Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.105
Gojira zal ik nooit skippen :p. Vorig jaar ook beide dagen in 013 geweest. Dit jaar vooral twijfel omdat t zo dicht op Graspop staat, wat al niet heel goedkoop is…

En de concertvrienden vinden dit jaar 1x met Graspop om dezelfde reden wel voldoende 😅
Haha ja snap ik ook. Heb hetzelfde met King Gizzard, ga ik ook zien in zowel Gashouder als 013 binnekort. Maar het zal wel weer een duur grapje zijn om Gojira ook nog los te bezoeken ja…
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Metallica is gelukkig al rond Williedag in Nederland. Voor de spreiding van de kosten is dat wel fijn.

Overigens: ook Amon Amarth heeft een losse show aangekondigd. Zij staan 21 juni in de 013.
 

pidie

Campingartiest
26 okt 2018
94
192
De website van Graspop is heel traag dat zal wel wat zeggen, nieuwe aankondigingen of mijn internet is zo traag als dikke stront door een trechter.:p
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.105
Afas klink toch wel heel hard als afwas 🤣 sorry aan alle nederlanders, ik ben maar een simpele belg
Ligt trouwens niet aan Belg zijn hoor, dit 😆 AFAS is ook sinds een jaar of 10 hoofdsponsor van voetbalclub AZ, hun stadion heet sindsdien officieel het AFAS stadion… heb ook veel Nederlanders dat het afwas stadion horen noemen toen lol
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Kan wel een dure zomer worden, afgezien van graspop zou je nog Kiss, Iron Maiden, Gojira, Rammstein, Metallica,...kunnen zien. Plots is er weelde in grote metalconcerten
Zeker, heb mezelf verwend met een deluxe tent voor 2 personen met Graspop. En daarnaast nog Rammstein, Dynamo metalfest en wat kleinere concerten binnenkort.. Metallica maar geskipt gezien de akoestiek in de ArenA en dat ik ze vorig jaar al gezien had.

Zou eigenlijk voor Februari t/m Mei nog wel wat meer willen zien. Wellicht binnenkort nog maar wat kopen.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
858
2.517
Metallica is gelukkig al rond Williedag in Nederland. Voor de spreiding van de kosten is dat wel fijn.

Overigens: ook Amon Amarth heeft een losse show aangekondigd. Zij staan 21 juni in de 013.
Yup, Amon Amarth, Arch Enemy, Gojira, Slipknot en Pantera. En zullen er nog wel wat bijkomen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.105
Daar hebben wij niets aan he. Jammer genoeg.
Met de trein ben je er zo, vanuit Antwerpen of Brussel. Nog steeds weggegooid geld vanwege de belabberde akoestiek wel, dus praktisch gezien heeft niemand er iets aan dat ze dan daar spelen lol
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Zeker, heb mezelf verwend met een deluxe tent voor 2 personen met Graspop. En daarnaast nog Rammstein, Dynamo metalfest en wat kleinere concerten binnenkort.. Metallica maar geskipt gezien de akoestiek in de ArenA en dat ik ze vorig jaar al gezien had.

Zou eigenlijk voor Februari t/m Mei nog wel wat meer willen zien. Wellicht binnenkort nog maar wat kopen.
Same, verblijven in sunparks tijdens graspop, ook al tickets voor Alcatraz en Rammstein binnen. Is al wel een aardige rekening.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.420
6.105
Time flies when you’re having fun… let je ff niet op, is het al bijna 15:00!

Kom maar op met die aankondiging. Vandaag is het dan toch eindelijk echt de dag!
 

slipknot.collector.nl

Playlistbediener
9 feb 2023
44
45
Democratic Party Omg GIF by The Democrats
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken