Graspop Metal Meeting 2023

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Er is geen mail gekomen dat her uitverkocht is.
Denk dat ze alles in 1 mail stoppen gaan.
Het is nog niet helemaal uitverkocht, hè? ;)
Combi's zijn nu uitverkocht, maar er zijn nog steeds tickets voor de vrijdag en zondag beschikbaar.

Maar ook dat kunnen er niet meer zo heel veel zijn (max. 2000-3000?), lijkt me.
Misschien kan @Pinokkio ons nog een laatste update geven? ;)

Op veler verzoek, verkoopupdate.

Donderdag: kleine 500 resterend
Vrijdag: ongeveer 4,500 resterend
Zondag: iets minder dan 4,000 resterend
Combi: nog ongeveer 1,300.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Goede beelden van de festival productie die Ghost meebrengt. Zonde dat het op Graspop in vol daglicht gaat staan.
Bekijk bijlage 5088
We hadden mijn schoonpa kaarten voor Metallica gegeven voor zijn verjaardag paar jaar terug, stond Ghost in het voorprogramma. Hij kende het helemaal niet maar was niet zo onder de indruk van die gekke Sinterklaas 😅
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
374
850
Een foto of een kort filmpje durf ik ook wel eens maken tijdens het optreden, zeker van bands die ik enorm graag wil zien. Puur om achteraf toch nog eens te kunnen terug blikken. Maar mensen die het gehele concert op hun telefoon volgen drijft me net niet tot waanzin haha! Maar naar mijn ervaring valt dit op Graspop waar ik meestal sta heel goed mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Kneuzer

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.818
Nou vol daglicht.. Ze staan niet om 15 uur he. Dan schemert het al aardig. Maar snap je punt wel al sta ik hoe dan ook te doomen in de Marque.
Gaat tegenvallen met die schemer denk ik hoor. Ze spelen 20:30-21:45 en de zon gaat pas rond 22:00 onder. Wellicht dat het laatste kwartiertje van de set wat schemerig is maar verder toch echt wel gewoon daglicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
We hadden mijn schoonpa kaarten voor Metallica gegeven voor zijn verjaardag paar jaar terug, stond Ghost in het voorprogramma. Hij kende het helemaal niet maar was niet zo onder de indruk van die gekke Sinterklaas 😅
Was ook mijn minste ervaring met Ghost tot nu toe. Dat viel totaal weg in die nog zeer lege en wel heel erg verlichte Arena, met waardeloos geluid en zonder de gebruikelijke special effects van Ghost. Ik ben fan van Ghost, stond ook nog eens in de Golden Circle, maar had moeite om mijn aandacht erbij te houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Nou vol daglicht.. Ze staan niet om 15 uur he. Dan schemert het al aardig. Maar snap je punt wel al sta ik hoe dan ook te doomen in de Marque.
om 21:00 is het wel echt nog volop daglicht, zonder enkele schemer. als ik wat optredens van vorig jaar terug kijk, bijvoorbeeld Iron Maiden die om 21:00 begon. ben bang dat het schemeren pas begint richting het einde van Ghost zijn set

EDIT: zie dat @Dr. Hannibal me al voor was
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
Gaat tegenvallen met die schemer denk ik hoor. Ze spelen 20:30-21:45 en de zon gaat pas rond 22:00 onder. Wellicht dat het laatste kwartiertje van de set wat schemerig is maar verder toch echt wel gewoon daglicht.
Hangt natuurlijk ook een beetje van het weer af. Als het bewolkt is, is het toch al een stuk donkerder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Gaat tegenvallen met die schemer denk ik hoor. Ze spelen 20:30-21:45 en de zon gaat pas rond 22:00 onder. Wellicht dat het laatste kwartiertje van de set wat schemerig is maar verder toch echt wel gewoon daglicht.
Ah ja, dacht eigenlijk dat ze wat later starten maar dat is nog best op tijd. Zonnebril maar op doen dan he
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken