Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Hoe komen jullie aan de informatie dat Graspop eind deze week namen/een naam gaat droppen?

1) Hellfest voorverkoop woensdag, misschien aansluitend namen
2) Lollapalooza > donderdag > Guns N Roses > Graspop ??
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Rockbeer wrote:
Hoe komen jullie aan de informatie dat Graspop eind deze week namen/een naam gaat droppen?

1) Hellfest voorverkoop woensdag, misschien aansluitend namen
2) Lollapalooza > donderdag > Guns N Roses > Graspop ??

vanwaar komt die guns n roses wel?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
is een wilde gok

lijkt er op dat GnR met de eerste data komt, daarbij zijn ze waarschijnlijk onder de aankondigingen van Lollapalooza donderdag.
Hellfest verwacht ik ook wel rondom de voorverkoop met de eerste namen (gok iets als Queen, SoaD en ook GnR)

ik had ook AC/DC kunnen gokken, maar wie verwacht die op festivals, niemand toch
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Die "Ready to jump into the week?!" van vanochtend op social media vond ik ook wel een beetje dubbelzinnig. De week is begonnen, en misschien tijd er maar eens op "in te springen" ;).
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Die “Ready to jump into the week?!” van vanochtend op social media vond ik ook wel een beetje dubbelzinnig. De week is begonnen, en misschien tijd er maar eens op “in te springen” ;).

Die woordkeuze vond ik ook opvallend ja. Als in: zijn jullie er klaar voor, want we gaan eraan beginnen.
Of misschien zoeken we te ver en is't gewoon toch Van Halen ;)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.919
5.755
Indiaantje89 wrote:
Die “Ready to jump into the week?!” van vanochtend op social media vond ik ook wel een beetje dubbelzinnig. De week is begonnen, en misschien tijd er maar eens op “in te springen” ;).

Die woordkeuze vond ik ook opvallend ja. Als in: zijn jullie er klaar voor, want we gaan eraan beginnen.
Of misschien zoeken we te ver en is’t gewoon toch Van Halen
1f609.svg
Aankondiging headliners eind deze week:
Metallica - SOAD - Van Halen :p :lol:
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
De countdown van Metallica is volgens mij voor de release van S&M2 adhv het 20 jarige jubileum van S$M en die shows van laatst samen met dat orkest. Wat ook de website logischer maakt: metallicaxx, in romeinse cijfers eigenlijk gewoon metallica20
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.912
4.055
Wat ook de website logischer maakt: metallicaxx, in romeinse cijfers eigenlijk gewoon metallica20
.

Makes sense. Al is het volgend jaar ook wel het jaar '20 dus Metallica20 kan op zich even goed wijzen op het komende jaar (nieuw album, tour, whatever...).
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
297
80
Vergeet metallica maar gerust die komen 100% zeker niet Volgend jaar op Graspop
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
koekdoos wrote:
Wat ook de website logischer maakt: metallicaxx, in romeinse cijfers eigenlijk gewoon metallica20

.

Makes sense. Al is het volgend jaar ook wel het jaar ’20 dus Metallica20 kan op zich even goed wijzen op het komende jaar (nieuw album, tour, whatever…).

Zo had ik het dan weer nog niet bekeken :p
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Ik denk dat dit een van de eerste jaren moet zijn dat de lineup zo'n goed bewaard geheim bleef
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Inderdaad! Ik kan niet wachten op de eerste naam (zolang het geen Volbeat is xD)

Vorig jaar vond ik Within Temptation zo'n flauwe headliner als initiële aankondiging dat ik er in eerste instantie aan dacht om gewoon een jaartje GMM over te slaan. De komst van Slayer kon ik echter niet laten schieten ;)
 

Slayyyyyer

Randprogramma
8 okt 2019
211
81
Hoe realistisch zou het trouwens zijn dat Gojira weer op de affiche zou staan? In 2016 en 2017 stonden ze er ook twee jaar op rij en aangezien ze met een nieuw album bezig zijn..

Van mij zouden ze ieder jaar mogen komen :D
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Hoe realistisch zou het trouwens zijn dat Gojira weer op de affiche zou staan? In 2016 en 2017 stonden ze er ook twee jaar op rij en aangezien ze met een nieuw album bezig zijn..

Van mij zouden ze ieder jaar mogen komen
1f600.svg

2016, 2017, 2019 en 2020 is wel een beetje overkill. Ik denk dat zo'n band dan beter een keer een ander festival kan pakken zoals Alcatraz of Fortarock ofzo (ligt natuurlijk aan hun tour)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.606
Ik las dat de volgende week dat Avatar op het podium zal staan, het compleet anders gaat worden, aldus de zanger Eckerström. Neem aan dat dat op een nieuw album duidt of zal hij z'n schmink afdoen?
In ieder geval, met een nieuw album maken ze wel een goede kans om weer even langs te komen, al hoop ik stiekem op wat zaalshows.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Geen idee wie ik hiervoor moet aanspreken? Dennis?
Maar als ik bovenaan naar het menu fora ga en dan richting graspop komt dit nog steeds in het 2019 forum terecht, kan dit op 2020 gezet worden?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Geen idee wie ik hiervoor moet aanspreken? Dennis?
Maar als ik bovenaan naar het menu fora ga en dan richting graspop komt dit nog steeds in het 2019 forum terecht, kan dit op 2020 gezet worden?
zal het doorgeven
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.612
8.945
Er schijnen inmiddels wat amerikaanse festivallen te hinten naar Metallica.

https://www.blabbermouth.net/news/is-metallica-about-to-announce-several-2020-u-s-festival-appearances/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken