Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.046
8.143
Nu we officieel een ticket voor de donderdag hebben, verwacht zoiets:

Wat willen we zien:
- Ghost
- Beast in Black
- Epica
- Guns N Roses

Wat gaan we proberen mee te pakken:
- Motionless in White
- Alter Bridge (als ze echt aangekondigd gaan worden)
- Molybaron
- Winery Dogs
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.513
6.345
Ondanks dat dit zo duidelijk was als ik weet niet wat toch nog steeds een teleurstelling, wordt een lang dutje voor ghost :sleep:
Pinten atten in het Classic Rock Cafe!

Ale, dat is dus wat ik ga doen tijdens GnR.
Yep, of heel veel eten 's avonds.. Ben in 2018 na een half uurtje GnR naar huis gegaan.. :confused:
Even voor de zekerheid, jullie weten dat er meer podia zijn dan de mainstage alleen heh? Staan vaak prima alternatieven in de tenten. Maar even bijslapen/voltanken is natuurlijk ook lekker haha
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.437
8.020
Nu we officieel een ticket voor de donderdag hebben, verwacht zoiets:

Wat willen we zien:
- Ghost
- Beast in Black
- Epica
- Guns N Roses

Wat gaan we proberen mee te pakken:
- Motionless in White
- Alter Bridge (als ze echt aangekondigd gaan worden)
- Molybaron
- Winery Dogs
leuk dat je er bij bent de donderdag!

Alter Bridge kan echt niets meer missen lijkt me, is niet alsof het geleaked is via één of andere shady bron. het staat gewoon op de poster van de band zelf.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.513
6.345
Toch grappig altijd, de een is meer bezig met hoe de tijd te doden terwijl GnR speelt, voor de ander is het een reden om toch een ticket te kopen. Goed om te zien dat er toch nog wel enthousiasme voor is in ieder geval. Uiteindelijk is het een flinke investering die zich wel terug moet gaan betalen natuurlijk. Reacties op insta zijn net zo gemixt als hier, toch ook veel over de slechte zang. En iemand die blijkbaar gehoopt had dat ze er op zondag nog bij konden… dat is vragen om teleurstelling natuurlijk 😆
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
909
1.000
Toch grappig altijd, de een is meer bezig met hoe de tijd te doden terwijl GnR speelt, voor de ander is het een reden om toch een ticket te kopen. Goed om te zien dat er toch nog wel enthousiasme voor is in ieder geval. Uiteindelijk is het een flinke investering die zich wel terug moet gaan betalen natuurlijk. Reacties op insta zijn net zo gemixt als hier, toch ook veel over de slechte zang. En iemand die blijkbaar gehoopt had dat ze er op zondag nog bij konden… dat is vragen om teleurstelling natuurlijk 😆
Stel je voor, eerst twee uur Motley om dan nog 3uur gnr te krijgen...
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.046
8.143
Ik heb me pas net aangemeld hier trouwens, lees al een tijdje mee! Overall ben ik wel excited voor Graspop! Heb al genoeg bands op mn 'wil ik zien' lijstje staan

Dan zijn wij (of alleen ik) natuurlijk heel benieuwd welke er op dat lijstje staan!

Benieuwd hoe deze figuur zich gaat voelen als de laatste headliner idd BMTH gaat zijn, lol
Bekijk bijlage 4103

Dat wordt na de laatste headliner even kijken of deze persoon te vinden is tussen de comments
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
313
783
Dan zijn wij (of alleen ik) natuurlijk heel benieuwd welke er op dat lijstje staan!
Amon Amart, Any Given Day, Arch Enemy, Avatar, Beast in Black, Behemoth, Bloodywood, Cradle of Filth, Def Leppard, Disturbed, Eluveitie, Finntroll, Ghost, Gojira, Hollywood Vampires, I Prevail, Korpiklaani, Lorna Shore ❤️, Motionless in White, Motley Crue, Pantera, Sleep Token, Slipknot, Spiritbox

Maar ik gooi, als de volledige line up bekend is, altijd een hele analyse los op alle bands.. Aan de hand daarvan geef ik ze een kleur (groen, oranje, rood) of ik ze wel/niet/misschien wil zien. Dus ik wacht met smart op de rest want zo'n analyse duurt laaaaang :ROFLMAO:
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
878
2.593
Amon Amart, Any Given Day, Arch Enemy, Avatar, Beast in Black, Behemoth, Bloodywood, Cradle of Filth, Def Leppard, Disturbed, Eluveitie, Finntroll, Ghost, Gojira, Hollywood Vampires, I Prevail, Korpiklaani, Lorna Shore ❤️, Motionless in White, Motley Crue, Pantera, Sleep Token, Slipknot, Spiritbox

Maar ik gooi, als de volledige line up bekend is, altijd een hele analyse los op alle bands.. Aan de hand daarvan geef ik ze een kleur (groen, oranje, rood) of ik ze wel/niet/misschien wil zien. Dus ik wacht met smart op de rest want zo'n analyse duurt laaaaang :ROFLMAO:
Ik zie een goeie overlap met mijn lijstje. Kan niet wachten tot er een time table is..!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ghostattack

Gebruikers die dit onderwerp bekijken