Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben vanochtend vroeg al op weg gegaan naar Graspop, vanaf Overijssel. Met een tussenstop in godbetert Veenhuizen. Lekker praktisch zo’n quasi-verplichte teamdag van het werk
Ik ben vanochtend vroeg al op weg gegaan naar Graspop, vanaf Overijssel. Met een tussenstop in godbetert Veenhuizen. Lekker praktisch zo’n quasi-verplichte teamdag van het werk
Haha, moet ik daaruit verstaan dat je niet behoort tot de groep + 40 mannelijk? Zelf ben ik iemand van 34. Dus wil nog niet te veel aan 40 denken. haha. Niet dat het geen toffe mensen zijn.
Haha, moet ik daaruit verstaan dat je niet behoort tot de groep + 40 mannelijk? Zelf ben ik iemand van 34. Dus wil nog niet te veel aan 40 denken. haha. Niet dat het geen toffe mensen zijn.
Dag beste kijkers,
Op vraag van @Joe heb ik wat proberen te duwen aan de temperaturen. Overdag naar beneden, 's nachts naar boven.
27, 26, 28, edit 29, 30, 29
14, 15, 13, 16, 19
Zondag en vooral maandag kan het nog een paar graden schommelen.
Onweerskans maandag blijft klein maar bestaande voor dessel. Andere kanen van België hebben meer kans.
wind en wolken ongewijzigd.
Morgen zijn we er weer met meer festival godverdomme en ik ben er helemaal klaar voor!!!
Ik vrees alleen een paar bekende plaatjes van Generation X/Billy Idol (met name Dancing With Myself).
Grote hits van Sex Pistols zou ik maar niet verwachten (dus niks van Never Mind The Bollocks). Dingetje met rechten ofzo..