Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Dat lijkt me een gave uitdaging! Regel een hoop sterke mensen (100kg schoon aan de haak) en ik ben je man. Levert mss nog wel een Guinness record op…
Als het moet til ik je persoonlijk met twee maten van me de hele Marquee door haha, zijn we met zijn vieren een soort stormram van >400kg totaal. Kijken hoe ver we komen 😆
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.891
4.036
Damn you allemaal, verdomde vroege zaterdagvogels!
Toen ik dat forum hier gisteren achterliet zaten we op slakkentempo (voor het graspop forum toch) op pagina 662.
Ne mens gaat op stap, slaapt uit en mist hier het forumdoel van het jaar! 😩

Jullie hebben wel een mooi, erg kort, feestje gebouwd op de tribute page. 🔥

Bedankt voor al jullie gelul waardoor het hier zo'n fijn plekje is om te vertoeven, en tussen alle 'dit is de dag' berichten toch ook mooie band tips, inhoudelijke info en teasers te steken. Wat zijn we echt groot geworden. 🥰🥳 Toen ik hier 6 jaar geleden begon mee te lezen was het hier inderdaad mini, een dik jaar later toch maar beslist me er mee in te gooien, maar zie eens waar we nu staan.

Goed bezig forumvriendjes! Op naar de 1000, op naar een prachtig Graspop en een grootse forummeeting!
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
maar dat is gewoon sold out
Maar contract is contract. Paar jaar geleden wist ook iedereen maanden op voorhand dat Judas Priest naar de Lokerse Feesten kwam (doordat die datum op hun tour t-shirt stond). Graspop was uitverkocht dus financieel-buisness wijs gezien geen enkel probleem voor Graspop dat Priest werd aangekondigd. Maar LF had afspraken gemaakt Priest pas na GMM aan te kondigen en zo geschiedde als nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Ik denk dat je toch in slaap gesukkeld bent… 😅
Jep... 😞
Ach, c'est la vie, en ik gun het jullie allemaal wel! 💁‍♂️
Nu kan ik tenminste ongestoord carnaval vieren de komende 5 dagen zonder stress over pagina 666.
Ik kijk wel alvast weer op tegen het aantal pagina's bijlezen tegen die tijd... 😣😅
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.862
4.822
Die kater is toch een stuk draaglijker nu ik zie dat de 666 is gepasseerd. Hopelijk trekt dat 'duvelke' snel weg en kan ik de eerste Duvel wegtikken vandaag.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Cooman666

Campingartiest
2 nov 2022
89
213
Even een vraag buiten de 666 festiviteiten! Het is pas sinds dit jaar dat ikzelf terug actief ben op een Graspop forum! Vroeger volgde ik een forum op Ashladan. Echter kan ik daar noet zoveel over terug vinden. Weet iemand wat hiermee gebeurd is? Is dit de opvolger of is dat ander forum gewoon verdwenen?
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en MarcoReusel

TNFke

Support act
16 jan 2014
829
805
Even een vraag buiten de 666 festiviteiten! Het is pas sinds dit jaar dat ikzelf terug actief ben op een Graspop forum! Vroeger volgde ik een forum op Ashladan. Echter kan ik daar noet zoveel over terug vinden. Weet iemand wat hiermee gebeurd is? Is dit de opvolger of is dat ander forum gewoon verdwenen?
Is geplitst in Amped Up en Murmure, maar de meesten zijn gevlucht naar Metalfans be.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Cooman666

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.983
8.944
Even een vraag buiten de 666 festiviteiten! Het is pas sinds dit jaar dat ikzelf terug actief ben op een Graspop forum! Vroeger volgde ik een forum op Ashladan. Echter kan ik daar noet zoveel over terug vinden. Weet iemand wat hiermee gebeurd is? Is dit de opvolger of is dat ander forum gewoon verdwenen?
Ik zat ook op Ashladan forum (zelfs moderator daar geweest). Veel mensen waren daar naartoe verhuisd nadat het officiële Graspop forum was opgedoekt. De eigenaar heeft toen een doorstart gemaakt naar https://www.amped-up.be/, maar daar zat geen forum bij. Uiteindelijk, na een tijdje thuisloos te zijn geweest, hier beland.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.753
8.689
Even een vraag buiten de 666 festiviteiten! Het is pas sinds dit jaar dat ikzelf terug actief ben op een Graspop forum! Vroeger volgde ik een forum op Ashladan. Echter kan ik daar noet zoveel over terug vinden. Weet iemand wat hiermee gebeurd is? Is dit de opvolger of is dat ander forum gewoon verdwenen?
er zitten hier wel een aantal ex-leden van ashladan geloof ik. in ieder geval @jamel dus, @xydroh ook geloof ik. en nog wel een paar
volgde zelf ook het ashladan forum op de voet, maar nooit gepost daar denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Cooman666

Gebruikers die dit onderwerp bekijken