Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.560
3.149
Ik ben vanochtend vroeg al op weg gegaan naar Graspop, vanaf Overijssel. Met een tussenstop in godbetert Veenhuizen. Lekker praktisch zo’n quasi-verplichte teamdag van het werk 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

ReasonsRemeain

Campingartiest
18 okt 2022
83
163
Hossa! De gang staat vol, om 14u word ik opgehaald; het is eindelijk zover!!! Zo veel zin!!!

Dit jaar voor het eerst iets actiever meegedraaid hier, erg goed bevallen, dank allemaal voor het verhogen van de voorpret!

Iedereen ontzettend veel plezier! Maak er een top editie van! Be safe and have a blast!

Ik ga na 14u hoofdzakelijk offline en pak de draad op op maandag rond 1147 haha; benieuwd naar alle verhalen.

Cheers, Rutger!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
989
1.036
Dag beste kijkers,
Op vraag van @Joe heb ik wat proberen te duwen aan de temperaturen. Overdag naar beneden, 's nachts naar boven.
27, 26, 28, edit 29, 30, 29
14, 15, 13, 16, 19
Zondag en vooral maandag kan het nog een paar graden schommelen.
Onweerskans maandag blijft klein maar bestaande voor dessel. Andere kanen van België hebben meer kans.
wind en wolken ongewijzigd.
Morgen zijn we er weer met meer festival godverdomme en ik ben er helemaal klaar voor!!! :D
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.690
5.197
Vandaag speelt generation sex hun eerste echte festival show, hopelijk kunnen we dan via setlist.fm weten wat ze nu eigenlijk gaan spelen :-D
Ik vrees alleen een paar bekende plaatjes van Generation X/Billy Idol (met name Dancing With Myself).
Grote hits van Sex Pistols zou ik maar niet verwachten (dus niks van Never Mind The Bollocks). Dingetje met rechten ofzo..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken