanrader op donderdag is bleed from within, heel strak live. en tegelijk ook de liefste mensen, op alcatraz even mee gebabbeld. hanabie gewoon omdat het zo over the top is zou ik ook wel checken
Metalcore is niet echt mijn ding. Bleed From Within ligt me op het eerste gehoor niet echt. Hanabie is dan wel weer iets wat zo apart is dat ik het wel zou checken (net als Babymetal toen, gewoon 10 min kijken).

Eerste blik maakt me wel nieuwsgierig naar Brothers of Metal, Solence en Doro
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Ik had voor die donderdag toch eerder Megadeth op de plek van Alice gezet eigenlijk.
Verder voor mij zeer meh. Redelijk wat leuke dingen, maar ook namen die ik gewoon al te vaak gezien heb maar dat is een mij probleem.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Slayyyyyer

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Hoopte op wat leuke namen voor de donderdag, maar voorlopig Kvelertak na Tool enige naam wat ik interessant vind. Dagticket is nog ver weg.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ik moet straks een eindje rijden, een playlist zou wel leuk zijn om op shuffle te zetten
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.176
1.237
Donderdag: Tool, Alice Cooper, Megadeth, Baby Metal, Kvelertak, Bury Tomorrow, Asinhell, Bleed From Within, Shadow Of Intent, Erra. Asinhell en Shadow Of Intent zijn het belangrijkst want nog nooit gezien

Vrijdag: Judas Priest, Bruce Dickinson, Pendulum (indien live), Biohazard, Tarja, Nile, Dying Fetus. Bruce Dickinson, Pendulum (indien live) en Tarja zijn het belangrijkst want nog nooit gezien.

Zaterdag: Bring Me The Horizon, Kamelot, Steel Panther, Abbath Performs Immortal, Brutus, Blind Guardian, I Am Morbid. Kamelot, Immortal en I Am Morbid zijn het belangrijkst want nog nooit gezien.


Zondag: Scorpions, Machine Head, Deep Purple, Corey Taylor, Emperor, Igorrr, Slaughter To Prevail, Of Mice & Men. Corey Taylor en Igorrr zijn het belangrijkst want nog nooit live gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Megadeth
Shadow Of Intent
Hanabie
Electric Callboy
Nile
Vltimas
Dying Fetus
Brand Of Sacrifice
Kamelot
Abbath
Blind Guardian
I Am Morbid
Kampfar
Rotting Christ
Suffocation
Red
Pain
Pestilence
Scorpions
Deep Purple
Emperor
Extreme
Thy Art Is Murder
Slaughter To Prevail
Dark Funeral
Black Dahlia Murder


Toch weer veel goeds ertussen voor mij.
 

Virp

Playlistbediener
21 nov 2014
46
55
Leuke en diverse namen. Zit op elke dag wel wat leuks bij!

Zelf zie ik vooral wat in de zondag. Ik ben immers meer van de classic rock.
Ik zie daar wel kansen voor het vormen van een classic rock main stage op South met Scorpions en Deep Purple en bands zoals Corey Taylor, Extreme en Black Stone Cherry.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken