In de app naar my gmm'23 gaan. Daar naar my places. Dan naar planWaar kan ik de plattegrond vinden?
In de app naar my gmm'23 gaan. Daar naar my places. Dan naar planWaar kan ik de plattegrond vinden?
Ik had een tegenovergestelde ervaring. Ik kende ze nog niet, had eigenlijk mijn vooroordeel zelfs al klaar nadat ik hun bandfoto had gezien, maar ik vond het optreden dusdanig goed dat ik later nog een tripje naar Luxemburg heb gemaakt om ze te zien. Met productie inderdaad nog eens 10x zo goed.Was ook mijn minste ervaring met Ghost tot nu toe. Dat viel totaal weg in die nog zeer lege en wel heel erg verlichte Arena, met waardeloos geluid en zonder de gebruikelijke special effects van Ghost. Ik ben fan van Ghost, stond ook nog eens in de Golden Circle, maar had moeite om mijn aandacht erbij te houden.
Haha, zo zie je maar! Al zegt je laatste opmerking ook wel genoeg. Als je die productie gewend bent, valt een 'kale' Arenashow, met slecht geluid toch een beetje tegen. Desondanks wel blij dat ze daar in elk geval met jou weer een nieuwe fan hebben gewonnen!Ik had een tegenovergestelde ervaring. Ik kende ze nog niet, had eigenlijk mijn vooroordeel zelfs al klaar nadat ik hun bandfoto had gezien, maar ik vond het optreden dusdanig goed dat ik later nog een tripje naar Luxemburg heb gemaakt om ze te zien. Met productie inderdaad nog eens 10x zo goed.
De bedoeling is om 16-17 bands per dag te zien.Wij hebben best dorst, maar volgens mij ben jij de overtreffende trap. Hoeveel bands zie je per dag.
Voordat het lampje bij je uitgaat bedoel ik
Sorry, zo 'passioneel' bedoelde ik het natuurlijk niet..Wow, niet gedacht dat het zo'n passionele reacties ging losweken. Het gaat me puur om het steunen van de Belgische bands. De instelling is meer dat ik de moeite doe om op tijd te komen als ze vroeg spelen of ga kijken als ik anders zou tooghangen, eten, zitten, liggen....
Zoals het voorbeeld met Carnation/Bloodywood ga ik uiteindelijk wel voor een andere band als die me meer aanspreekt.
toiletblok is toch maar een beetje opgeschoven?Hm. Die Belgische bierbar ligt nu helemaal in de uithoek bij de foodtrucks, jammer. Serieus stukkie omlopen voor een goede tripel. En dat grote wc blok daar is nu weg. Ging ik meestal naartoe, lekker rustig.
Dat toiletblok is volgens mij enkel een stukje verplaatst naar waar vorig jaar de Mooze Bar stond. Verder is er ook een Belgian Beer Bar op het grote terrein in dat rijtje met foodstands aan de linkerkant.Hm. Die Belgische bierbar ligt nu helemaal in de uithoek bij de foodtrucks, jammer. Serieus stukkie omlopen voor een goede tripel. En dat grote wc blok daar is nu weg. Ging ik meestal naartoe, lekker rustig.
Mis ik iets dan? Ik zie alleen maar de Belgian beer bar op de lange zijde. Daar zat die vorig jaar toch ook?Dat toiletblok is volgens mij enkel een stukje verplaatst naar waar vorig jaar de Mooze Bar stond. Verder is er ook een Belgian Beer Bar op het grote terrein in dat rijtje met foodstands aan de linkerkant.
Die bedoel ik ook. Maar Jos bedoelt denk ik de 'Jupiler Beers and Stories' tussen de Foodtrucks en het Classic Rock Café in. Mijn gok is dat je daar inderdaad ook wel wat speciaalbier kan krijgen, maar de Belgian Beer Bar zit daar dus niet maar op de plek die jij noemt.Mis ik iets dan? Ik zie alleen maar de Belgian beer bar op de lange zijde. Daar zat die vorig jaar toch ook?
Inderdaad, de echte Belgian beer bar lijkt me op de locatie van vorig jaar te staan.Verder is er ook een Belgian Beer Bar op het grote terrein in dat rijtje met foodstands aan de linkerkant.
Ik kan mijn volgend weerpraatje ook doen als het wat warmer wordt en eerder niet als je dat liever wil, haha.Doe wat je best want het mag toch warmer dan dat.
Toch dan maar even kijken bij Jupiler beers en stories dusDie bedoel ik ook. Maar Jos bedoelt denk ik de 'Jupiler Beers and Stories' tussen de Foodtrucks en het Classic Rock Café in. Mijn gok is dat je daar inderdaad ook wel wat speciaalbier kan krijgen, maar de Belgian Beer Bar zit daar dus niet maar op de plek die jij noemt.
Toch wel vaak in het classic Rock Cafe geweest vorig jaar. Maar niet opgevallen dat ze daar speciaalbier hadden. Vond ik het ook wat te warm voor trouwensInderdaad, de echte Belgian beer bar lijkt me op de locatie van vorig jaar te staan.
Dat andere is volgens mij hetgene dat vorig jaar ook aan de foodtrucks stond. Daar waren blijkbaar ook enkele speciale bieren, maar ik ben er nooit geweest toen, dus geen idee. Zo heb ik hier ook gelezen dat er ook speciale bieren in het classic rock café zouden zijn, moet ik toch ook eens checken dit jaar...
In de avond zo'n leffe ruby'tje halen heeft me toch elke dag heerlijk gesmaaktToch wel vaak in het classic Rock Cafe geweest vorig jaar. Maar niet opgevallen dat ze daar speciaalbier hadden. Vond ik het ook wat te warm voor trouwens
Ja die bedoel ik inderdaad. Grappig genoeg haal ik daar dus altijd mijn speciaalbier en nooit bij de officiële belgian beer bar. Positie midden op het veld maakte het een logischere plek en ook een ander aanbod zover ik me kan herinneren. Iig de Goose Ipa vaak genomen daar.Die bedoel ik ook. Maar Jos bedoelt denk ik de 'Jupiler Beers and Stories' tussen de Foodtrucks en het Classic Rock Café in. Mijn gok is dat je daar inderdaad ook wel wat speciaalbier kan krijgen, maar de Belgian Beer Bar zit daar dus niet maar op de plek die jij noemt.
Ik denk dat wij het assortiment daar uitgebreid gaan verkennen, wanneer we zaterdag de hele dag in dat hoekje van het terrein rondhangenJa die bedoel ik inderdaad. Grappig genoeg haal ik daar dus altijd mijn speciaalbier en nooit bij de officiële belgian beer bar. Positie midden op het veld maakte het een logischere plek en ook een ander aanbod zover ik me kan herinneren. Iig de Goose Ipa vaak genomen daar.
Hahaha die van mij is ook van de Nederlands talige meuk, maar door goede heropvoeding binnen 11jr relatie, verheugd zij zich nu ECHT op Disturbed en Amon Amarth! Dus wellicht is er nog hoop voor je relatie
Gewoon een combi ticket kopen. Heb ik ook gedaan. Zo heeft ze ontdekt dat ze meer voor de classic rock/folkmetal/alestorm achtige bands is dan echt zware metal. Maar met alle randzaken en verschillende podia's heeft ze zelf ook een geweldige tijd op graspop. Als iets haar niet echt aanstaat dan gaan we in de classic rock (of alleen) of gaat ze opt gemak eventjes naar de camping maar dat komt amper voor.
Samen pintelieren, zalig
gewoon jaren aan exposure therapy van muziek in de wagen hier. tegenwoordig stuurt ze zelfs naar mij als ice nine kills of motionless in white nieuwe releases of concerten in de buurt hebben ipv omgekeerd.
Haha ja ook mijn tactiek! De misses was wel eerder met rock/metal bezig dan ik. Was in haar pubertijd van de punk en nu-metal en heeft dat pad daarna verlaten. Inmiddels heb ik haar weer redelijk terug kunnen trekken. Eerst met nu-metal, daarna metalcore maar inmiddels geniet ze ook echt van Amon Amarth bijvoorbeeld. In Flames vind ze ook erg tof. Motionless in White staan we samen vooraan Kortom, zie het als een lange termijn investering.
Herkenbaar allemaal.Ik heb gewoon eerst gecheckt van welke muziek ze hield
Edit: en genoegen genomen met het feit dat ze naast metal ook van de Manics houdt (sterker nog, ze heeft me aangestoken)
Dit jaar zijn er maar 2 bands die niet clashen: Slipknot en Molybaron..ohja, inderdaad. Al is dat wel de enige band die tot zo laat speelt
het komt wel vaker voor op Graspop trouwens, vorig jaar speelde er niets anders tijdens Korn en ook niet tijdens Sabaton. bij scorpions alleen kwartiertje overlap met heilung. lijkt me sterk dat die bands ook die eis hebben. maar denk dat je inderdaad gelijk heeft en dat het in dit geval een eis van de band is.