Graspop Metal Meeting 2024

1880

Randprogramma
2 jul 2022
125
137
Hopelijk geen chaos, wegens omstandigheden kom ik enkel vrijdag en met de auto.
 

WTTNightMare

Playlistbediener
7 nov 2023
21
30
Wat vinden jullie beter klinken :
Graspop Modder Meeting, of Modderpop Metal Meeting ?
Even een taalkunde nerd moment:
Graspop Modder Meeting:
+ klinkt meer als het origineel (bekendheid wordt vaak in dit soort gevallen beter gewaardeerd)

Modderpop Metal Meeting:
+ alliteratie
- ongelijk aantal lettergrepen tussen de woorden

Winnaar: pick your own winner
 

stijn1617899910

Playlistbediener
8 apr 2020
27
11
Op tijd vertrekken, ik heb een ticket voor vrijdag en hoop tegen 10u al te arriveren, het mag duidelijk zijn dat je een pendelbus zal moeten nemen. Je in de wei vast rijden is nog veel erger.
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Hier kun je voorspellingen van verschillende weermodellen vergelijken in 6 uur en per 24 uur blokken:


Op de 24 uurs geen modellen boven de 10mm per dag. ECMWF welke relatief betrouwbaar wordt gezien in de Benelux is optimistisch voor de vrijdag en zaterdag waar andere modellen daar erg uitschieten.

Bijna alle modellen zijn het er mee eens dat het vanaf vannacht tot donderdagnamiddag droog is, dus genoeg tijd voor de grond wat te herstellen. Donderdagavond tot vrijdag middag veel miezer maar ook zeker geen noodweer.

Tent droog opzetten en genoeg tijd om voor maandag op te drogen.

Ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Geen ideaal festivalweer maar ook geen reden tot paniek.
Dat is de juiste instelling denk ik 😉
We weten dat we regen gaan krijgen en we weten dat de grond compleet verzadigd is. Geen weer waar we ons niet op kunnen kleden lijkt mij.

Ik wens iedereen morgen alvast een veilige reis richting Dessel!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
347
1.032
Dat is de juiste instelling denk ik 😉
We weten dat we regen gaan krijgen en we weten dat de grond compleet verzadigd is. Geen weer waar we ons niet op kunnen kleden lijkt mij.

Ik wens iedereen morgen alvast een veilige reis richting Dessel!
Heb je nog tips voor kleding? Alles wat helpt is meegenomen! Letterlijk het enige wat me er nog van weerhoudt om mijn ticket te verkopen is Avantasia, maar eigenlijk zie ik inmiddels op tegen Modderpop...
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.589
7.546
Heb je nog tips voor kleding? Alles wat helpt is meegenomen! Letterlijk het enige wat me er nog van weerhoudt om mijn ticket te verkopen is Avantasia, maar eigenlijk zie ik inmiddels op tegen Modderpop...
Het aller belangrijkste is dat je zorgt dat je niet onderkoeld raakt door doorweekte kleding. Dit kun je relatief eenvoudig voorkomen door waterdichte (hoge) schoenen te dragen en een poncho over je kleding aan te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken