Graspop Metal Meeting 2023

Maerts

Campingartiest
16 mei 2023
75
168
Alleen bestaat Fear Factory niet meer. Het is tegenwoordig meer een coverband van ff met alleen Dino nog als origineel lid. Zonder Burton C Bell op zang is het toch stukken minder. ( uiteraard alleen maar mijn mening natuurlijkšŸ˜‰)
Mee eens en vind dit toch wel erg jammer. Burton was live niet altijd even constant van niveau maar het was wel FF. Mochten ze bijvoorbeeld volgend jaar op Graspop komen wil ik ze nog weleens zien maar een show op zich.. denk het niet.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Mee eens en vind dit toch wel erg jammer. Burton was live niet altijd even constant van niveau maar het was wel FF. Mochten ze bijvoorbeeld volgend jaar op Graspop komen wil ik ze nog weleens zien maar een show op zich.. denk het niet.
Ik ben Ć©Ć©n keer gaan kijken op Graspop en ben toen na anderhalf nummer al weggelopen omdat hij echt heel, heel vals zong.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.243
3.808
De shows op Dynamo Open Air van FF waren iedere keer fenomenaal. Had gehoopt ze ooit nog eens te zien met een Soul of A New Machine optreden, maar helaas. Tofste optreden was ttv Archetype in de Bosuil in Weert voor een paar honderd man.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
:unsure: even wat anders, geen number of the beast in iron maiden setlist deze tour !
En geen Run to the Hills.

Dit is hem, voor de volledigheid. Alexander the Great!!! :love:

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
En geen Run to the Hills.

Dit is hem, voor de volledigheid. Alexander the Great!!! :love:

Hmm tof dat ze wat nieuws proberen, maar ik mis wel een heleboel classics zo. Sterker nog, je kan makkelijk een setlist maken zonder enige van deze nummers erin, die ik liever zou zien dan deze eerlijk gezegd šŸ˜…
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.384
6.624
Hmm tof dat ze wat nieuws proberen, maar ik mis wel een heleboel classics zo. Sterker nog, je kan makkelijk een setlist maken zonder enige van deze nummers erin, die ik liever zou zien dan deze eerlijk gezegd šŸ˜…
Ik werd helemaal enthousiast toen ik Alexander the Great zag, maar voor de rest valt het mij ook wel een beetje tegen, ja. Vijf nummers van Senjutsu en van Somewhere in Time. Ietsje meer variatie had wel gemogen. Maar goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

dingskewhiskas

Randprogramma
22 nov 2019
239
336
Mee eens en vind dit toch wel erg jammer. Burton was live niet altijd even constant van niveau maar het was wel FF. Mochten ze bijvoorbeeld volgend jaar op Graspop komen wil ik ze nog weleens zien maar een show op zich.. denk het niet.
De laatste 10 jaar was het live met Burton toch problematisch. Geluidsmensen moesten vaak serieuze stunts uithalen om het OK te laten klinken. Eerste filmpjes met de nieuwe klinken gewoon een stuk beter.

En ondanks dat het ongetwijfeld de meest vervelende van de twee is, vind ik Dino mƩƩr FF dan Burton, daarvoor was de terugkeer van kwaliteit samen met de terugkeer van Dino te duidelijk.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
518
624
Ik werd helemaal enthousiast toen ik Alexander the Great zag, maar voor de rest valt het mij ook wel een beetje tegen, ja. Vijf nummers van Senjutsu en van Somewhere in Time. Ietsje meer variatie had wel gemogen. Maar goed.
had the time machine en heaven can wait ingeruild voor powerslave en phantom of the opera b.v.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.630
3.242
Hmm tof dat ze wat nieuws proberen, maar ik mis wel een heleboel classics zo. Sterker nog, je kan makkelijk een setlist maken zonder enige van deze nummers erin, die ik liever zou zien dan deze eerlijk gezegd šŸ˜…
Als die elke tour opnieuw al hun klassiekers moeten spelen, krijg je altijd dezelfde setlist. Ik heb een heleboel klassiekers intussen wel voldoende gezien dus ben wel blij met een aantal oude nummers die ze al lang niet meer gespeeld hebben. Ze hebben zoveel opties met hun repertoire, waarom moet je het dan altijd houden op die 10 grootste hits....
5 nummers van het laatste album is wel wat veel ja, maar ook daar snap ik wel dat ze hun nieuwere werk graag live spelen.
Ohja, voor heaven can wait hadden ze zeker wel een beter nummer mogen kiezen :D
 

stefiono

Playlistbediener
4 apr 2023
43
30
Screenshot_20230528_224453_Chrome.jpgvraag ivm steekkarren . Welke verkiezen jullie ? Evt tips zo een rode heb ik staan maar vrees da laadplatform wa te smal is om te laden . En wat met hamer ? Volgens de regeltjes zou je da nie mogen meenemen ?
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
228
391
De shows op Dynamo Open Air van FF waren iedere keer fenomenaal. Had gehoopt ze ooit nog eens te zien met een Soul of A New Machine optreden, maar helaas. Tofste optreden was ttv Archetype in de Bosuil in Weert voor een paar honderd man.
Ja ik heb ze ook op Dynamo gezien in ā€˜99 wat een vette show was dat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Kevinmeteenk

Campingartiest
17 mei 2023
71
138
Alle gekheid op een stokje, maar is die rooie jager wat? Enige wat ik van hem weet is dat hij ooit z'n artiestennaam veranderde van negatief naar positief vanwege opkomend activisme tegen racisme.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken