Graspop Metal Meeting 2023

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Inmiddels alles ingericht op devilslake. Inchecken ging prima , alleen het scannen van de Qr code voor coins ging niet zo lekker. Qr codes waren wel gescand maar later bleek dat er toch geen coins op ons account stonden. Bij de receptie gaven zij aan dat zij ons verder niet konden helpen en het morgen moesten navragen op het festival terrein. Maar het is ons zelf inmiddels gelukt. Het huisje is verder prima in orde en in het aqua mundo liep ook al redelijk wat Graspop volk rond. Zin in morgen en hopelijk zijn de shuttles een beetje te doen .
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Sowieso dat de helft nog geen skullies account heeft en dat nog moet aanmaken.
Wel een goeie gok om morgen pas op te gaan denk ik 😆
Naar dat ik begrepen heb kan ik gewoon morgen mijn skullies voucher per voucher op mijn bandje laten zetten en verdere gene zever. En saldo kan ik zien aan elke bar door even te scannen. Correct me if I'm wrong, desnoods maak ik nog een account morgen vroeg op de trein
 

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Naar dat ik begrepen heb kan ik gewoon morgen mijn skullies voucher per voucher op mijn bandje laten zetten en verdere gene zever. En saldo kan ik zien aan elke bar door even te scannen. Correct me if I'm wrong, desnoods maak ik nog een account morgen vroeg op de trein
Klopt ...
Gewoon bij een cashless kassa
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
408
695
Heb 2 rondjes gelopen en blij dat ik m'n bandje hebt.Toen ik weg ging flinke rijen en vond het al vrij druk. Kon de plek vd meeting niet vinden.Blij nog avond in m'n eigen bed lig. Morgen wel vroeg wekker.
#morgen
 
Laatst bewerkt:

saurus

Dagopener
4 feb 2019
539
636
In de app kan je ook je skullies zien als je hem koppelt aan je ticket of je code op je bandje.

Op inferno zonder problemen ingecheckt rond 21u30. Op 5 minuten waren we binnen.

Vind de tipi voor 2 wel een beetje klein in vergelijking met de huisjes van de andere jaren maar komt wel goed.

Heerlijk rustig hier ook nog.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.637
5.090
Ah, dus ze hebben toch 3 NMTB-nummers weten te regelen blijkbaar, en niet de minste (alleen Anarchy In The UK ontbreekt nog opvallend genoeg).
Dat scheelt natuurlijk wel een goeie slok op een borrel (net als Tom Morello die wel of niet nummers van RATM speelt).

Ik ga wellicht dan toch eventjes Pretty Vacant (mijn favoriete nummer van SP) meepikken, en daarna door naar The Halo Effect.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken