Haha ja idd, hier ook gewoon force feeding met muziek
Ik heb enkele jaren bij Pinkpop gewerkt in het verkeer, daarna ging ik de wei op vanaf 18:00u. Uiteindelijk is mijn vrouw in mijn leven gekomen en is zij mee gaan werken daar. Eerste 2 jaar ging ze niet mee de wei op maar uiteindelijk wel ook. In 2016 was haar kennismaking met Rammstein op Pinkpop, waar ik groot fan van ben en zij vond het nummer "Haifisch" geweldig. Daar genoot zij dermate van de entourage en daarna de show van Rammstein en vooral van de intensiteit, waarmee ik het beleefde samen met mijn maten, dat zij vanaf dat moment om was.
Daarna is Rammstein in haar playlist gekomen en ben ik haar steeds meer en meer liedjes gaan sturen via Spotify, waarvan ik dacht ook aan te sluiten bij haar luisterplezier binnen rock/metal. Toen kwam Disturbed - Sound of Silence en was ze direct verkocht haha. Daarna andere covers van bands laten horen en met wisselend succes is haar repertoire op spotify uitgebreid.
Ik heb in 2019 Amon Amarth leren kennen en was dik fan van Jomsviking album. Toen mijn vader ten tijde van de eerste covid pandemie kwam te overlijden eraan, heeft bij mij veel Raise Your Horns opgestaan als eerbetoon aan me pa, daar ik vaak een pintje of tig met hem kon drinken haha.
Hierdoor is dit ook op haar overgeslagen en kijkt zij hier HEEL ERG naar uit, mede ook door de filmpjes welke ik laat zien haha
Al met al kriebelt het hier in huis goed voor komende 2 weken en duurt elke dag ons beide te lang!
Ook hier is vandaag de bestelling van de muntjes de deur uit gegaan, wat een geld btw
"
So pour the beer for thirsty men
A drink that they have earned
And pour a beer for those who fell
For those who did not return"