Graspop Metal Meeting 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Benieuwd hoe deze figuur zich gaat voelen als de laatste headliner idd BMTH gaat zijn, lol
Bekijk bijlage 4103
Haha ja, en zo heb je er veel. Toen ik pas kwam piepen en eens tegen een collega zei: ik ben vorig jaar ook op Graspop geweest. Ging de conversatie als volgt:
hij: 'en wie heb je gezien, en vond je goed?'
ik: 'Slayer, ben ik wel fan van'
hij: 'te soft'

Conversatie gesloten.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
443
778
Achja ieder wat wils.
Ben al weer over de domper heen..😁
Heerlijke opening van municipal waste op hun nieuwe tour zeg.
Nog 4 maanden ik heb er zin in.
#gmm23
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.702
3.468
Niet echt een hint inderdaad, maar @nikita zei in datzelfde bericht dat het hopelijk iets anders dan BMTH was. Maar wellicht is dat puur persoonlijke hoop. Hij lijkt echter meer te weten, dus waarom hopen op iets anders als BMTH al vastligt? Dunno
Ik zei 'hopelijk', dat dat 'hopelijk iets anders dan BMTH' betekent, maak jij ervan :LOL:
Ohja, en om de akelige verrassing tijdens de festileaksmeeting te beperken, ik identificeer mezelf als 'zij' ;)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.702
3.468
Onderschat de waanzinnige impact van Herman Schueremans niet op dit festival. Er hebben er veel de neiging om op hem te bashen, maar er waren genoeg bands die hiervoor eerst hun neus ophaalden, toch gezwicht zijn en erna blijven komen.
We onderschatten de waanzinnige impact van Herman Schueremans hier nooit.
Hij herinnert er ons namelijk ongeveer jaarlijks aan dat we bepaalde bands niet krijgen door diezelfde waanzinnige impact... :rolleyes:
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
230
398
Dan zijn wij (of alleen ik) natuurlijk heel benieuwd welke er op dat lijstje staan!



Dat wordt na de laatste headliner even kijken of deze persoon te vinden is tussen de comments
Ik kan me de reactie best voorstellen, je hebt 4 dagen 8 HL en het gros daarvan is veredelde pop muziek.🤪
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
900
996
We onderschatten de waanzinnige impact van Herman Schueremans hier nooit.
Hij herinnert er ons namelijk ongeveer jaarlijks aan dat we bepaalde bands niet krijgen door diezelfde waanzinnige impact... :rolleyes:
Bazart? Oscar and the wolf? Joking fcours
Edit: iedereen weet dat het hier om frans bauer gaat. Zn cover van du hast gaat hard
 
  • Haha
Waarderingen: EddiePlaysBass

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
We onderschatten de waanzinnige impact van Herman Schueremans hier nooit.
Hij herinnert er ons namelijk ongeveer jaarlijks aan dat we bepaalde bands niet krijgen door diezelfde waanzinnige impact... :rolleyes:
Dat mag jij veronderstellen.......
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.967
8.030
We onderschatten de waanzinnige impact van Herman Schueremans hier nooit.
Hij herinnert er ons namelijk ongeveer jaarlijks aan dat we bepaalde bands niet krijgen door diezelfde waanzinnige impact... :rolleyes:

Was hij niet ook degene die er in 2017 persoonlijk voor heeft gezorgd dat Rammstein op Graspop heeft gestaan na verschillende cancels van andere headliners? @jimmywe
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en jimmywe

Nightrage

Randprogramma
13 nov 2022
119
239
Helaas toch Guns n Roses, opzich geen slechte band, maar vorige jaar op Hellfest was de stem van Axl echt niet om aan te horen. Hopelijk heeft hij in tussentijd iets kunnen doen om dit te verbeteren, hij heeft zal al toe gegeven dat hij problemen heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.552
4.747
Onderschat de waanzinnige impact van Herman Schueremans niet op dit festival. Er hebben er veel de neiging om op hem te bashen, maar er waren genoeg bands die hiervoor eerst hun neus ophaalden, toch gezwicht zijn en erna blijven komen.
als hij enkel nog eens metallica voor graspop kan laten
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken