Graspop Metal Meeting 2023

RubenJS

Support act
18 feb 2023
878
2.593
Als de andere headliner pas later komt zal t dan A7X zijn? Wellicht moeten die nog het een en ander bespreken of ze überhaupt gaan touren..
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.781
2.499
Toch wel apart dat het "nieuws"stukje op de website dan nog geen specifieke tekst heeft gekregen... Je zou toch denken dat, als de tour inderdaad in december al moest aangekondigd worden, dat dat stukje tekst al een tijdje zou klaarstaan...
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
447
800
Nou ...de kogel is door de kerk.
Hier kunnen nog wel wat klapnamen bij anders gaan ze niet uitverkopen .
#patience
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.437
8.018
Heel benieuwd wat dat wordt, gezien er nu toch gehint werd dat het toch geen BMTH ging zijn? Maar dat zullen we donderdag of vrijdag wel horen dan denk.
waar werd dat gehint?
dacht dat er alleen werd gezegd dat BMTH niet de organisatie aan het gijzelen was. wat dat dan ook mag betekenen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.513
6.345
waar werd dat gehint?
dacht dat er alleen werd gezegd dat BMTH niet de organisatie aan het gijzelen was. wat dat dan ook mag betekenen
Niet echt een hint inderdaad, maar @nikita zei in datzelfde bericht dat het hopelijk iets anders dan BMTH was. Maar wellicht is dat puur persoonlijke hoop. Hij lijkt echter meer te weten, dus waarom hopen op iets anders als BMTH al vastligt? Dunno
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.602
Als ik het snel zie dan is Graspop, samen met Copenhell en Tons of Rock, de enige festivalshow op het Europese vaste land. Verder overal in Europa stadions of megavelden. Echt heel, heel netjes gedaan door Graspop!
Onderschat de waanzinnige impact van Herman Schueremans niet op dit festival. Er hebben er veel de neiging om op hem te bashen, maar er waren genoeg bands die hiervoor eerst hun neus ophaalden, toch gezwicht zijn en erna blijven komen.
 

kaiser

Gouden Tip
11 jan 2019
477
261
Nou ...de kogel is door de kerk.
Hier kunnen nog wel wat klapnamen bij anders gaan ze niet uitverkopen .
#patience
Ik denk dat buiten 1 kleinere naam de main stage plekken al wel bezet zijn met arch enemy, beast in black, papa roach, epica, as i lay dying, GNR en Ghost
Ik verwacht daar geen grote namen meer bij
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
909
1.000
Als ik het snel zie dan is Graspop, samen met Copenhell en Tons of Rock, de enige festivalshow op het Europese vaste land. Verder overal in Europa stadions of megavelden. Echt heel, heel netjes gedaan door Graspop!
Overall begint het toch echt wel een topaffiche te worden. Jonge headliners, gecombineerd met een grote naam en wat oude rakkers. Voor ieder wat wils.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.432
11.330
Ik denk dat buiten 1 kleinere naam de main stage plekken al wel bezet zijn met arch enemy, beast in black, papa roach, epica, as i lay dying, GNR en Ghost
Ik verwacht daar geen grote namen meer bij
En vergeet Alter Bridge niet he. Nee die dag is bijzonder sterk gevuld. Doet me denken aan de beruchte zondag waar In Flames en Gojira ook ergens rond 16 uur stonden te spelen. Bizarre dag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.432
11.330
Overall begint het toch echt wel een topaffiche te worden. Jonge headliners, gecombineerd met een grote naam en wat oude rakkers. Voor ieder wat wils.
Ja eens hoor. Met Slipknot, Motley Crue en GnR hebben ze 3 hele grote namen en daarnaast schitterende jonge headliners. Ook veel verjonging in de kleinere namen. Goed gedaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken