Fortarock 2016

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
[/IMG]

Hierbij de vernieuwde versie.

Mijn route wordt dan: The Shrine - Bombus - Monster Truck - Babymetal (stukje) - Obituary - Disturbed - Eluveitie - Megadeth - Amon Amarth - Volbeat
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
[/IMG]

Hierbij de vernieuwde versie.

Mijn route wordt dan: The Shrine – Bombus – Monster Truck – Babymetal (stukje) – Obituary – Disturbed – Eluveitie – Megadeth – Amon Amarth – Volbeat

Ja ziet er mooi uit zo, is ook zeer realistisch.

Voor mij wordt het: 's ochtens kijk ik een beetje rond - Havok - Babymetal - Dark Funeral - Suicidal - Abbath - Disturbed - Eluveitie - Megadeth - Amon Amarth - Volbeat
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Afgaande op eerdere edities verwacht ik het blokkenschema online in de week van of na
18 april. Nog even geduld dus.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
En ticket voor de zondag in the pocket.
Wordt een mooi dagje Goffert.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
It's with a very heavy heart that we regretfully must announce the cancellation of our 2016 European tour. Family, health, and personal life is always our number one priority, and due to a series of serious, unforeseen circumstances, we will not be able to make the journey abroad this June. Our sincerest apologies to all our friends and fans who have supported us so much over the last several years. We were very much looking forward to seeing all of you this summer. We would also like to apologize to all the promotors, venues, road crew support, and festival organizers that worked so hard putting the tour together for us. This is a very unfortunate situation and very much out of our control. Again, please accept our sincerest apologies and we promise to see everyone again very, very soon. Thank you again and take care.
-Windhand
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Was waarschijnlijk niet naar ze toe gegaan, maar toch zonde. Kijken wanneer Fortarock met bericht komt en wanneer ze het blokkenschema delen. Hoop deze of volgende week.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Zou er een vervanger komen?

De vorige editie viel King 810 af en kwam men met Carach Angren als vervanger. In 2013 viel 5FDP een dag of twee voor het festival af en was Textures de vervanger. Ik verwacht dus zeker een vervanger. Een wat kleinere NL naam denk ik. Gezien de positie van Windhand op de poster verwacht ik geen grote naam.

Windhand stond niet op mijn lijstje maar voor de fans is het zonde.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Was waarschijnlijk niet naar ze toe gegaan, maar toch zonde. Kijken wanneer Fortarock met bericht komt en wanneer ze het blokkenschema delen. Hoop deze of volgende week.

Ik denk tweede helft april, zeker nu men nog een vervanger voor Windhand zoeken moet.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Teake Rooks wrote:
Zou er een vervanger komen?


De vorige editie viel King 810 af en kwam men met Carach Angren als vervanger. In 2013 viel 5FDP een dag of twee voor het festival af en was Textures de vervanger. Ik verwacht dus zeker een vervanger. Een wat kleinere NL naam denk ik. Gezien de positie van Windhand op de poster verwacht ik geen grote naam.

Windhand stond niet op mijn lijstje maar voor de fans is het zonde.

En mijn hoop gaat wederom richting John Coffey :)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
John Coffey lijkt mij een te grote naam als vervanger, maar je weet nooit.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Paddy wrote:
John Coffey lijkt mij een te grote naam als vervanger, maar je weet nooit.


Hopen mag toch
1f609.png

Ik vind het eigenlijk geen te grote naam en ik denk dat ze met veel plezier op NL grootste metal festival zouden spelen.
Misschien nog een paar plaatsjes opschuiven in de 'rangorde'. Eigenlijk wel een strak plan....John Coffey!
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.791
7.598
Haha, nou dan zijn wij het eens. Nu de organisatie nog ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.532
4.881
Brian wrote:
Paddy wrote:
John Coffey lijkt mij een te grote naam als vervanger, maar je weet nooit.


Hopen mag toch
1f609.png



Ik vind het eigenlijk geen te grote naam en ik denk dat ze met veel plezier op NL grootste metal festival zouden spelen.
Misschien nog een paar plaatsjes opschuiven in de ‘rangorde’. Eigenlijk wel een strak plan….John Coffey!

Paar plaatjes opschuiven... dat bedoel ik, een te grote naam. Verwacht een kleine naam uit hetzelfde subgenre, maar goed misschien lezen zij bij Fortarock ook dit forum en denken ze "John Coffey, wat een goed idee!".
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Fortarock nu ook met de bevestiging dat Windhand cancelt, en volgende week word de vervanger bekend gemaakt!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken