Graspop Metal Meeting 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Ik snap niet zo goed waarom er nu nog steeds geen bericht is verzonden over de bands die niet komen. Er zullen er genoeg zijn die nog geen idee hebben, terwijl het al weken bekend is. Al komt het vandaag wel, is het mijns inziens wel erg laat
Ik kan me zo voorstellen dat ze dat het liefst in één keer aankondigen, plus vervangers en eventuele wijzigingen in het tijdschema. Anders blijven ze bezig.
 

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Ik kan me zo voorstellen dat ze dat het liefst in één keer aankondigen, plus vervangers en eventuele wijzigingen in het tijdschema. Anders blijven ze bezig.
Dat is idd waarschijnlijk. Ik vind er wat van maar ik ga hier niet negatief zijn terwijl ik vooral post en lees omdat ik gewoon onwijs veel zin heb in het jaarlijkse feestje!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.817
Geen nieuws vandaag, zoals eigenlijk al verwacht op een feestdag. Tegen beter weten in koesterde ik toch wat hoop.
Begrijp net dat de aankondiging op de website idd een foutje was; dinsdag (morgen) volgt het officiële bericht! Nog even geduld :).
Is dinsdag naar je gecommuniceerd in een mailtje van Graspop, of...? Hoe dan ook, klinkt aannemelijk, morgen is de dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Simoni

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.817
Ook interessant voor hier, vanuit het Pinkpop topic.

Wel jammer dat ze de hele show er voor afzeggen, lijkt me niet dat de muzikale bijdrage van Depp nu zo onmisbaar is dat die niet even snel vervangen kan worden met een invallende gitarist. Maar ja het lijkt er wel vaker op dat die groep meer fans heeft omdat Depp zo'n beroemde acteur is, dan om de muziek. Dus vanuit dat oogpunt snap ik het wel weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Wel jammer dat ze de hele show er voor afzeggen, lijkt me niet dat de muzikale bijdrage van Depp nu zo onmisbaar is dat die niet even snel vervangen kan worden met een invallende gitarist. Maar ja het lijkt er wel vaker op dat die groep meer fans heeft omdat Depp zo'n beroemde acteur is, dan om de muziek. Dus vanuit dat oogpunt snap ik het wel weer.
Zonder Depp zullen vele kaartkopers wel teleurgesteld zijn. (Geen idee waarom verder haha)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.639
Wel jammer dat ze de hele show er voor afzeggen, lijkt me niet dat de muzikale bijdrage van Depp nu zo onmisbaar is dat die niet even snel vervangen kan worden met een invallende gitarist. Maar ja het lijkt er wel vaker op dat die groep meer fans heeft omdat Depp zo'n beroemde acteur is, dan om de muziek. Dus vanuit dat oogpunt snap ik het wel weer.
Je geeft eigenlijk het antwoord al. Het is een coverband die z'n status verleent aan Johnny Depp en in mindere mate Alice Cooper. Met het (op korte termijn) wegvallen van Depp, gaat gelijk de angel eruit.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520


Ook maar eentje gemaakt,ben dus vooral aan de mainstages te zien.

Groen heeft voorkeur en dan zal ik nog paar knopen moeten doorhakken.
Geel wil ik ook wel zien,maar komt niet goed uit.Vooral spijtig voor Ice Nine Kills,Life of Agony & Kreator.
Helmut & Katatonia had ik ook graag meegepikt.
Ik zou wel graag hebben dat ze Rancid en In Flames van tijdslot wisselen.
Epica is naar main geswitched? dacht dat die eerst in de marquee stonden.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
396
688
Begint nu wel lekker dichtbij te komen.
Bands die afzeggen...komt er nog een leuke naam bij? Het weer lijkt voorlopig gunsting: rond de 20 geen extremen.😁
Ben nu ook al zover dat m'n spoorboekje voor bands die ik echt wil zien steeds kleiner word. Headliners dit jaar zijn leuk maar niet 'wow die wil ik zien' .
Fijn dat katatonia en kreator zondag pas zijn. Geef wel een soort van rust.
Heb ook wel zin om sleeptoken te zien.
Lorna shore , polaris , haken denk wel ff kijken. Nog 2 weken kan nog wel veranderen. Ik had vorig jaar ook lijstje maar kon na powerwolf al de prullenbak in.
Ik ga er redelijk fit in en hopelijk niet te snel aan het bier anders worden het 4 zware dagen.Wel nog zin in.
 

La Hormiga 93

Gouden Tip
30 jun 2022
420
520
Over het weer kan je nu onmogelijk iets zeggen,was vorig jaar ook rond deze periode naar de voorspellingen te zien,was altijd maar regen en regen.
Pas in de laatste week veranderde dat naar zonnige dagen en pas paar dagen op voorhand werd het duidelijk dat het zeer warm ging zijn.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.817
Je geeft eigenlijk het antwoord al. Het is een coverband die z'n status verleent aan Johnny Depp en in mindere mate Alice Cooper. Met het (op korte termijn) wegvallen van Depp, gaat gelijk de angel eruit.
Tja, als ik de band zelf al zou gaan zien, was dat in eerste plaats om Joe Perry. Alice Cooper is ook cool. Depp kan me gestolen worden. Maar dat ik in de minderheid ben met die mening, wil ik direct erkennen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita en Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken