Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
And so the sun rose in the West
Only for its blinding light to grow weary in the East
With passions subduing all speech in awe
We worship the devil, we hail the beast
Vandaag is de dag!! Enkele jaren geleden haalden we hier met moeite 50 pagina's en waren @Dr. Hannibal en ik de enige op de Graspop festileaks meeting. En nu 666 pagina's en nog 4 maanden te gaan tot het festivals. Goed bezig lieve forumvrienden!
Vandaag is de dag!! Enkele jaren geleden haalden we hier met moeite 50 pagina's en waren @Dr. Hannibal en ik de enige op de Graspop festileaks meeting. En nu 666 pagina's en nog 4 maanden te gaan tot het festivals. Goed bezig lieve forumvrienden!
Ik denk dat we na de forum meeting met zijn allen een tripje naar de dichtsbijzijnde wall of death moeten maken, volgens mij heeft iedereen die straf aan z’n broek hangen inmiddels haha
Komt nu wel goed uit juist, omdat het ervoor gezorgd heeft dat Dr Hannibal en Jos heel symbolisch de pagina geopend en gesloten hebben. Mooier kan niet!