Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
OV in België is een grap. Zoals hierboven vermeld geen optie om met de trein te komen of je moest om 21u het terrein verlaten. Rotweer
Dit vind ik wel een serieus groot probleem ja. Los van wat ik eerder zei over mensen die vanwege hun fysiek of bvb vanwege angsten niet met ov kunnen reizen, is het feit dat je dus gewoon niet meer thuis komt als je na 22:00 nog met een trein vanaf Mol wilt reizen gewoon een absolute no go. Dan mis je het hele avondprogramma. Dat kan écht niet als festival zijnde.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
577
711
even voor de goede orde: je kunt dus woensdags nog wel op de parkeerplaatsen terecht ? en gewoon vanaf 14u?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Dit vind ik wel een serieus groot probleem ja. Los van wat ik eerder zei over mensen die vanwege hun fysiek of bvb vanwege angsten niet met ov kunnen reizen, is het feit dat je dus gewoon niet meer thuis komt als je na 22:00 nog met een trein vanaf Mol wilt reizen gewoon een absolute no go. Dan mis je het hele avondprogramma. Dat kan écht niet als festival zijnde.
Als je dan toch wil gaan, al is het voor een dag, is dat een betere optie dan dat 4 uur lang heen en terug op een pendelbus staat te wachten bij een industrieterrein. Dat kun je het festival moeilijk kwalijk nemen.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Ik
Als ze regelen dat ik dan na Tool nog terug kan reizen tot dat station dan doe ik dat graag. Maar dat gaat helaas niet.
Tot station reizen is geen probleem, dat regelen ze wel voor u (pendelbussen, die zijn zelfs al geregeld). Maar nog een trein naar huis, dat zal een ander paar mouwen zijn.


Eigenlijk zou Graspop inderdaad als ze zo hard OV willen promoten, moeten zorgen dat er ook nachttreinen zijn naar de grote steden (Antwerpen, Hasselt, Leuven, Brussel, Luik, Charleroi, Gent, Namen, Brugge en Oostende). Maar ja, dat is natuurlijk niet iets dat in 2 dagen te organiseren valt en iets dat enorm veel geld zou kosten
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en EddiePlaysBass

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Ik heb orthopedische schoenen van pak 11 of 12 cm hoog en bergschoenen van zo'n 3 cm hoger. Die orthopedische schoenen zullen toch voldoende zijn om droge voeten te hebben?
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
367
752
Ik vraag me vooral af hoe ver je van het terrein zal staan als je ergens in Dessel moet parkeren. Afhankelijk van wat die afstand is, heb ik er zelf weinig problemen mee om dat te voet te doen i.p.v. uren te staan wachten op een stampvolle pendelbus.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
IMG-20240618-WA0000.jpg
IMG-20240618-WA0001.jpg
IMG-20240618-WA0002.jpg


Camping Inferno heeft er een zwembad bij
Mijn god. En dat is waar de camping is voor mensen die afhankelijk zijn van een rolstoel? Wat een ellende. :(
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Ik

Tot station reizen is geen probleem, dat regelen ze wel voor u (pendelbussen, die zijn zelfs al geregeld). Maar nog een trein naar huis, dat zal een ander paar mouwen zijn.


Eigenlijk zou Graspop inderdaad als ze zo hard OV willen promoten, moeten zorgen dat er ook nachttreinen zijn naar de grote steden (Antwerpen, Hasselt, Leuven, Brussel, Luik, Charleroi, Gent, Namen, Brugge en Oostende). Maar ja, dat is natuurlijk niet iets dat in 2 dagen te organiseren valt en iets dat enorm veel geld zou kosten
Daar ben ik akkoord mee, maar ik weet niet hoe bereid het personeel van de nmbs is en of ze genoeg personeel hebben om dubbele shifts te draaien. Ook qua veiligheid als ze ineens een hele dag en nacht moeten rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

stijn1617899910

Playlistbediener
8 apr 2020
27
11
Misschien worden er nog alternatieve parkings aangeboden, er is nog overleg vanavond. Als men het festival moet cancelen omdat de wei blank staat mag je echt vloeken. Zou vannacht droog zijn en morgen ook , dan kan er Misschien al wat weggepompt worden voor de regen van donderdag te trotseren
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Als je dan toch wil gaan, al is het voor een dag, is dat een betere optie dan dat 4 uur lang heen en terug op een pendelbus staat te wachten bij een industrieterrein. Dat kun je het festival moeilijk kwalijk nemen.
Vanaf Werchter rijden er wel nachttreinen, toch? Waarom dan vanaf Graspop niet? Denk niet dat de organisatie van Graspop daar iets aan kan doen inderdaad, maar het is wel echt een absurd gegeven. Zeker in een tijd waarin we allemaal wat meer voor het milieu moeten zorgen.
 
  • Winning
Waarderingen: Pauly Robin

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
62
188
Misschien worden er nog alternatieve parkings aangeboden, er is nog overleg vanavond. Als men het festival moet cancelen omdat de wei blank staat mag je echt vloeken. Zou vannacht droog zijn en morgen ook , dan kan er Misschien al wat weggepompt worden voor de regen van donderdag te trotseren
is toch geen reëele optie het festival cancelen?!?!?!?!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.390
1.468
Vanaf Werchter rijden er wel nachttreinen, toch? Waarom dan vanaf Graspop niet? Denk niet dat de organisatie van Graspop daar iets aan kan doen inderdaad, maar het is wel echt een absurd gegeven. Zeker in een tijd waarin we allemaal wat meer voor het milieu moeten zorgen.
Bij Rock Werchter ook? Ik dacht enkel bij de speciale events daar, zoals Bruce Springsteen ofzo. Ik herinner me in elk geval nog in 2019 dat ik na Tool en Linkin Park nog helemaal terug gefietst ben naar Antwerpen (wel elektrisch) omdat ik geen andere keuze had. Met TW Classic met Guns N' Roses heb ik inderdaad ook de nachttrein (meer toepasselijk toen de nighttrain) genomen naar Antwerpen ja.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
352
1.056
Ik vraag me vooral af hoe ver je van het terrein zal staan als je ergens in Dessel moet parkeren. Afhankelijk van wat die afstand is, heb ik er zelf weinig problemen mee om dat te voet te doen i.p.v. uren te staan wachten op een stampvolle pendelbus.
De wijk Brasel die genoemd werd ergens is een halfuur lopen, dichterbij dan centrum Mol.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Vanaf Werchter rijden er wel nachttreinen, toch? Waarom dan vanaf Graspop niet? Denk niet dat de organisatie van Graspop daar iets aan kan doen inderdaad, maar het is wel echt een absurd gegeven. Zeker in een tijd waarin we allemaal wat meer voor het milieu moeten zorgen.
Ja met je eens hoor, met dit soort evenementen zou je hopen op een goed OV, maar de realiteit is helaas anders. In Belgie net nog wat meer dan bij ons.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken