Graspop Metal Meeting 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
784
Wij doen er met de auto nu al 3,5 uur over. Met voor 3 man voor 5 dagen bagage. Dat gaat gewoon niet met OV.
Tsja, je zal er morgen nog veel langer over doen om uberhaupt ergens te kunnen parkeren. Mensen, besef eens dat die weides gewoon volledig, maar dan ook volledig verzadigd zijn. De organisatie kan echt niet toveren hoor.
 

InsaniTiny

Gouden Tip
5 jan 2023
347
1.032
Tsja, je zal er morgen nog veel langer over doen om uberhaupt ergens te kunnen parkeren. Mensen, besef eens dat die weides gewoon volledig, maar dan ook volledig verzadigd zijn. De organisatie kan echt niet toveren hoor.
Dat je er met de auto langer over doet betekent niet dat op magische wijze dan OV opeens wel een optie is :')

Edit: Iedereen hier snapt dat parkeren op de weides niet zal gaan. Dus kun je er vanuit gaan dat iedereen die een alternatief heeft, dat allang gaat doen. Alleen lang niet iedereen heeft een alternatief!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.372
4.338
Tsja, je zal er morgen nog veel langer over doen om uberhaupt ergens te kunnen parkeren. Mensen, besef eens dat die weides gewoon volledig, maar dan ook volledig verzadigd zijn. De organisatie kan echt niet toveren hoor.
Extra pendulbussen vanuit een andere plek inzetten?
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.556
3.258
Tsja, je zal er morgen nog veel langer over doen om uberhaupt ergens te kunnen parkeren. Mensen, besef eens dat die weides gewoon volledig, maar dan ook volledig verzadigd zijn. De organisatie kan echt niet toveren hoor.
Het gaat toch niet om besef. Ik snap ook wel dat het een drekzooi is. Maar je kunt niet zomaar even naar het OV switchen
 
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
784
Dat je er met de auto langer over doet betekent niet dat op magische wijze dan OV opeens wel een optie is :')

Edit: Iedereen hier snapt dat parkeren op de weides niet zal gaan. Dus kun je er vanuit gaan dat iedereen die een alternatief heeft, dat allang gaat doen. Alleen lang niet iedereen heeft een alternatief!
Serieus, zet u met uw auto op een paar haltes van Mol en ga dan met de trein naar Mol en zo met pendelbussen. Maarja, da zal weer te veel gevraagd zijn zeker.
 

Valthys

Playlistbediener
19 jan 2024
33
57
Serieus, zet u met uw auto op een paar haltes van Mol en ga dan met de trein naar Mol en zo met pendelbussen. Maarja, da zal weer te veel gevraagd zijn zeker.

Heeft iemand tips waar dit zou kunnen? Gratis parking op een niet al te grote afstand en waar ik de inheemse bevolking niet te veel verstoor?

Het is voor mij uit Groningen 3u20 met de auto, bijna 7 met het OV. Maar als ik de auto ergens in de buurt kan zetten en het laatste uur met OV zou doen, ben ik daar wel toe bereid.

Al updates over Inferno?
 
  • Leuk
Waarderingen: Reislustig en copoli

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
872
784
Heeft iemand tips waar dit zou kunnen? Gratis parking op een niet al te grote afstand en waar ik de inheemse bevolking niet te veel verstoor?

Het is voor mij uit Groningen 3u20 met de auto, bijna 7 met het OV. Maar als ik de auto ergens in de buurt kan zetten en het laatste uur met OV zou doen, ben ik daar wel toe bereid.

Al updates over Inferno?
Stations Overpelt, Lommel, Geel, Olen en Herentals zijn een goede optie. Dat is dan een stoptrein die naar Mol rijdt. Zul je zeker wel ergens kunnen parkeren.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.656
3.378
Metalvrienden, laten we het hier alsjeblieft vriendelijk houden. Iedereen baalt als een stekker, maar dat betekent niet dat we het op elkaar hoeven af te reageren.

Ik zie vooral problemen rond de logistiek om 60 duizend mensen met pendelbussen op en neer te brengen. Is er ook maar enigszins een kans dat de wachttijd minder dan 2 uur zal bedragen? Ik verwacht eerder dat je er een heel dagdeel voor uit mag trekken voordat je in een bus zit.
 

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
321
662
Serieus, zet u met uw auto op een paar haltes van Mol en ga dan met de trein naar Mol en zo met pendelbussen. Maarja, da zal weer te veel gevraagd zijn zeker.
Doet eens rustig joh. Sommigen komen van over de halve wereld of zijn niet topfit om 40kg op de rug te tillen in 1 stint. Ja het is teveel gevraagd voor de meesten om even een vierdaagse te gaan lopen voordat je mag hopen op een plekje voor je tent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken