1. TOOL - Rock Werchter
Na 2 keer The Cure te hebben gezien dit jaar dacht ik dat dat de beste shows van het jaar werden voor mij. Ik ging niet voorbereid (kende geen nummer van TOOL) naar de show. Maar naar de eerste tonen wist ik dat ik anderhalf uur een magische show te zien/horen kreeg. Wat was dit een show om nooit meer te vergeten!
2. The Cure - Pinkpop, Rock Werchter
2:15 genieten van de vele hits! Geen moment dat ik me aandacht er niet meer kon bijhouden. En wat blijft Robert Smith goed bij stem.
3. The National - Sziget
Het was vrij rustig bij de mainstage. Je kon makkelijk naar voren lopen waar je nog genoeg plek had. Omdat het zo rustig was werd het voor mij ook echt een magische show. Een rustig avondje genieten van een van de beste bands dit jaar!
Verder nog shows die me lang zullen bijblijven :
4. Bring me the Horizon - Pinkpop, Rock Werchter
5. Twenty One Pilots - Sziget
6. Lenny Kravitz - Pinkpop
7. Foo Fighters - Sziget
8. Florence and the Machine - Sziget
9. Franz Ferdinand - Sziget
10. Martin Garrix - Sziget
Wat was dit een mooi festival jaartje!
Na 2 keer The Cure te hebben gezien dit jaar dacht ik dat dat de beste shows van het jaar werden voor mij. Ik ging niet voorbereid (kende geen nummer van TOOL) naar de show. Maar naar de eerste tonen wist ik dat ik anderhalf uur een magische show te zien/horen kreeg. Wat was dit een show om nooit meer te vergeten!
2. The Cure - Pinkpop, Rock Werchter
2:15 genieten van de vele hits! Geen moment dat ik me aandacht er niet meer kon bijhouden. En wat blijft Robert Smith goed bij stem.
3. The National - Sziget
Het was vrij rustig bij de mainstage. Je kon makkelijk naar voren lopen waar je nog genoeg plek had. Omdat het zo rustig was werd het voor mij ook echt een magische show. Een rustig avondje genieten van een van de beste bands dit jaar!
Verder nog shows die me lang zullen bijblijven :
4. Bring me the Horizon - Pinkpop, Rock Werchter
5. Twenty One Pilots - Sziget
6. Lenny Kravitz - Pinkpop
7. Foo Fighters - Sziget
8. Florence and the Machine - Sziget
9. Franz Ferdinand - Sziget
10. Martin Garrix - Sziget
Wat was dit een mooi festival jaartje!