Joslittel wrote:
nikita wrote:
Gezien de klachten op hun Facebook pagina over het bestellen van de tickets zal het inderdaad wat langer duren. Mensen vallen blijkbaar constant weer achteraan in de wachtrij en krijgen errors op de betaalpagina en moeten dan opnieuw beginnen. Het zal inderdaad enkele uren zijn voor ze het bordje uitverkocht zullen kunnen hangen.
Bizar toch, hoe Wacken en Hellfest meteen uitverkopen en je voor andere (gelijkaardige) festivals maanden tijd hebt om tickets te bestellen.
Ja dat verschil verbaast mij ook. Ben op beide festivals nog nooit geweest waardoor ik het helaas niet kan vergelijken. Ben wel blij dat het bij GRaspop (nog) niet speelt. Zou er toch bijzonder ongelukkig van worden als ik niet zeker weet of het lukt om te gaan komend jaar.
Heeft mij ook vaak verbaast. Ik vermoed dat het ook ligt aan de afzetmarkten: Frankrijk en Duitsland hebben niet alleen meer inwoners dan Nederland/België, maar metal als genre lijkt er ook populairder en meer geaccepteerd te zijn (of beeld ik me dat in?).
Jouw laatste vrees deel ik overigens, moet er ook niet aan denken..