Graspop Metal Meeting 2023

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
hoe meer ik naar generation sex zie hoe meer ik die band wel op graspop wil zien, wat een lineup zeg:

"Billy Idol and Tony James of Generation X and Steve Jones and Paul Cook of the Sex Pistols"
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en nikita

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
468
258
Toch wel jammer dat ik de donderdag zal moeten missen vanwege het werk. Had Guns 'N' Roses wel graag afgestreept. Het zij zo... Langs de andere kant mis ik liever GnR dan Metallica.


Even over deze affiche... Sinds wanneer staat Kvelertak zo hoog? Heb ik iets gemist?
De cruise is in Noorwegen en Kvelertak zijn Noren, waarschijnlijk zijn die daar gewoon iets groter dan in de rest van de wereld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nightrage en jvandeweyer

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Ik dacht dat de band zelf altijd per se op werchter wil spelen, en dat Schuermans al meermaals heeft geprobeerd ze naar graspop te halen.
Kan me voorstellen dat het ook in de shuer zn beste intresse was om metallica op graspop te krijgen, als je ziet hoeveel buzz hellfest ermee gecreerd heeft. Dus kan me enkel inbeelden dat hij het wel geprobeerd heeft.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
547
666
ik als old skool metalfan ben wel blij met GnR, maar ben nu wel heel benieuwd waar ze voor de vijdag mee komen heb eigenlijk geen enkel idee !
mss iets als evanescence.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
468
258
ik als old skool metalfan ben wel blij met GnR, maar ben nu wel heel benieuwd waar ze voor de vijdag mee komen heb eigenlijk geen enkel idee !
mss iets als evanescence.
Tenzij er een grote verrassing komt verwacht ik daar inderaad ook niet echt veel van.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
871
2.573
ik als old skool metalfan ben wel blij met GnR, maar ben nu wel heel benieuwd waar ze voor de vijdag mee komen heb eigenlijk geen enkel idee !
mss iets als evanescence.
Zie dat hun Europese tour tot nog toe tot begin juni loopt. Zou dus goed kunnen! Hoop zelf nog altijd op avenged sevenfold. Maar die hebben nog geen Europese tour bekend gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.389
7.882
ik vraag me toch echt af als we hier een overduidelijke kandidaad over het hoofd zien ofzo. hoewel ik fan ben van BMTH lijkt me dit toch geen plan A headliner
Sum 41?

Zou het normaal geen headliner vinden, maar op Hellfest mogen ze ook een mainstage afsluiten.

Evanescence was ook nog een optie geloof ik.

Zou alleen niet weten waarom die bands niet eerder aangekondigd zouden worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

RubenJS

Support act
18 feb 2023
871
2.573
Sum 41?

Zou het normaal geen headliner vinden, maar op Hellfest mogen ze ook een mainstage afsluiten.

Evanescence was ook nog een optie geloof ik.

Zou alleen niet weten waarom die bands niet eerder aangekondigd zouden worden.
Sum 41 zou ik wel hééél blij van worden. Heb die mogelijkheid volledig over t hoofd gezien.

En ben ook zeer benieuwd waarom t allemaal zo lang duurt. Lijkt me wel machtig om op de achtergrond nu al meer te weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
Sum 41?

Zou het normaal geen headliner vinden, maar op Hellfest mogen ze ook een mainstage afsluiten.

Evanescence was ook nog een optie geloof ik.

Zou alleen niet weten waarom die bands niet eerder aangekondigd zouden worden.
De enige andere optie is een exclusieve headliner, aerosmith of dergelijke. Maar die wil je toch eerder bekend maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.246
4.407
Sum 41 zou een afgang zijn als headliner. Stonden in 22 als 2e band op de Main op Werchter. Dan eerder rise against.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken