Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Je lijkt wel zeker van je stuk. Dat Volbeat naar Rock Werchter zou gaan lijkt mij eigenlijk wel logisch (nieuwe plaat is 'commerciëler', hun concert verplaatst van Lotto Arena naar Sportpaleis en recent al zeer veel op Graspop gestaan). Door de uitspraken van Ken op eFestivals (Volbeat normaal gezien niet naar Werchter, te weinig bekende songs denk ik dat hij aangaf) werd Volbeat dan toch weer volop aan Graspop gelinkt. Het zou voor Volbeat én Graspop eens beter zijn als ze na 7 jaar terug op Rock Werchter verschijnen.
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn
xydroh wrote:
Mainstage 1: Nightwish – SOAD – Scorpions/Volbeat/Maiden/iets
Mainstage 2: Judas Priest – Korn – Alter Bridge
tot 4 juni in Amerika, daarna niks meer. Lijkt me wel mogelijk. Zeker omdat aerosmith op die lijst stond die hier even geleden al gedeeld werd met bands op tour deze zomer.
zou ik wel mooi vinden, de vraag is. main 2 headliner? sub van main 1? lager dan dat zou ik een band van dit kaliber toch niet gaat zetten eerlijkgezegd.
Eerste lading name iets als dit dan maar?
System Of A Down - Judas Priest
Prophets Of Rage - The Offspring - Korn
August Burns Red - Deftones - Sepultura - Airbourne - Heaven Shall Burn
Dimmu Borgir - Meshuggah - Dark Funeral - Jinjer
Brutus - Vita Imana - Dagoba - Knocked Loose
Eerste lading name iets als dit dan maar?
System Of A Down – Judas Priest
Prophets Of Rage – The Offspring – Korn
August Burns Red – Deftones – Sepultura – Airbourne – Heaven Shall Burn
Dimmu Borgir – Meshuggah – Dark Funeral – Jinjer
Brutus – Vita Imana – Dagoba – Knocked Loose