Graspop Metal Meeting 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.892
6.133
Ai die donderdag vind ik toch tegen vallen. Tool is cool (en dat rijmt), maa dan vind ik Alice Cooper echt een matige sub (nogmaals, vorige keer deze gewoon overdag gezien). Megadeth heb ik ook niks mee, ook al een keer of 3 gezien en me nooit kunnen pakken. De minste van de Big 4 als je het mij vraagt. Babymetal, been there, done that, een keer wel grappig maar ook niet meer dan dat. Polyphia ken ik eerlijk gezegd ook niet, maar verwacht niet dat mij dit over de streep gaat trekken.

Dan heb ik de meeste van de kleinere namen ook wel vaker gzien. Nee dt gaat geen Graspop worden voor mij dit jaar.
 

Implar

Playlistbediener
24 okt 2023
10
35
Als thrash en black-metal liefhebber ben ik enorm teleurgesteld met deze affiche. Slechts enkele namen die me kunnen boeien en dan zijn ze ook niet bijzonder exclusief.
Zal een weekendje Alcatraz worden voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias en Akephalos

Yyperi

Campingartiest
14 nov 2023
91
200
Thursday: Tool, Alice Cooper, Megadeth, Doro,

Friday: FFDP, Judas Priest, Electric Callboy, Bruce Dickinson, Pendulum, Graveyard, Corrosion Of Confiomity, Dynazty,

Saturday: BMTH, A7X, Steel Panther,

Sunday: Scorpions, Deep Purple, Corey Taylor, Body Count, Extreme, Black Stone Cherry
 
  • Geweldig
Waarderingen: jonasvh en Virp

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.667
7.378
Hmm, de meest interessante voor mij niet op de donderdag :(

Wel blij met Polyphia, Textures en All Them Witches. Babymetal en Megadeth al een keer gezien en niet meteen nogmaals die behoefte. Rest moet ik nog luisteren

Gave namen voor die andere dagen. Dus toch Pendulum, heel benieuwd hoe die gaan vallen. En oh wat had ik toch graag Electric Callboy, Of Mice & Men, Blind Guardian, The Vintage Caravan en Tarja op die donderdag gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass en Paddy

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.890
5.295
Hmm, de meest interessante voor mij niet op de donderdag :(

Wel blij met Polyphia, Textures en All Them Witches. Babymetal en Megadeth al een keer gezien en niet meteen nogmaals die behoefte. Rest moet ik nog luisteren

Gave namen voor die andere dagen. Dus toch Pendulum, heel benieuwd hoe die gaan vallen. En oh wat had ik toch graag Electric Callboy, Of Mice & Men, Blind Guardian, The Vintage Caravan en Tarja op die donderdag gehad.
dikke aanrader op donderdag is bleed from within, heel strak live. en tegelijk ook de liefste mensen, op alcatraz even mee gebabbeld. hanabie gewoon omdat het zo over the top is zou ik ook wel checken
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
982
1.069
Ben niet overtuigd...jammer. eigen mening uiteraard. Mss nog de zaterdag als er iets bij komt.
Heel wat nieuwe bands die nog nooit op graspop stonden, positief. Ook al 1 belgische band, positief. Zie wel potentieel, maar spreekt me gewoon minder aan.
Steel panther, zie discussie pagina's geleden...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken