Graspop Metal Meeting 2023

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
170
142
Vanaf wat uur is de wei open morgen voor de dagticket-mens zoals ik :D
Ik kijk er enorm hard naar uit wel. Mijn eerste keer Graspop en ik heb wel al wat festivals afgelopen de laatste 20 jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep en MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Vanaf wat uur is de wei open morgen voor de dagticket-mens zoals ik :D
Ik kijk er enorm hard naar uit wel. Mijn eerste keer Graspop en ik heb wel al wat festivals afgelopen de laatste 20 jaar.

Volgens mij kan je om 8:00 al je ticket wisselen en gaat om 10:00 het festival terrein voor iedereen open
 
  • Leuk
Waarderingen: musicislife

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.111
1.401
Bij mijn spoorboekje lorna shore vergeten ipv eluveitie. lol. Mss ook stukje kreator?
have fun iedereen. Weet niet wanneer ik de rest van het forum verder lees.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
510
281
Ik vrees alleen een paar bekende plaatjes van Generation X/Billy Idol (met name Dancing With Myself).
Grote hits van Sex Pistols zou ik maar niet verwachten (dus niks van Never Mind The Bollocks). Dingetje met rechten ofzo..
Ja, daar vreesde ik al voor. Dan zal het gewoon eten en the halo effect worden dan
 

HansD

Playlistbediener
25 jun 2022
25
110
Hier is 'm, de nieuwe versie van Festival Radar voor Graspop: https://www.festivalradar.io/GMM.

Ik heb er eerder al over gepost, maar Festival Radar is een klein web appje dat ik gebouwd heb om gemakkelijker uit te leggen waar je staat op een festivalterrein. Niet meer typen, gewoon kaartje slepen en screenshotje sturen. Ik heb er nu ook GPS aan toegevoegd voor 't geval je te scheel bent om te weten waar je bent, of voor je vrienden die minder goed kunnen kaartlezen. Er staan ook filters op, om de dichtsbijzijnde waterkraan toog te vinden, en ik heb er wat extra details aan toegevoegd. Handige referentiepunten zoals PA's, kabelgoten, speakertorens, schermen, etc.

Speciale editie voor mij, deze. Eén jaar geleden heb ik de eerste versie gemaakt, speciaal voor Graspop. Intussen zijn we 21k bezoekers en 80 festivals verder. Ik probeer er een startup rond op te richten omdat ik geloof dat we nuttigere festivalapps verdienen dan de huidige. Feedback welkom!


IMG_6801.jpg
 

xaeres

Playlistbediener
14 feb 2023
37
102
Zal ook maar eens een berichtje posten ;)
Merch is €25 voor een t-shirt, de rest nog niet kunnen zien.
Verder is het eten inderdaad niet met afgeronde Skullies, zo is een stuk watermeloen 1,6 skullie, een smoothie 2,4,..
Op de camping ook reeds herbruikbare bekers.

Veel plezier iedereen!
 
  • Leuk
Waarderingen: duck, Sdg en MarcoReusel

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.602
3.350
Ik ben vanochtend vroeg al op weg gegaan naar Graspop, vanaf Overijssel. Met een tussenstop in godbetert Veenhuizen. Lekker praktisch zo’n quasi-verplichte teamdag van het werk 😅
Vanaf Overijssel naar Veenhuizen. Lekker op de route😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

Gebruikers die dit onderwerp bekijken