Graspop Metal Meeting 2023

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.325
5.817
Gelukkig liggen er die witte platen bij de pit, op festivals waar dit niet zo is wordt de pit gewoon 1 grote zandstorm
Das juist leuk haha, zeer goede herinneringen aan de grote stoftornado circle pit bij Kreator op de Hellfest MS2, midden in de nacht. Lichten erop geeft extra mooi effect hoe meer stof er in de lucht hangt!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.476
2.960
Volgend jaar dus op een van de dagen:
21.00 - 23.00 South Stage: Iron Maiden
23.10 - 00.40 North Stage: Judas Priest

Ben wel echt benieuwd naar het nieuwe tijdschema met die drie definitieve annuleringen en één vraagteken.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.389
6.636
Saxon & Uriah Heep zijn sowieso al vaste toevoegingen aan hun tour.

Zet daar nog Maiden bij als headliner en je hebt al een aanzet tot een heel mooie dag :)
Ik ben voor! Uriah Heep wil ik heel graag een keer op Graspop zien. Saxon is altijd een degelijke liveband. Iron Maiden met een nieuwe productie is altijd een solide headliner. En die meezingers van Judas Priest ben ik ook niet op tegen.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Dag beste kijkers,
Zoals jullie merken zijn we na de natte winter en lente bezig aan een lange droge periode. Tot nu toe loopt die voor de komende 14 dagen. Met een kleine kans op een drupje regen binnen een dag of 12. Hoe lang gaat deze droge periode duren? Volgens accuweather:
graspop = volop zon en 13 of 14 tot 23 graden.
Ik teken ervoor
Pak je hamer en bijtel al maar in voor de tenten op te slaan.
Volgende keer zijn we er weer met meer weer.
OK, weerman @Pauly Robin is er, nu kunnen we pas echt beginnen aftellen.

In Robin we trust, so 23 degrees and sunny it is.
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
887
980
Een vraag die ik wss hier niet moet stellen (graspop leest mee): smokkelen jullie drank mee naar binnen? Een vriendin is geen bier of wiskey liefhebber, en nu lijkt het erop dat de cocktailbar verdwijnt. Niet meteen volledige blikken meesmokkelen, maar wat kleine drankjes om te mixen.
 

chimaera

Playlistbediener
1 mrt 2023
37
80
Een vraag die ik wss hier niet moet stellen (graspop leest mee): smokkelen jullie drank mee naar binnen? Een vriendin is geen bier of wiskey liefhebber, en nu lijkt het erop dat de cocktailbar verdwijnt. Niet meteen volledige blikken meesmokkelen, maar wat kleine drankjes om te mixen.
Ja dat is niet zo moeilijk. Security kijkt alleen in je tas. Iets in je beha is zo meegenomen.
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Een vraag die ik wss hier niet moet stellen (graspop leest mee): smokkelen jullie drank mee naar binnen? Een vriendin is geen bier of wiskey liefhebber, en nu lijkt het erop dat de cocktailbar verdwijnt. Niet meteen volledige blikken meesmokkelen, maar wat kleine drankjes om te mixen.
Stop dingen in uw opgerolde slaapzak of kussen, of tussen een hoop kledij, in de onderbroek indien mogelijk.
Veel mogelijkheden! (Dit weet je niet van mij, ik doe dat nooit!)
 
  • Haha
Waarderingen: Rockbeer

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Denk wel dat ze je bij de festival entree toch even vreemd aankijken als je met een opgerolde slaapzak het terrein op wil 🤔
Oops, beetje verkeerd gelezen van mezelf.
Voor de camping : In slaapzak, kussen, tussen kledij,...
Voor het terrein, Kleine flesjes in onderbroek. Eventueel zo'n zakflesjes. wijnzakken,... allemaal geen probleem en daar voelen ze toch nooit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

thesummoning

Playlistbediener
18 jun 2019
44
115
Als MDB-fan zou ik dan maar meerdere alarms zetten, want Draconian ga je echt niet willen missen!! 😀
Ja, heb Draconian nu al paar keer beluisterd maar vooralsnog 'pakt' het me niet zoals My Dying Bride dat doet. Zeker niet slecht, maar nog niet aan de enkels van MDB. Nu, normaal gezien ga ik wel kijken, hopelijk komt de klik er wel live in een tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.750
2.432
Een vraag die ik wss hier niet moet stellen (graspop leest mee): smokkelen jullie drank mee naar binnen? Een vriendin is geen bier of wiskey liefhebber, en nu lijkt het erop dat de cocktailbar verdwijnt. Niet meteen volledige blikken meesmokkelen, maar wat kleine drankjes om te mixen.
Inderdaad, Security is maar een matige check.
Vorig jaar heeft een vriend van mij uhum uhum zo een doosje Flügel het terrein op gekregen.

Natuurlijk kan je altijd de pech hebben om net wel uitvoerig gecontroleerd te worden en dan is 't voor in de vuilnisbak :(
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik mag bij mijn inter camping (camping voor mensen met invaliditeit 4 mensen meenemen. Het is niet zeker of er nog plaats is, maar als iemand mee bij mij dicht bij de festivalweide een tent wil opzetten mag je altijd iets laten weten.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
138
267
Ook het allereerste album van Elegant Weapons (GMM23 zondag) is sinds vandaag uit, een heavy metal supergroup met Rex Brown van Pantera, Richie Faulker en Scott Travis van Judas Priest, en Ronnie Romero van Rainbow.

Bedankt voor de tip, mij bevalt het wel. Stonden al op mijn lijstje maar ga nu sowieso kijken - mooie opwarmer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Gebruikers die dit onderwerp bekijken