Ook geen Aces High of Hallowed Be Thy Name, maar wel weer andere klassiekers als Can I Play With Madness en Wasted Years.
Zelfs nog maar 4 nummers overeen met setlist GMM 2022 (Iron Maiden, The Trooper, Fear Of The Dark, The Writing On The Wall).
Ik begrijp wel dat ze nu weer wat anders gaan doen, ze hebben immers zoveel goede nummers dat het onmogelijk is om alles in één show te spelen (zelfs niet als ze à la GnR 3 uur lang zouden spelen).
Door de grote hits wat te rouleren, en aan te vullen met verschillende 'deep dives' en nieuwe nummers, houden ze het toch wat fris en spannend voor zichzelf en de (oude en nieuwe) fans.
Bovendien is Senjutsu naar mijn mening een ijzersterk album, dat ik al aardig wat keren beluisterd heb, en eigenlijk alleen maar beter wordt. De 5 nummers in deze setlist zijn wat mij betreft stuk voor stuk nieuwe klassiekers (Lost In A Lost World zou ik er ook nog wel in willen stoppen). Lijkt me dan ook heerlijk om volgend jaar op GMM Death Of The Celts live te kunnen horen!