Festivalacts Top 100 volgens het Festileaks Forum

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
The Good, The Bad & The Queen op 25? Wat belachelijk laag. Ik had ze eigenlijk in de top 3 verwacht, maar toen dat al niet zo was toch zeker in de top 10. Die show op Lowlands was zo goed, de kwaliteit droop er vanaf.
 

Popijn

Randprogramma
29 jan 2016
243
0
The Good, The Bad & The Queen op 25? Wat belachelijk laag. Ik had ze eigenlijk in de top 3 verwacht, maar toen dat al niet zo was toch zeker in de top 10. Die show op Lowlands was zo goed, de kwaliteit droop er vanaf.

Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vond de show op LL okay maar tamelijk saai. Wellicht hielp het ook niet mee dat ik net dampend van Royal Blood terug kwam en het daarom als een soort anticlimax aanvoelde

Edit: Ik was misschien ook wel té veel gehypet van tevoren.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
The Good, The Bad & The Queen op 25? Wat belachelijk laag. Ik had ze eigenlijk in de top 3 verwacht, maar toen dat al niet zo was toch zeker in de top 10. Die show op Lowlands was zo goed, de kwaliteit droop er vanaf.

Ja, vind 'm ook erg laag staan. Misschien hebben niet genoeg mensen deze show gezien? Was magistraal, en m'n tweede favoriete optreden van het jaar. :)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.212
Hmm... Slipknot op 43, zie ik. Niet genoeg m'n best gedaan om reclame te maken.
Hele dag geen tijd gehad om KINK aan te zetten, dus ik pak de laatste twee uur maar mee.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Een mooie muzikale omlijsting van de dag. Leuk dat Kink dit samen met jullie zo oppakt, hebben jullie goed aan gedaan die samenwerking aan te gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken