Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Grootmeesters. Absolute grootmeesters. Van de progressieve metal wel te verstaan. Wij bij JozzFest zijn groot fan van deze band en we weten dat veel van onze bezoekers deze band enorm kunnen waarderen. Al eerder op JozzFest gestaan maar ze komen graag terug voor een 2 uur durende set als afsluiter van de Marque. Voor degene die Bruce Springsteen te sloom vindt of simpelweg 3 uur The Boss te lang, presenteren we deze helden. We kijken er al naar uit al zal de clash voor menig geen een hoofdbreker zijn. Met veel trots presenteren we Opeth als volgende naam voor JozzFest!

Wat een episch nummer blijft Blackwater Park:

@warriorandweirdo
@Paddy
Kunnen ze ten minste meer dan 5 nummers spelen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.661
2.262
Toen we een tijdje terug onze volgende artiest spraken, gaf ze aan dat ze zeer veel goesting had om eens haar eerste liveshow te spelen. Wij accepteerden, op voorwaarde dat ze ons wat van haar toekomstige muziek liet horen, en wat waren we weggeblazen. Ook de onderhandelingen met mama Jill en papa Eddie liepen voorspoedig. Hierdoor kunnen we vandaag aankondigen dat niemand minder dan toekomstig wereldster Olivia Vedder, op Cabin In The Woods, haar eerste concert ooit zal geven. Als extra bonus wordt ze op het podium ook nog eens bijgestaan door haar vader Eddie Vedder en rasmuzikant Glen Hansard.


@Paddy
@Rikkie
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.198
4.426
Het Live Forever Festival is een beetje beduusd en dacht en hoopte eigenlijk niet voor dit verschrikkelijke dilemma te staan. Mijn profielnaam is uitleg genoeg, lijkt mij. We gaan toch vasthouden aan de regel van headliners niet op herhaling. We houden de vaart er maar in, zodat we niet gaan twijfelen.

En twijfelen is ook eigenlijk niet nodig als je ziet welke kanjers we hebben weten te strikken. Helden van brugklassers uit mijn generatie. Behalve dat ze onze tent vakkundig gaan slopen, ga ik er niet te veel woorden aan wijden, het spraakwater laat ik aan hen:

OPGEZWOLLE


@HollandiaFCB
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
Het Live Forever Festival is een beetje beduusd en dacht en hoopte eigenlijk niet voor dit verschrikkelijke dilemma te staan. Mijn profielnaam is uitleg genoeg, lijkt mij. We gaan toch vasthouden aan de regel van headliners niet op herhaling. We houden de vaart er maar in, zodat we niet gaan twijfelen.

En twijfelen is ook eigenlijk niet nodig als je ziet welke kanjers we hebben weten te strikken. Helden van brugklassers uit mijn generatie. Behalve dat ze onze tent vakkundig gaan slopen, ga ik er niet te veel woorden aan wijden, het spraakwater laat ik aan hen:

OPGEZWOLLE


@HollandiaFCB

Nëëeeeeeeeeweeeeweeeeee
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Joslittel en Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.696
De draft blijft verbazen en ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen. Als je dingen van tevoren weet zou je her en der dingen anders kiezen of doen, maar goed. Gelukkig zitten er nog meer pareltjes in de pijpleiding.

De voorvaders van de Nederlandstalige hiphop die geen blad voor de mond namen en te boeken zijn voor het betere sloopwerk: Osdorp Posse.


@Brian
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.284
6.477
Ook hier houden we de vaart erin, alsof we op een loopband staan.

OK GO


Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Frank Zappa - Amy Winehouse - Ian Dury & the Blockheads - Hüsker Dü - The Quireboys
Za - Thin Lizzy - Gary Moore - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - Ok Go - Zornik
Zo - Emerson, Lake and Palmer - The Pogues - 4 Non Blondes - Skik - Mark & Clark Band - The Cyrkle - White Lion

@koekdoos en @ThijsDB
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.876
6.053
Wat ik me dan afvraag, als OutKast geen headliner is. Is Fugees dat dan ook niet en overschat ik hen evenzeer?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken