Graspop Metal Meeting 2023

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
heerlijk hoe enthousiast jij bent over deze band. Voor mij is het letterlijk de enige band op het affiche die ik absoluut niet wil zien, vind die echt zo verschrikkelijk.

Maar nog twee weken mensen!! Twee weken! Dat is zo ontzettend weinig. Over 12 dagen ga ik richting Metal Park woehoe!!
Wellicht leuk om eens de artiesten te noemen die je koste wat kost wil missen. Voor mij is het sowieso Cradle of Filth. Die vocalen doen helemaal niks voor me.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.554
7.215
heerlijk hoe enthousiast jij bent over deze band. Voor mij is het letterlijk de enige band op het affiche die ik absoluut niet wil zien, vind die echt zo verschrikkelijk.

Maar nog twee weken mensen!! Twee weken! Dat is zo ontzettend weinig. Over 12 dagen ga ik richting Metal Park woehoe!!

Graspop wordt de derde BiB show in een ruim halfjaar tijd! Voorprogramma Nightwish, eigen show in februari en nu Graspop
 
  • Leuk
Waarderingen: Kneuzer en Joslittel

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
362
821
Binnen 2 weken sta ik nu een 45 minuten te vroeg op de carpoolparking want ja, ik was toch al wakker om 6u van enthousiasme en alles is ingeladen dus of ik nu thuis wacht of in het (hopelijk toch) zonnetje he! Om 10 vertrekken naar een kameraad zijn thuis waar we ons in de wei achterin installeren om hopelijk tegen 12u richting wei te kunnen stappen met de eerste biertjes in de hand natuurlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en jonasvh

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.297
5.704
Ow ja absoluut. Mimi aan het werk gezien in Baroeg. Het is gek en chaotisch maar ergens heb je er wel ontzag voor. BiB is echt een worsteling om doorheen te komen
Ik ga het meemaken haha. Vriend van ons is fan, zelf weinig anders te doen, dus ik ga wel even mee erheen. Je hoort daarna op de meeting wel of ik het einde gehaald heb 😅
 

Inverso

Playlistbediener
11 jan 2023
47
73
Wellicht leuk om eens de artiesten te noemen die je koste wat kost wil missen. Voor mij is het sowieso Cradle of Filth. Die vocalen doen helemaal niks voor me.
Ik denk 90% van wat er in de Marquee staat kan ik prima missen. Twee Marquee optredens die er voor mij in negatieve zin uit springen zijn toch echt Meshuggah en Heidevolk. Meshuggah is zo mega eentonig dat ik er van in slaap val en Heidevolk... tja dat Nederlandstalige folk nummer bovenaan is voor mij al genoeg reden om over te slaan.

Maar gelukkig is er op Graspop voor ieder wat wils en heb ik echt elke dag een vol programma zónder Nederlandstalige folk muziek en mét ranzige breakdowns.
 
  • Thinking
  • Leuk
Waarderingen: SulpherSouls en Simoni

SulpherSouls

Randprogramma
1 dec 2022
206
531
Donderdag tot zaterdag heb ik amper iets te zoeken in de Metal Dome, terwijl zondag ben ik er amper weg te slaan lol 😂
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
362
821
Wellicht leuk om eens de artiesten te noemen die je koste wat kost wil missen. Voor mij is het sowieso Cradle of Filth. Die vocalen doen helemaal niks voor me.
Ik kan bijna alles wel smaken, maar Hollywood Undead is toch wel echt iets waar ik niks mee te maken wil hebben.
Laatste keer dat ze er stonden zo reteslecht en erna echt nog nummers ontdekt dat ik me afvraag of ze wel nog metal maken?
Sorry voor de fans hiervan, maar ik blijf vrijdag na Ice Nine Kills ver weg van Jupiler Stage ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: won666 en jasper79

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.432
4.572
dit lijkt me wel heel goed doordacht. alleen hopen dat er genoeg handscanners voorzien zijn zodat de wachtrijen bij eten niet te veel impact hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.362
6.557
En hoe werkt dit precies met vooraf gekochte tokens?
'Geef je voucher af aan de balie waar je je festivalbandje ontvangt en de Skullies worden onmiddellijk op je tag gezet. Ook aan de kassa’s kan je je voucher laten omzetten naar Skullies.'
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken