Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel benieuwd wat dat wordt, gezien er nu toch gehint werd dat het toch geen BMTH ging zijn? Maar dat zullen we donderdag of vrijdag wel horen dan denk.
Toch wel apart dat het "nieuws"stukje op de website dan nog geen specifieke tekst heeft gekregen... Je zou toch denken dat, als de tour inderdaad in december al moest aangekondigd worden, dat dat stukje tekst al een tijdje zou klaarstaan...
Heel benieuwd wat dat wordt, gezien er nu toch gehint werd dat het toch geen BMTH ging zijn? Maar dat zullen we donderdag of vrijdag wel horen dan denk.
Als ik het snel zie dan is Graspop, samen met Copenhell en Tons of Rock, de enige festivalshow op het Europese vaste land. Verder overal in Europa stadions of megavelden. Echt heel, heel netjes gedaan door Graspop!
Als ik het snel zie dan is Graspop, samen met Copenhell en Tons of Rock, de enige festivalshow op het Europese vaste land. Verder overal in Europa stadions of megavelden. Echt heel, heel netjes gedaan door Graspop!
Niet echt een hint inderdaad, maar @nikita zei in datzelfde bericht dat het hopelijk iets anders dan BMTH was. Maar wellicht is dat puur persoonlijke hoop. Hij lijkt echter meer te weten, dus waarom hopen op iets anders als BMTH al vastligt? Dunno
Onderschat de waanzinnige impact van Herman Schueremans niet op dit festival. Er hebben er veel de neiging om op hem te bashen, maar er waren genoeg bands die hiervoor eerst hun neus ophaalden, toch gezwicht zijn en erna blijven komen.
Ik denk dat buiten 1 kleinere naam de main stage plekken al wel bezet zijn met arch enemy, beast in black, papa roach, epica, as i lay dying, GNR en Ghost
Ik verwacht daar geen grote namen meer bij
Ik denk dat buiten 1 kleinere naam de main stage plekken al wel bezet zijn met arch enemy, beast in black, papa roach, epica, as i lay dying, GNR en Ghost
Ik verwacht daar geen grote namen meer bij
En vergeet Alter Bridge niet he. Nee die dag is bijzonder sterk gevuld. Doet me denken aan de beruchte zondag waar In Flames en Gojira ook ergens rond 16 uur stonden te spelen. Bizarre dag.
Ja eens hoor. Met Slipknot, Motley Crue en GnR hebben ze 3 hele grote namen en daarnaast schitterende jonge headliners. Ook veel verjonging in de kleinere namen. Goed gedaan.