Graspop Metal Meeting 2024

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.807
2.431
Metalvrienden, laten we het hier alsjeblieft vriendelijk houden. Iedereen baalt als een stekker, maar dat betekent niet dat we het op elkaar hoeven af te reageren.

Ik zie vooral problemen rond de logistiek om 60 duizend mensen met pendelbussen op en neer te brengen. Is er ook maar enigszins een kans dat de wachttijd minder dan 2 uur zal bedragen? Ik verwacht eerder dat je er een heel dagdeel voor uit mag trekken voordat je in een bus zit.
Als je je hier inderdaad op instelt, dan valt het al wat meer mee.
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
522
1.264
Metalvrienden, laten we het hier alsjeblieft vriendelijk houden. Iedereen baalt als een stekker, maar dat betekent niet dat we het op elkaar hoeven af te reageren.

Ik zie vooral problemen rond de logistiek om 60 duizend mensen met pendelbussen op en neer te brengen. Is er ook maar enigszins een kans dat de wachttijd minder dan 2 uur zal bedragen? Ik verwacht eerder dat je er een heel dagdeel voor uit mag trekken voordat je in een bus zit.
Op zich ging dat in 2016 niet eens zo heel gek toen we op dat militaire terrein hebben moeten parkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

dvdh666

Playlistbediener
30 mei 2023
49
152
Godnondeju had al enorme stress om de eerste versie van mijn thesis voor morgen af te krijgen komt deze stress er ook weer bij. Gelukkig morgenavond hopelijk lekker ontspannen bij de pre-party.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Pauly Robin en Piebe71

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
784
Gast doe gewoon normaal.
Doet eens rustig joh. Sommigen komen van over de halve wereld of zijn niet topfit om 40kg op de rug te tillen in 1 stint. Ja het is teveel gevraagd voor de meesten om even een vierdaagse te gaan lopen voordat je mag hopen op een plekje voor je tent.
En denkt ge nu echt dat ge met uwe auto binnen een straal van pakweg een half uur wandelen uw auto ergens gaat kunnen droppen?😅 Succes alvast.
 

bassisandro

Campingartiest
6 jul 2020
53
68
Heb je nog tips voor kleding? Alles wat helpt is meegenomen! Letterlijk het enige wat me er nog van weerhoudt om mijn ticket te verkopen is Avantasia, maar eigenlijk zie ik inmiddels op tegen Modderpop...
Goeie waterdichte wandelschoenen. Decathlon voor 60 euro.
Warme pull en jas die water kan afvoeren.

Als uw voeten en kledij droog blijft (behalve uw regenjas dan), dan maakt het allemaal niet zo heel veel uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en InsaniTiny

1880

Randprogramma
2 jul 2022
125
137
OV in België is een grap. Zoals hierboven vermeld geen optie om met de trein te komen of je moest om 21u het terrein verlaten. Rotweer
 
  • Leuk
Waarderingen: Akephalos

TheStrangestMan

Playlistbediener
16 nov 2023
9
18
IMG-20240618-WA0000.jpg
IMG-20240618-WA0001.jpg
IMG-20240618-WA0002.jpg


Camping Inferno heeft er een zwembad bij
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken