Graspop Metal Meeting 2023

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
367
835
Ik denk trouwens dat we niets gaan krijgen vandaag, Stubru is druk bezig met een hele dag winacties te doen, maar mss kan dat ook juist als extra promotie gebruikt worden
Als er op vrijdag nieuws komt is het dit jaar meestal om 12 u geweest. Ik denk dat als we dan niets krijgen dat het volgende week is.
Maar ik heb goede hoop :D
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
Haha! Ik heb persoonlijk ook niet superveel met hen, maar het is qua naam wel gewoon een mooie headliner die zeker hun deel van tickets zal verkopen! En als ik niets anders te zien heb op dat moment is het altijd mooi meegenomen vind ik persoonlijk :)
is het echt een mooie headliner die veel tickets verkoopt?
Ik dacht meer een 013 band die ineens tot headliner was gebombardeerd vanwege hun 50 jaar anniversary
in 2018 speelden ze nog als sub
ze zullen vast wel weer langs komen volgend jaar, maar hopelijk niet als de grootste naam van de dag
vorig jaar stonden ze boven Korn en FFDP die volgens mij veel meer tickets wegzetten
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

prins

Dagopener
9 nov 2019
518
624
is het echt een mooie headliner die veel tickets verkoopt?
Ik dacht meer een 013 band die ineens tot headliner was gebombardeerd vanwege hun 50 jaar anniversary
in 2018 speelden ze nog als sub
ze zullen vast wel weer langs komen volgend jaar, maar hopelijk niet als de grootste naam van de dag
vorig jaar stonden ze boven Korn en FFDP die volgens mij veel meer tickets wegzetten
het gerucht blijft ook nog dat ze samen met maiden gaan touren in 2024 ! maar laten we eerst maar genieten van 2023 !
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni en Loek123

Willem85

Playlistbediener
16 jun 2022
40
99
Even een random vraag. Maar weet iemand ofdat je nu al iets van het terein kan zien als je dr heen zou fietsen. Ik ga met een groep vrienden in Mol camperen en ben dan van plan met 1 van die vrienden (die mee gaat naar zn 1e festival ooit) naar het terein te fietsen. Maar als er dan niet echt veel te zien is weet ik nie of hij mee wil...
Mijn vrouw is er dit weekend langs gereden en zei dat er 'palen' stonden. Ze dacht van grote tenten.

Over fietsen gesproken. Ik had ergens gelezen dat de fietsenstalling dichter bij de inkom zal zijn dit jaar. Een enorme verbetering, want vorig jaar was het heen en terug toch ongeveer 30 minuten extra stappen. Het is al 45 min enkel fietsen voor mij...
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Even een random vraag. Maar weet iemand ofdat je nu al iets van het terein kan zien als je dr heen zou fietsen. Ik ga met een groep vrienden in Mol camperen en ben dan van plan met 1 van die vrienden (die mee gaat naar zn 1e festival ooit) naar het terein te fietsen. Maar als er dan niet echt veel te zien is weet ik nie of hij mee wil...

Deze foto is van gisteren, dus een ruw gedeelde van het terrein zal er zeker al staan hoor. Op de achtergrond zie je ook al Herashekkens rond dat bosje staan etc. Dus ik veronderstel dat ze wel al een eind staan nu.
Screenshot_20230525_172259_Instagram.jpg
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Over fietsen gesproken. Ik had ergens gelezen dat de fietsenstalling dichter bij de inkom zal zijn dit jaar. Een enorme verbetering, want vorig jaar was het heen en terug toch ongeveer 30 minuten extra stappen. Het is al 45 min enkel fietsen voor mij...
Klopt. Die is nu aan camping Inferno. Zo'n 500meter van de ingang is dat.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.442
4.595
nieuwe album is inderdaad erg goed ontvangen, ben er ook groot fan van. Is één van de bands waar ik echt naar uit kijk op de vrijdag. The Amity Affliction en Ice Nine Kills na elkaar op de jupiler stage is wel een mooi rijtje. wellicht tussendoor even bijkomen op de nieuwe tribune bij de jupiler stage:D

Even iets anders, Polaris heeft trouwens gisteren een nieuw album aangekondigd dat in September uit komt en heeft alvast de eerste single uitgebracht:
heel sterke debuut ep en plaat. de tweede plaat deed mij echter minder maar misschien kunnen ze met het 3e album wel terug potten breken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.603
5.004
Ja 2018 was inderdaad een ramp. De fout daar lag toen in dat het de eerste keer 4 dagen was ipv 3 maar de camping niet een dag vroeger openging.
Dus je kreeg die donderdag vanaf de ochtend al enorm lange rijen omdat iedereen zijn campingspullen ook mee had.
Ik was toen goed op tijd daar en heb 'maar' 2 uur moeten aanschuiven. Maar vrienden van mij hebben er toen ook 4-5 uur overgedaan om binnen te geraken. Maar ze hebben gelukkig geleerd uit die chaos van toen ;)
Daarbij telde ook nog mee dat het de allereerste uitverkochte editie was.
Ze hebben toen blijkbaar toch aardig onderschat wat dat allemaal inhoudt, maar ze hebben er ook zeker heel veel van geleerd!
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.310
5.772
Wij waren in 2018 ook net voor de grootste drukte uit denk ik. Misschien dat we een uurtje hebben staan wachten, bij de zij ingang van de camping, volgens mij waar nu de hoofd ingang van het festival terrein is? Maar we zagen de drukte na ons flink toenemen inderdaad, en toen wij al naar het terrein liepen waren er nog heel veel mensen die pas net de camping op konden, of nog in de rij stonden. Heel blij dat we dit jaar woensdag al kunnen komen!
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Dag beste kijkers,
Zoals jullie merken zijn we na de natte winter en lente bezig aan een lange droge periode. Tot nu toe loopt die voor de komende 14 dagen. Met een kleine kans op een drupje regen binnen een dag of 12. Hoe lang gaat deze droge periode duren? Volgens accuweather:
graspop = volop zon en 13 of 14 tot 23 graden.
Ik teken ervoor
Pak je hamer en bijtel al maar in voor de tenten op te slaan.
Volgende keer zijn we er weer met meer weer.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.138
7.332
Dag beste kijkers,
Zoals jullie merken zijn we na de natte winter en lente bezig aan een lange droge periode. Tot nu toe loopt die voor de komende 14 dagen. Met een kleine kans op een drupje regen binnen een dag of 12. Hoe lang gaat deze droge periode duren? Volgens accuweather:
graspop = volop zon en 13 of 14 tot 23 graden.
Ik teken ervoor
Pak je hamer en bijtel al maar in voor de tenten op te slaan.
Volgende keer zijn we er weer met meer weer.
is natuurlijk nog veel te vroeg maar als dit het uieindelijke weer wordt dan zou dat echt perfect zijn.
als het droog is en geen hittegolf ben ik tevreden in ieder geval
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
882
974
Dag beste kijkers,
Zoals jullie merken zijn we na de natte winter en lente bezig aan een lange droge periode. Tot nu toe loopt die voor de komende 14 dagen. Met een kleine kans op een drupje regen binnen een dag of 12. Hoe lang gaat deze droge periode duren? Volgens accuweather:
graspop = volop zon en 13 of 14 tot 23 graden.
Ik teken ervoor
Pak je hamer en bijtel al maar in voor de tenten op te slaan.
Volgende keer zijn we er weer met meer weer.
Zal stoffig worden, tenzij er wat regen valt. Lijkt op dit moment niet zo te zullen zijn. Iemand nog een voorraad mondmaskers tegen het stof?
 
  • Haha
Waarderingen: Pauly Robin

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
391
555
Zal stoffig worden, tenzij er wat regen valt. Lijkt op dit moment niet zo te zullen zijn. Iemand nog een voorraad mondmaskers tegen het stof?
Anders is het van den deze :ROFLMAO:

the sandlot dust GIF
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en Loek123

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
481
1.512
Nieuwe Kalmah album gaat hier als zoete koek naar binnen. Voor fans van (Finse) melodic death metal is dit een aanrader (@RubenJS ), zeker als je het (oude) Children of Bodom en Insomnium werk vet vindt. Nu hopen dat Graspop ze ooit gaat boeken (volgens mij nog nooit gebeurd), 2024? Samen met Be'lakor, nu we het toch over Australische bands hebben op de vorige pagina?
De singles zijn goed maar al een tijdje uit, dus kies ik een nieuw nummer als voorproefje:

Ook het allereerste album van Elegant Weapons (GMM23 zondag) is sinds vandaag uit, een heavy metal supergroup met Rex Brown van Pantera, Richie Faulker en Scott Travis van Judas Priest, en Ronnie Romero van Rainbow.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
972
1.004
Zij die geen ticket hebben voor de dag van gojira, machine head en disturbed nu sturen op de app svan stubru. Good luck.
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken