Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We hadden mijn schoonpa kaarten voor Metallica gegeven voor zijn verjaardag paar jaar terug, stond Ghost in het voorprogramma. Hij kende het helemaal niet maar was niet zo onder de indruk van die gekke Sinterklaas
Een foto of een kort filmpje durf ik ook wel eens maken tijdens het optreden, zeker van bands die ik enorm graag wil zien. Puur om achteraf toch nog eens te kunnen terug blikken. Maar mensen die het gehele concert op hun telefoon volgen drijft me net niet tot waanzin haha! Maar naar mijn ervaring valt dit op Graspop waar ik meestal sta heel goed mee!
Gaat tegenvallen met die schemer denk ik hoor. Ze spelen 20:30-21:45 en de zon gaat pas rond 22:00 onder. Wellicht dat het laatste kwartiertje van de set wat schemerig is maar verder toch echt wel gewoon daglicht.
We hadden mijn schoonpa kaarten voor Metallica gegeven voor zijn verjaardag paar jaar terug, stond Ghost in het voorprogramma. Hij kende het helemaal niet maar was niet zo onder de indruk van die gekke Sinterklaas
Was ook mijn minste ervaring met Ghost tot nu toe. Dat viel totaal weg in die nog zeer lege en wel heel erg verlichte Arena, met waardeloos geluid en zonder de gebruikelijke special effects van Ghost. Ik ben fan van Ghost, stond ook nog eens in de Golden Circle, maar had moeite om mijn aandacht erbij te houden.
om 21:00 is het wel echt nog volop daglicht, zonder enkele schemer. als ik wat optredens van vorig jaar terug kijk, bijvoorbeeld Iron Maiden die om 21:00 begon. ben bang dat het schemeren pas begint richting het einde van Ghost zijn set
Gaat tegenvallen met die schemer denk ik hoor. Ze spelen 20:30-21:45 en de zon gaat pas rond 22:00 onder. Wellicht dat het laatste kwartiertje van de set wat schemerig is maar verder toch echt wel gewoon daglicht.