Graspop Metal Meeting 2023

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.817
2.569
JOEPIE!

Look mom, I made it!!!

Pagina 667!!

Napoleon Dynamite Reaction GIF
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.782
12.464
Ik denk dat we na de forum meeting met zijn allen een tripje naar de dichtsbijzijnde wall of death moeten maken, volgens mij heeft iedereen die straf aan z’n broek hangen inmiddels haha
Haha ja dat vind ik nog eens een mooi plan! Gaan we allemaal met een verse halve liter in het midden staan. Kijken wie daarna het meest doorweekt is.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Ja, dááááhááááág...!!! Daar trappen wij dus mooi niet in!! :p:ROFLMAO:

Lekker de Brabo's & Limbo's in slaap sukkelen en goeie hoop geven dat ze 2 dagen lang ongestoord en zonder stress Carnaval kunnen vieren zonder vrees om pagina 666 te missen... 😜
En dan toch allemaal stiekem kleine, nietszeggende postjes blijven plaatsen om zaterdag of zondag al die 666 te vieren terwijl wij nog nietsvermoedend in de polonaise staan. De (potentieel) helft van je concurrentie uitschakelen, well played, sir! ;)

Maar gezien de 28 posts na jouw voorstel (waaronder 1 van jou zelf) is er dus geen enkele sprake van een wapenstilstand, en is het nog steeds ieder voor zich.. #yousnoozeyoulose #noholdsbarred #thisisthunderdome #tonightisthenight 😁:cool:
Ik denk dat je toch in slaap gesukkeld bent… 😅
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Er is nu niets meer dat ons nog scheidt van een Graspop-aankondiging. Wij hebben de 666 pagina’s bereikt, Guns N’ Roses heeft eindelijk zijn tourschema afgerond en we weten al van drie bands dat ze gaan worden aangekondigd: Vended, Alter Bridge, Nothing More. Tevens weten we dat Russkaja helaas is gestopt dus deze zullen afvallen zeer binnenkort.

Vanavond naar de kampioenswedstrijd tussen Feyenoord en AZ, zondag bijkomen van de overwinning en dan vanaf maandag elk uur de website updaten, want volgende week is de week!

Mijn voorspelling, waarbij ik niet verantwoordelijk mag worden gesteld voor mogelijke afwijkingen:

Maandag: vandaag is niet de dag
Dinsdag: Guns N’ Roses
Woensdag: vandaag is niet de dag
Donderdag: Bring Me The Horizon + pakket + podiumindeling + poster
Vrijdag: vandaag is niet de dag
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
571
696
:ROFLMAO: voorspellingen :ROFLMAO: even mijn berichten terug gelezen. berichtje van 15 juli, indeling van de mainstages.

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry - poison - def leppard - motley crue
2 iconic - axel rudi pell – queensryche - alter bridge - disturbed - nightwish

za 1 sacred reich - avatar- trivium – pantera - lamb of god - slipknot
2 testament - anthrax - arch enemy -architects - amon amarth - parkway drive

zo 1 thundermother - hammerfall -skid row - airbourne - hollywood vampires - ozzy
2 vandenberg - body count - godsmack – killswitch engage - rob zombie - avenged sevenfold

14 goed
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.753
8.689
:ROFLMAO: voorspellingen :ROFLMAO: even mijn berichten terug gelezen. berichtje van 15 juli, indeling van de mainstages.

vr. 1 joan jett – halestorm- black stone cherry - poison - def leppard - motley crue
2 iconic - axel rudi pell – queensryche - alter bridge - disturbed - nightwish

za 1 sacred reich - avatar- trivium – pantera - lamb of god - slipknot
2 testament - anthrax - arch enemy -architects - amon amarth - parkway drive

zo 1 thundermother - hammerfall -skid row - airbourne - hollywood vampires - ozzy
2 vandenberg - body count - godsmack – killswitch engage - rob zombie - avenged sevenfold

14 goed
Die zaterdag is best netjes.
Bovenste 4 bands van de dag gewoon goed en op de juiste dag. Slipknot, pwd, Architects, pantera
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken