Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Ozzy, graspop regular . Heeft hij enige tourplannen of data vrij?

Laat het uit! Hij heeft 2 jaar na elkaar z'n afscheidsmoment gehad (eerst Sabbath, daarna solo). Daar mag hij de komende paar jaar nog wel op teren. :)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
iron maiden – niet
volbeat – niet (gaan naar werchter)
metallica – niet

Soad – wel
Korn – wel
judas priest – wel

Je lijkt wel zeker van je stuk. Dat Volbeat naar Rock Werchter zou gaan lijkt mij eigenlijk wel logisch (nieuwe plaat is 'commerciëler', hun concert verplaatst van Lotto Arena naar Sportpaleis en recent al zeer veel op Graspop gestaan). Door de uitspraken van Ken op eFestivals (Volbeat normaal gezien niet naar Werchter, te weinig bekende songs denk ik dat hij aangaf) werd Volbeat dan toch weer volop aan Graspop gelinkt. Het zou voor Volbeat én Graspop eens beter zijn als ze na 7 jaar terug op Rock Werchter verschijnen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Bij 6 headliners zal het gewoon zoiets worden?:

Judas Priest, Nightwish, Korn, SOAD, Alter Bridge en nog eentje

Lijken me prima namen om bovenaan te komen. Kies een mooie laatste grote naam uit waar we de hele tijd aan denken en klaar is kees
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Opgelost: we zetten gewoon Scorpions weer eens neer. Langer geleden dan Iron Maiden, Ozzy en Volbeat. En Metallica komt toch niet.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Bij 6 headliners zal het gewoon zoiets worden?:

Judas Priest, Nightwish, Korn, SOAD, Alter Bridge en nog eentje

Lijken me prima namen om bovenaan te komen. Kies een mooie laatste grote naam uit waar we de hele tijd aan denken en klaar is kees

Alter Bridge en Korn als headliners?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn


Mainstage 1: Nightwish - SOAD - Scorpions/Volbeat/Maiden/iets
Mainstage 2: Judas Priest - Korn - Alter Bridge

Zoiets dan? Dat zou moeten passen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn
Korn verkoopt toch ook niet genoeg?
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
346
643
xydroh wrote:
Hoe groot ik ook fan ben van alter bridge, die verkopen gewoon niet genoeg in Europa om boven hun sub plaatsje te komen. Korn is dan wel weer heel goed bezig laatste paar albums. Headliner main 2 zou zeker verdiend zijn

Mainstage 1: Nightwish – SOAD – Scorpions/Volbeat/Maiden/iets
Mainstage 2: Judas Priest – Korn – Alter Bridge

Zoiets dan? Dat zou moeten passen

Nightwish - SOAD - Iron Maiden zou super zijn voor MS1.
Dat ze maar niet afkomen met Scorpions, Volbeat of Ozzy.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340

tot 4 juni in Amerika, daarna niks meer. Lijkt me wel mogelijk. Zeker omdat aerosmith op die lijst stond die hier even geleden al gedeeld werd met bands op tour deze zomer.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
zou ik wel mooi vinden, de vraag is. main 2 headliner? sub van main 1? lager dan dat zou ik een band van dit kaliber toch niet gaat zetten eerlijkgezegd.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Inderdaad mooi.

Eerste lading name iets als dit dan maar?
System Of A Down - Judas Priest
Prophets Of Rage - The Offspring - Korn
August Burns Red - Deftones - Sepultura - Airbourne - Heaven Shall Burn
Dimmu Borgir - Meshuggah - Dark Funeral - Jinjer
Brutus - Vita Imana - Dagoba - Knocked Loose
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Inderdaad mooi.

Eerste lading name iets als dit dan maar?
System Of A Down – Judas Priest
Prophets Of Rage – The Offspring – Korn
August Burns Red – Deftones – Sepultura – Airbourne – Heaven Shall Burn
Dimmu Borgir – Meshuggah – Dark Funeral – Jinjer
Brutus – Vita Imana – Dagoba – Knocked Loose
Brutus zou zeer welkom zijn, eindelijk terug eens wat belgische bands. Met deze lijst namen zou ik een tevreden man zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken