Graspop Metal Meeting 2023

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.351
Kan een afbeelding zijn van poster en de tekst '15161718 JUNE 2023 DESSEL BELGIUM GRASPO METAL MEETING THURSDAY FRIDAY SATURDAY REGULAR TICKET SUNDAY SOLD OUT COMBI €119 SOLD OUT VIP DECK TICKET €119 SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT WWW.GRASPOP.BE'


Lijkt toch nog wel naar een uitverkochte edtie te gaan op deze manier.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.963
Ben echt bijzonder benieuwd met welke setlist Haken komt aanzetten op Graspop. In de setlist van de laatste doorkomst Europa en nu VS zijn eigenlijk alle bekende nummers verdwenen zoals Cockroack King, Nil by Mouth en de bekendere nummers van Vector. Een set voor de fans dus. Ik verwacht op Graspop een setlist waar deze nummers wel op terugkeren, zeker omdat het hun eerste optreden is op Graspop en dan ga je normaal gesproken niet alleen voor de deepdives. Ik hoop vooral op het instrumentale Nil by Mouth (machtig nummer, checken als je hem nog niet kent!) en Prosthetic.
Elephants. Never. Forget. Fauna is echt een fan-tas-tisch album!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Terecht dat het uitverkoopt! Zalig dit!

Laten we hopen op een dubbele post vandaag. Ticket alert kunnen ze inderdaad al uitsturen om dan vanmiddag al de andere zaken bekend te maken.

Op het PKP forum zei iemand een paar dagen terug dat zij morgen nieuws krijgen, dus dan kan het ook niet.
Vanmiddag is de dag!
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.605
5.006
Ben denk meer van de alt. rock metal . ,sinds 2 jaar weer beetje oude trash.
Van deze 13 bands eigelijk alleen 1e album van disturbed verder niet echt.
Wil Amon Amarth ook wel keer meemaken maar kan ik ook geen hele albums van luisteren. Achja...blijf deze weken beetje hangen in the warning en sleep token,moet je ook niet willen..😁
Dit jaar staan er met Slipknot en Disturbed wel 2 van de huidige absolute top van de alternative/nu-metal (buiten SOAD dan).
En Pantera is toch zeker ook wel oude thrash/groove te noemen (Machine Head idem, maar iets minder oud)?
Maar ja, als het jou niet/minder aanspreekt, dan is dat natuurlijk eenmaal zo.. 🤷‍♂️;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.351
Duidelijk te zien dat het vakantiegeld net bij mensen gestort is. VIP deck ook opeens volledig uitverkocht. En terecht dat de organisatie beloont wordt voor dit prachtige affiche!
Inderdaad, zeker terecht!
En zelfs al een low ticket warning voor de vrijdag en zondag, had niet verwacht dat die dagen zo hard gingen eerlijk gezegd.
Ze hebben met die vrijdag toch wel een risico genomen, leuk als dat ook nog goed verkoopt. dan zullen ze dat eerder opnieuw doen lijkt me
 

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
370
843
Een van de DJ's gaf bij mij dit weekend aan dat is toegezegd dat vandaag het randprogramma wordt aangekondigd...ben benieuwd dan...dit lijkt er zo niet op idd...
Een dubbele post heb ik nog niet vaak eerder gezien maar ik koester nog hoop dan! :D Donderdag is ook een optie nog omdat ze dan kunnen zeggen 'binnen exact 2 weken is het zover, hier is nog wat nieuws'. Maar liever vandaag toch ;D
 
  • Leuk
Waarderingen: ReasonsRemeain

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.351
Een dubbele post heb ik nog niet vaak eerder gezien maar ik koester nog hoop dan! :D Donderdag is ook een optie nog omdat ze dan kunnen zeggen 'binnen exact 2 weken is het zover, hier is nog wat nieuws'. Maar liever vandaag toch ;D
ze hebben nog genoeg aan te kondigen, dus vandaag en donderdag lijkt me ook prima :)
het nachtprogramma interesseert me niet zo veel, hoop dat ze snel met het aangepaste blokkenschema komen n.a.v. de cancellations en vervangers.
plattegrond staat ook al lang klaar en is nog niet naar buiten gebracht, dus ze zullen wel het een en ander willen bundelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Joslittel

saurus

Dagopener
4 feb 2019
530
619
Kan een afbeelding zijn van poster en de tekst '15161718 JUNE 2023 DESSEL BELGIUM GRASPO METAL MEETING THURSDAY FRIDAY SATURDAY REGULAR TICKET SUNDAY SOLD OUT COMBI €119 SOLD OUT VIP DECK TICKET €119 SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT WWW.GRASPOP.BE''15161718 JUNE 2023 DESSEL BELGIUM GRASPO METAL MEETING THURSDAY FRIDAY SATURDAY REGULAR TICKET SUNDAY SOLD OUT COMBI €119 SOLD OUT VIP DECK TICKET €119 SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT SOLD OUT WWW.GRASPOP.BE'


Lijkt toch nog wel naar een uitverkochte edtie te gaan op deze manier.
Letterlijk 10minuten ervoor keek ik uit nieuwsgierigheid hoe het zat en kon ik zonder probleem nog 10 combitickets reserveren.
Denk dat ze met al hun nieuws al van vorige week zitten te wachten. En nu niet meer langer kunnen wachten en dus maar sold out hebben erop gehangen. Met de mogelijkheid wachtrij en zo de paar tickets die ze nog hebben kwijt te geraken.
Dus verwacht ik om 16u ook wel nieuws.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

saurus

Dagopener
4 feb 2019
530
619
Terecht dat het uitverkoopt! Zalig dit!

Laten we hopen op een dubbele post vandaag. Ticket alert kunnen ze inderdaad al uitsturen om dan vanmiddag al de andere zaken bekend te maken.

Op het PKP forum zei iemand een paar dagen terug dat zij morgen nieuws krijgen, dus dan kan het ook niet.
Vanmiddag is de dag!
Klopt pukkelpop komt bijna iedere woensdag met nieuwe namen.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.793
Op zich, als ook het nieuws van de cancels gecommuniceerd gaat worden, kan het geen kwaad het slechte nieuws goed te sandwichen tussen positief ticket nieuws en nieuwe aankondigingen. In die zin zie ik een post zo om 16:00 nog wel gebeuren. Maar we gaan het zien. Als we voor het einde van deze week alles weten ben ik tevreden hoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken