Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
This year decided to try Hellfest after 2 years at Graspop. Though depending on actual line up, we can change our minds and sell HF tickets and buy new for Graspop. Graspop is still much easier in terms of logistic for us. The sale on HF was terrible, we spent 2.5 hours in 4 persons with a number of devices to get the needed 6 tickets for our company. Queue was just not working, freezing and leading to an errors… Hope, there will be no such experience for Graspop goer, but it looks like with sold our Wacken and HF, it’s the main still available metal fest and thus a lot of people who did no manage to buy tickets will switch to it, also with a good lineup, especially with Metallica, there can be a sold out too and very fast, even without it I think 2020 Graspop will be sold out too.

With a ticket sale like that, they deserve their name... it sounds like hell to me!

Ik hoop met jullie mee dat we daar op graspop nog vele jaren van gespaard blijven.
Al kan een naam als Metallica, na de uitverkochte edities afgelopen jaren, wel eens voor een heel vroeg uitverkochte editie zorgen. Daar blijven we alleszins, door de tips van Ken, dit jaar nog van gespaard. Met eerder genoemde niet zo originele namen als Volbeat en Iron Maiden zal die rush wel meevallen. Al hoop ik dat er toch wat moois uit die hoge hoed getoverd kan worden!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
defplay wrote:
This year decided to try Hellfest after 2 years at Graspop. Though depending on actual line up, we can change our minds and sell HF tickets and buy new for Graspop. Graspop is still much easier in terms of logistic for us. The sale on HF was terrible, we spent 2.5 hours in 4 persons with a number of devices to get the needed 6 tickets for our company. Queue was just not working, freezing and leading to an errors… Hope, there will be no such experience for Graspop goer, but it looks like with sold our Wacken and HF, it’s the main still available metal fest and thus a lot of people who did no manage to buy tickets will switch to it, also with a good lineup, especially with Metallica, there can be a sold out too and very fast, even without it I think 2020 Graspop will be sold out too.

With a ticket sale like that, they deserve their name… it sounds like hell to me!

Ik hoop met jullie mee dat we daar op graspop nog vele jaren van gespaard blijven.
Al kan een naam als Metallica, na de uitverkochte edities afgelopen jaren, wel eens voor een heel vroeg uitverkochte editie zorgen. Daar blijven we alleszins, door de tips van Ken, dit jaar nog van gespaard. Met eerder genoemde niet zo originele namen als Volbeat en Iron Maiden zal die rush wel meevallen. Al hoop ik dat er toch wat moois uit die hoge hoed getoverd kan worden!

Dan hoop ik toch snel op die gedroomde uitbreiding van de weide waar graspop werk van wil maken.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ressurection Fest is blijkbaar ook uitverkocht. Metal is klaarblijkelijk nog springlevend.
 

brentgalle

Campingartiest
7 mrt 2018
56
2
Yip... Ik wou een kaartje kopen omdat ik vorig jaar een top ervaring heb gehad op resurrectionfest. Alle combi tickets waren op 6 uren volledig uitverkocht met gigantische wachtrijen! Zal dit jaar dus weer een jaartje Graspop worden als de line-up meevalt! :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.777
3.538
Ozzy heeft opnieuw de Europese tour gecanceld. De data vanaf mei in Amerika gaan vooralsnog wel door.

Los hiervan was Ozzy sowieso al nooit een optie voor Graspop (sommigen beweerden het), want hij staat dat weekend al in de VS.
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
om het even over een andere boeg te gooien. Ozzy, graspop regular . Heeft hij enige tourplannen of data vrij? die komt toch ook haast om de 2 jaar. Zou dus ook zomaar eens terug een Ozzy kunnen worden,

Ozzy komt in ieder geval wel met n nieuw album dus ja..



 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.525
Yip… Ik wou een kaartje kopen omdat ik vorig jaar een top ervaring heb gehad op resurrectionfest. Alle combi tickets waren op 6 uren volledig uitverkocht met gigantische wachtrijen! Zal dit jaar dus weer een jaartje Graspop worden als de line-up meevalt! ?

Fever 333 op herhaling zou daar zeker toe bijdragen, een van de beste nieuwe bands als je het mij vraagt ;)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Tijd om de site te doorzoeken dan maar zeker?

De site is nog niet aangepast naar de 2020 versie. Geen idee of dat vorig jaar al wel zo was.

Van welke festivals verwachten/weten we dat er info gaat komen? Kan ook zomaar zijn dat het meer de Rock Werchter achtige festivals zijn en als Werchter iets revealed, moet Graspop weer wachten natuurlijk
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
xydroh wrote:
Tijd om de site te doorzoeken dan maar zeker?

De site is nog niet aangepast naar de 2020 versie. Geen idee of dat vorig jaar al wel zo was.

Van welke festivals verwachten/weten we dat er info gaat komen? Kan ook zomaar zijn dat het meer de Rock Werchter achtige festivals zijn en als Werchter iets revealed, moet Graspop weer wachten natuurlijk

Staat me bij dat vorig jaar eerst de look van de Facebook pagina werd aangepast, die is geloof ik nog steeds hetzelfde. Ik zit er in ieder geval klaar voor vandaag. Ik heb hoge verwachtingen van vandaag!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
xydroh wrote:
ik verwacht ergens om 16 u terug?

Zou kunnen. Maar Metallica komt rond 12 uur en Guns ’n Roses rond 18 uur, dat zouden ook zomaar aankondigingen voor Graspop kunnen worden.

Metallica om 21:00 uur vanavond. Zal eerder gericht zijn op Amerika.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Joslittel wrote:

xydroh wrote:
ik verwacht ergens om 16 u terug?


Zou kunnen. Maar Metallica komt rond 12 uur en Guns ’n Roses rond 18 uur, dat zouden ook zomaar aankondigingen voor Graspop kunnen worden.

Metallica om 21:00 uur vanavond. Zal eerder gericht zijn op Amerika.
Huh? Is dat veranderd of hebben we met z'n allen verkeerd gerekend?
 

thebarfly

Playlistbediener
26 jun 2019
14
13
Ozzy op graspop kunnen we doorstrepen, alle optredens tot 2021 uitgesteld.

https://tonedeaf.thebrag.com/ozzy-osbourne-has-postponed-upcoming-tour-dates-into-2021/
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
xydroh wrote:
ik verwacht ergens om 16 u terug?

Zou kunnen. Maar Metallica komt rond 12 uur en Guns ’n Roses rond 18 uur, dat zouden ook zomaar aankondigingen voor Graspop kunnen worden.

Stel je voor dat ze Metallica en Guns 'n Roses samen aankondigen wat zou dat geven...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Joslittel wrote:

xydroh wrote:
ik verwacht ergens om 16 u terug?


Zou kunnen. Maar Metallica komt rond 12 uur en Guns ’n Roses rond 18 uur, dat zouden ook zomaar aankondigingen voor Graspop kunnen worden.

Stel je voor dat ze Metallica en Guns ’n Roses samen aankondigen wat zou dat geven…
dat geeft een editie die in een paar uren uitverkocht is denk ik
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken