Graspop Metal Meeting 2023

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Voor mij de main kandidaat voor de vrijdag: BMTH of A7X.
Er zijn weinig vergelijkbare acts van de grote van Gojira.
Normaal waren er wel vaker dagen met bands die niet in het verlengde van elkaar liggen, maar nu passen ze op drie van de vier dagen vind ik.

Vind tot nu toe de headliners bij elkaar passen
Ghost en Guns N' Roses
Gojira en ...
Slipknot en Parkway Drive
Motley Crue en Def Leppard
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Laten we van het positieve uitgaan wat betreft GnR.
GMM is het 4de optreden van hun tour.
Dan zullen ze vast de pijp nog niet leeg hebben.
De vraag is natuurlijk wat er in de pijp zit om mee te beginnen. Bij Axl is dat vrij weinig denk ik.

Edit: maar je hebt gelijk dat het positief is dat Graspop vroeg in hun tour zit natuurlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paul!

Randprogramma
4 dec 2022
101
207
De vraag is natuurlijk wat er in de pijp zit om mee te beginnen. Bij Axl is dat vrij weinig denk ik.
Daar kan ik niet over oordelen. Heb ze nooit live gehoord.
Zeker nieuwschierig en om het met mijn zoon(17) deze ervaring te mogen delen.
Ik leer van hem en hij van mij
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Daar kan ik niet over oordelen. Heb ze nooit live gehoord.
Zeker nieuwschierig en om het met mijn zoon(17) deze ervaring te mogen delen.
Ik leer van hem en hij van mij
Ik vond het de vorige keer op Graspop alleszins goed uit te houden hoor. Het klinkt echt niet fantastisch meer maar het was ook niet zo slecht dat het voor mij storend werd. Ik heb met die show mijn portie wel gehad en zal deze keer waarschijnlijk elders op het terrein te vinden zijn, maar ik hoop op een mooie ervaring voor jullie!
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.523
3.172
Het gaat ook om een stuk beleving. Vorige editie hoorde ik ook pas op youtube filmpjes dat de zang van Volbeat zeker niet steeds even zuiver was. Savonds laat met een biertje in de hand en een leuk feest en meebrullen weinig van vernomen.😉😉
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.493
6.285
Het gaat ook om een stuk beleving. Vorige editie hoorde ik ook pas op youtube filmpjes dat de zang van Volbeat zeker niet steeds even zuiver was. Savonds laat met een biertje in de hand en een leuk feest en meebrullen weinig van vernomen.😉😉
Helemaal waar ja. Heb vergelijkbare ervaringen gehad met Ozzy/Black Sabbath. En ook als ik nu videos terug zou kijken van GnR op Graspop 2018 zou het waarschijnlijk een stuk slechter klinken dan het toen live op mij overkwam. Gewoon lekker genieten van de belevenis op het moment zelf. Probeerde vooral te zeggen dat het waarschijnlijk ijdele hoop is dat Axl's stem veel beter gaat zijn aan het begin van de tour, daar valt gewoon weinig meer aan te redden denk ik maar het is goed genoeg om mee door te kunnen over het algemeen.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Ik vond de Disturbed gok van @jamel wel een goede hoor. Als de planning verstoord wordt, gaan ze die doorschuiven. Klinkt aannemelijk genoeg. Al heb ik er niks mee. Maar dat geldt ook voor alle aannemelijke alternatieven eigenlijk...

Disturbed speelt op de vrijdag van Graspop.
Maar dit betekend dan dat we wachten op een band die nog niet als headliner aangekondigd is ergens?
https://www.graspop.be/nl/bands/disturbed
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Paul!

Randprogramma
4 dec 2022
101
207
Ik vond het de vorige keer op Graspop alleszins goed uit te houden hoor. Het klinkt echt niet fantastisch meer maar het was ook niet zo slecht dat het voor mij storend werd. Ik heb met die show mijn portie wel gehad en zal deze keer waarschijnlijk elders op het terrein te vinden zijn, maar ik hoop op een mooie ervaring voor jullie!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken