Graspop Metal Meeting 2024

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Lijkt me ook sterk dat ze zo'n plaatje (met enkel aandacht voor Alice Cooper) zouden posten terwijl er 80-90 namen gelost worden...
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.429
642
"Het zou misschien wel de laatste keer kunnen zijn" over de Scorpions, die nemen we mee.
Laatste keer omdat het hun afscheidstour is.
Maar je moet niet de 9 jarige reunietour voor het 65 jarig bestaan en de comeback tour vanwege het 75 jarig bestaan vergeten! Dus ze staan nog zeker 5x op GMM!
 
  • Haha
Waarderingen: Wardibal

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Laatste keer omdat het hun afscheidstour is.
Maar je moet niet de 9 jarige reunietour voor het 65 jarig bestaan en de comeback tour vanwege het 75 jarig bestaan vergeten! Dus ze staan nog zeker 5x op GMM!
Agh. Dit gesprek hebben we volgend jaar ook als Ozzy, Aerosmith en Iron Maiden er weer staan. Dat gaat een gaaf jaar worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Alice Cooper vind ik nochtans realistisch als HL naast Tool.

De boeking van Tool is vergelijkbaar met die van Rammstein. De 2 grootste bands na Rammstein op die dag waren godbetert Emperor en Europe, 2 bands die kleiner zijn dan Alice Cooper.

Tool gaat die dag op zijn eentje dragen, dus ik verwacht een kleine headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: joris313

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Agh. Dit gesprek hebben we volgend jaar ook als Ozzy, Aerosmith en Iron Maiden er weer staan. Dat gaat een gaaf jaar worden.
Ozzy en Aerosmith zeggen/stellen nu al alles af/uit vanwege gezondheidsproblemen. En dat Iron Maiden nog volop tourt na Nicko McBrain z'n beroerte dit jaar is wel heel erg uitzonderlijk.
Ik krijg het bijna niet over m'n lippen, maar ik heb er denk ik wel vrede mee als ik die nu allemaal al voor het laatst gezien heb. Een keer is het wel genoeg geweest. En Scorpions had dat helaas in 2022 al bevestigd voor mij 😅.

EDIT: we hebben het dan ook over de zomer van 2025 joh. Steven Tyler is dan 77... hoeft voor mij echt niet meer haha.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
Ozzy en Aerosmith zeggen/stellen nu al alles af/uit vanwege gezondheidsproblemen. En dat Iron Maiden nog volop tourt na Nicko McBrain z'n beroerte dit jaar is wel heel erg uitzonderlijk.
Ik krijg het bijna niet over m'n lippen, maar ik heb er denk ik wel vrede mee als ik die nu allemaal al voor het laatst gezien heb. Een keer is het wel genoeg geweest. En Scorpions had dat helaas in 2022 al bevestigd voor mij 😅.

EDIT: we hebben het dan ook over de zomer van 2025 joh. Steven Tyler is dan 77... hoeft voor mij echt niet meer haha.
Aerosmith (en Steven Tyler) klinkt nog wel serieus goed op de opnames van hun recente optredens. Als ze dat niveau naar Graspop '25 weten te trekken, wil ik ze verdomd graag nog een keer zien. Ik vond ze geweldig in 2010 en dat is dan vijftien jaar geleden.

Iron Maiden is ook gewoon nog heel degelijk live. En in '25 zou het drie jaar geleden zijn wanneer ze er voor het laatst stonden. Dan lijkt het mij prima dat de enige echte huisband weer zijn opwachting gaat maken. Hoewel ik ze zelf inmiddels ook wel genoeg heb gezien. Ze kunnen me niet echt meer verrassen.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
267
541
Aerosmith (en Steven Tyler) klinkt nog wel serieus goed op de opnames van hun recente optredens. Als ze dat niveau naar Graspop '25 weten te trekken, wil ik ze verdomd graag nog een keer zien. Ik vond ze geweldig in 2010 en dat is dan vijftien jaar geleden.

Iron Maiden is ook gewoon nog heel degelijk live. En in '25 zou het drie jaar geleden zijn wanneer ze er voor het laatst stonden. Dan lijkt het mij prima dat de enige echte huisband weer zijn opwachting gaat maken. Hoewel ik ze zelf inmiddels ook wel genoeg heb gezien. Ze kunnen me niet echt meer verrassen.
Oh ik sta bij beide zeker ook te genieten als ze er staan. Maar ik stel m'n verwachtingen wel bij. Ik verwacht niet meer dezelfde power als tijdens de Somewhere back in Time tour bijvoorbeeld.
En ik denk ook niet dat een Steven Tyler van 62 net zo goed zal klinken als eentje van 77.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.401
6.674
En ik denk ook niet dat een Steven Tyler van 62 net zo goed zal klinken als eentje van 77.
Ik denk oprecht dat er weinig verschil tussen zit, mits Steven Tyler het niveau de Amerikaanse optredens van vorig jaar nog even door kan trekken. Maar goed, eerst maar eens zien of ze überhaupt nog op tour gaan. Had ze echt op Graspop '24 verwacht, maar helaas.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.429
Ik keek zojuist een interview waarin de hoofdorganisator van Graspop vertelde dat er deze week nog zo'n 80 bands worden aangekondigd. Ik hoop op wat lekkere, hersenloze powermetal. Geef mij maar Alestorm, Gloryhammer, Wind Rose!

HammerFall heeft denk ik een grote kans om er te staan weer. Wind Rose verwacht ik ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en knalboon

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
ik denk dat we voor donderdag ook gewoon dropkick murphys of the offspring kunnen verwachten als headliner

Het valt me trouwens ook op dat het skullie systeem weer terug gaat komen. Ik was hier persoonlijk dit jaar absoluut geen fan van, leek mij meer een makkelijk trucje om alles duurder te maken zonder dat mensen het merken. Hoe zien jullie dit?

Ben er juist heel blij mee. Ik raakte in het verleden veel muntjes kwijt in de tent of strooide ze met mijn zatte gezicht rond als ik iets uit mijn zakken moest halen. Nu verlies ik ze niet meer + krijg geld terug voor wat ik over heb ipv op het einde mijn gezicht vol te duwen met eten waar ik geen zin heb haha
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Iemand opperde ook eens Amenra als mogelijke headliner, vind ik ook wel passen naast Tool - zeker in het donker.

Eens een Belgische headliner zo geweldig zijn. Ik zag Amenra al zo'n 12 keer of zo, maar ze blijven me omver blazen. Moet inderdaad wel donker zijn. Ik ben fan van de idee om deze band te laten headlinen, maar ain't gonna happen
 
  • Leuk
Waarderingen: Parfex

Gebruikers die dit onderwerp bekijken