Graspop Metal Meeting 2024

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.002
9.004
Bij Rock Werchter ook? Ik dacht enkel bij de speciale events daar, zoals Bruce Springsteen ofzo. Ik herinner me in elk geval nog in 2019 dat ik na Tool en Linkin Park nog helemaal terug gefietst ben naar Antwerpen (wel elektrisch) omdat ik geen andere keuze had. Met TW Classic met Guns N' Roses heb ik inderdaad ook de nachttrein (meer toepasselijk toen de nighttrain) genomen naar Antwerpen ja.
Ja, er rijden nachttreinen vanuit Leuven naar Brugge (via Brussel en Gent), naar Antwerpen (via Mechelen) en naar Genk (via Sint-Truiden).
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Akephalos

Gouden Tip
1 jul 2019
341
716
Ik

Tot station reizen is geen probleem, dat regelen ze wel voor u (pendelbussen, die zijn zelfs al geregeld). Maar nog een trein naar huis, dat zal een ander paar mouwen zijn.


Eigenlijk zou Graspop inderdaad als ze zo hard OV willen promoten, moeten zorgen dat er ook nachttreinen zijn naar de grote steden (Antwerpen, Hasselt, Leuven, Brussel, Luik, Charleroi, Gent, Namen, Brugge en Oostende). Maar ja, dat is natuurlijk niet iets dat in 2 dagen te organiseren valt en iets dat enorm veel geld zou kosten
In Nederland is het ook niet je-van-het, maar zelfs bij grote losse shows rijden er langer treinen. Sowieso tot *na* het laatste nummer. Met Rock Circus was het ook top geregeld.

Ik heb 1x het OV genomen toen het nog gratis was. Met de auto duurt het een uur, met het OV gewoon een hele dag (8 uur) omdat je via Antwerpen moet en hopen dat er ooit plek is in een bus. En toen was ik nog alleen met een rugzak. Nu groter groepje met een iets grotere tent (oftewel een bolderkar). Vergeet het maar.

Ze roepen al jaren 'kom met het OV' maar er wordt niets extra voor gedaan. Alleen extra geld voor het parkeren.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Heeft er iemand toevallig nog die map met de parkings op die gepost was?
Kan 'm niet terugvinden via de zoekfunctie.
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
348
512
Als dat de afstand zou zijn, dan vind ik dat nog erg goed meevallen (al is dat wel relatief als je dan in een stortbui zit uiteraard).
Dat is een gehucht van een paar straten, die gaan voor de middag al vol staan vermoed ik :poop:
Ik vermoed wel dat er tegen morgenvroeg meer info gaat zijn wat de opties zijn voor mensen die enkel met de auto kunnen komen.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.175
1.473
Niet meer dan bij een willekeurig festival met wat regenvoorspellingen toch? Vind het geen schrikbarende aantallen namelijk.
Per dag, dat klopt. Maar ik wil je er wel aan doen denken dat we waarschijnlijk de 9de maand na elkaar grotere neerslaghoeveelheden als normaal hebben. Dat is sinds het begin van de metingen nog nooit geweest.
 

1880

Randprogramma
2 jul 2022
126
138
Dan maar zo een vouwfiets ergens proberen te huren of lenen en parkeren in Dessel.
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
367
752
Dat is een gehucht van een paar straten, die gaan voor de middag al vol staan vermoed ik :poop:
Ik vermoed wel dat er tegen morgenvroeg meer info gaat zijn wat de opties zijn voor mensen die enkel met de auto kunnen komen.
Het is een dikke 2,5 km, voor mij is 't ook nog wel prima als daar 1 of 2 kilometer bij komt.
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
116
125
Heeft er iemand toevallig nog die map met de parkings op die gepost was?
Kan 'm niet terugvinden via de zoekfunctie.
Waa ik gister ook al naar het zoeken. Niet met de zoekfunctie en ook niet met heel veel pagina's bladeren gevonden.
Kunnen je een post verwijderen anders is dat mogelijk gebeurd. (Wist namelijk nog wel een paar steekwoorden uit de tekst en zoeken leverde niets op)
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
Per dag, dat klopt. Maar ik wil je er wel aan doen denken dat we waarschijnlijk de 9de maand na elkaar grotere neerslaghoeveelheden als normaal hebben. Dat is sinds het begin van de metingen nog nooit geweest.
Ik had het over de hoeveelheid tickets die werden aangeboden 😄
 

@3*#

Nieuw lid
18 jun 2024
3
0
IMG-20240618-WA0000.jpg
IMG-20240618-WA0001.jpg
IMG-20240618-WA0002.jpg


Camping Inferno heeft er een zwembad bij

Iemand een idee hoe boneyard er morgen bij gaat liggen?
 

RobsZombie

Playlistbediener
11 feb 2024
23
54
That complicates things a lot. But of course we don't want to get stuck in mud.

How far is it from Dessel city to the boneyard camping? Is it reachable in walking distance? Shuttle will be beyond full.

Or do you guys still attempt to get a parking spot?
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
366
356
Ai ai ai, ik heb met jullie te doen. Kijk je al maanden uit naar een mooi festival, gooien de weergoden roet (alez ... regen) in het eten.6

Maar goed, het is wat het is. Dat een klein beetje goed nieuws voor jullie : Daarom heeft Graspop samen met de gemeente Dessel beslist dat festivalgangers uitzonderlijk ook langs de straatkant mogen parkeren (bron : https://www.rtv.be/lifestyle-en-ent...anning/deel-van-parkeerterreinen-graspop-niet )
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

copoli

Playlistbediener
16 mei 2024
9
29
I was already looking for that yesterday. Couldn't find it with the search function or even by browsing many pages.
Can you delete a post otherwise that may have happened. (I knew a few key words from the text and a search yielded nothing)
I deleted the picture because graspop asked the guy that posted it to the discord to take it down so I also took it down because of that.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.522
De foto's van Inferno zijn natuurlijk verschrikkelijk maar tegelijk ook een vorm van ramptoerisme. Heeft hier op Metal Park grotendeels de hele dag geregend waardoor nu alles blank staat. Maar tegelijkertijd krijgen we nu ook 2 dagen ruim 20 graden met zon. Dat geeft echt een ander beeld van de grond. Natuurlijk is het heel drassig maar je komt ook niet zwemmend aan morgen. Ik probeer het positief in te zien. Moet mijn pa ook nog in de rolstoel van de shuttlebus naar het terrein zien te krijgen haha.
 

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
62
188
net mailtje van inter gehad dat toch niet heel rooskleurig is.

Komt er eigenlijk op neer we kunnen niks garanderen met rolstoel wordt het moeilijk. maar ze proberen de inter camping zo veel mogelijk in gebruik te houden.
zelfde geldt trouwens voor inter parkeerplekken maar de mogelijkheid is er al dat zelfs die niet op de parkeerplaats passen omdat ze delen moeten afsluiten. Dus ik zou niet uitgaan van de inferno parking helaas.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken