Graspop Metal Meeting 2023

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.604
7.317
Je geeft eigenlijk het antwoord al. Het is een coverband die z'n status verleent aan Johnny Depp en in mindere mate Alice Cooper. Met het (op korte termijn) wegvallen van Depp, gaat gelijk de angel eruit.

Met inmiddels wel een minieme meerderheid aan eigen materiaal in de setlist, als je de Alice Cooper en Aerosmith covers niet meetelt als coverband, omdat ze artiesten zelf meespelen
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.318
5.792
Waarom geven ze de main stages eigenlijk geen originelere naam dat North & South.
1 stage bijvoorbeeld Skull stage & andere stage Bones stage zou toch al iets leuker zijn.
Ik ben er zelf van overtuigd dat die hele hernoeming van 1 & 2 naar North & South puur en alleen bedoeld is om makkelijker aan internationale band managements en labels te kunnen verkopen dat het gelijke podia zijn. En dat communiceert het wel heel goed, dus denk niet dat ze het snel gaan veranderen haha. Zou zelf overigens wel voor jouw voorstel stemmen!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: MarcoReusel en Nightrage

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
Tja, als ik de band zelf al zou gaan zien, was dat in eerste plaats om Joe Perry. Alice Cooper is ook cool. Depp kan me gestolen worden. Maar dat ik in de minderheid ben met die mening, wil ik direct erkennen :)
Denk dat dat wel meevalt met die minderheid.Al zullen de vrouwelijke bezoekers er wel anders over denken😜
 
  • Winning
Waarderingen: Dr. Hannibal

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Ik ben er zelf van overtuigd dat die hele hernoeming van 1 & 2 naar North & South puur en alleen bedoeld is om makkelijker aan internationale band managements en labels te kunnen verkopen dat het gelijke podia zijn. En dat communiceert het wel heel goed, dus denk niet dat ze het snel gaan veranderen haha. Zou zelf overigens wel voor jouw voorstel stemmen!

Hellfest & Wacken hebben wel specifieke naam voor hun stages dacht ik ?
Dus kan voor GMM toch ook 🤷‍♂️
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.363
2.854
Begint nu wel lekker dichtbij te komen.
Bands die afzeggen...komt er nog een leuke naam bij? Het weer lijkt voorlopig gunsting: rond de 20 geen extremen.😁
Ben nu ook al zover dat m'n spoorboekje voor bands die ik echt wil zien steeds kleiner word. Headliners dit jaar zijn leuk maar niet 'wow die wil ik zien' .
Fijn dat katatonia en kreator zondag pas zijn. Geef wel een soort van rust.
Heb ook wel zin om sleeptoken te zien.
Lorna shore , polaris , haken denk wel ff kijken. Nog 2 weken kan nog wel veranderen. Ik had vorig jaar ook lijstje maar kon na powerwolf al de prullenbak in.
Ik ga er redelijk fit in en hopelijk niet te snel aan het bier anders worden het 4 zware dagen.Wel nog zin in.
Bij ons niet anders. Vorig jaar zoveel plannen om bands te zien. Maar de planning was snel veranderd. Niet te snel aan het bier gaat hier niet lukken. De eerste moet toch echt bij de auto al open😆
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.147
7.350
Het grote mysterie van de rode jager...

Ben wel benieuwd of de cancellations en aanpassingen in het tijdschema dan ook morgen komen, wordt inmiddels wel tijd zo 2 weken voor het festival. wil nog wel wat tijd om mijn route aan te passen en eventueel in te luisteren in nieuwe bands
Geen idee of ze altijd zo snel reageren, maar ik had de Graspop organisatie via mail vandaag een praktische vraag gesteld omtrent parking Inferno. Ik kreeg vrijwel meteen een antwoord terug binnen, ook al is het vandaag pinkstermaandag.

Mogelijks heb ik gewoon geluk gehad, anderzijds reageren ze misschien altijd zo snel op hun mailtjes of (fingers crossed) er staat ons vandaag daadwerkelijk iets aan te komen!
Ik denk niet dat die de luxe hebben om de pinkstermaandag vrij te nemen, zo 2 weken voor het festival. Dit is natuurlijk de drukste tijd van het jaar daar op kantoor.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Hebben we nu een mooie nieuw topic voor he ;)
Mag ik eens de link?
Ik vond het zo handig dat alles hier samen stond. Ik vond/vind het al lastig genoeg dat ik niet mag vergeten de Download, Hellfest en Alcatraz forums ook in het oog te houden.
Maar goed die discussie is al vaak gevoerd en de meerderheid heeft beslist.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.386
6.629
Mag ik eens de link?
Ik vond het zo handig dat alles hier samen stond. Ik vond/vind het al lastig genoeg dat ik niet mag vergeten de Download, Hellfest en Alcatraz forums ook in het oog te houden.
Maar goed die discussie is al vaak gevoerd en de meerderheid heeft beslist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en won666

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.604
7.317
Mag ik eens de link?
Ik vond het zo handig dat alles hier samen stond. Ik vond/vind het al lastig genoeg dat ik niet mag vergeten de Download, Hellfest en Alcatraz forums ook in het oog te houden.
Maar goed die discussie is al vaak gevoerd en de meerderheid heeft beslist.

Als je deze link in de gaten houdt, dan zie je alle metal gerelateerde topics:

 
  • Leuk
Waarderingen: won666

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Onder het mom van elkaar beïnvloeden om artiesten te bekijken, is het wellicht leuk om eens een lijstje te delen met elkaar van artiesten die je niet kent of luistert. Wellicht dat je invloed een ander over de streep kan trekken om het toch even te kijken op het festival! Ik ben over het algemeen geen fan van thrash of juist trage muziek.
Hier is mijn lijst van artiesten die ik niet ken/geluisterd heb:
- Agnostic Frost
- Antimatter
- Any Given Day
- At The Gates
- Black Mirrors
- Blackgold
- Cane Hill
- Chelsea Grin
- Cyclone
- Dark Angel
- Dieth
- Draconian
- Elegant Weapons
- End
- Evergrey
- Fields of the Nephilim
- Greg Puciato
- Haken
- Heriot
- Hippotraktor
- Ice Nine Kills
- Katatonia
- Kissin' Dynamite
- Landmvrks
- Lionheart
- Loathe
- Mimi Barks (lol)
- Molybaron
- Monster Magnet
- Municipal Waste
- Nothing More
- Orbit Culture
- Planet of Zeus
- Schizophrenia
- Soen
- Stand Atlantic
- Stray From The Path
- The Ghost Inside
- The Raven Age
- Thundermother
- Voivod
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Gebruikers die dit onderwerp bekijken