Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Lijkt me voor Joy Division als invloedrijke band correct, maar mag wel een mooie co-headliner bij
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.667
7.424
En ik maar denken dat het een band van tegenwoordig was waar ik gewoon nog nooit van had gehoord...

homer-simpson-goodbye.gif
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
PWFestivalchasestatus.png

Drie festivaldagen, drie podia en verschillende mogelijkheden... dat is wat je krijgt op PurpleWhiteFestival. Op de echte headliners is het nog even wachten maar de eerste dag wordt wel afgesloten door een danceact. Recht uit londen komt het producersduo Chase & Status naar het festival. Zijn zijn de tweede naam voor vrijdag want op die dag staat alvast John Legend ook geboekt. De mannen van Chase & Status liet in het verleden al zien op verschillende festivals dat ze perfect een dag kunnen afsluiten. Het spreekt voor zich dat ze een heuse liveact gaan opzetten zoals hieronder te zien.


De laatste voor de C is @randyrw en daarna mag @theblackmadness de letter E aftrappen.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Nooit gedacht nog zoveel keuze te hebben. Van mijn lijstje met C namen is niemand geschrapt.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
We hebben nog een stevige naam aan te kondigen. Ginger Baker, Jack Bruce & Eric Clapton vormen samen het enige echte CREAM! 2 jaar hebben ze maar bestaan en toch kunnen ze een setlist samenstellen om van te duizelen. Met klassiekers als "Sunshine of your Love" en zeker ook dit fantastische "White Room". Met deze 3 absolute virtuozen samen, is dit een niet te missen show. Kom dat zien, voor we afsluiten met The Beatles.

Unknown.jpeg


@theblackmadness - @Yannick
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.915
6.146
je moest eens weten! Mijn nr 1 keuze was helemaal te groot om nu aan te kondigen. Er zitten toch een paar namen bij waarvan ik verschiet dat ze nog niet zijn gekozen.
Heb hetzelfde. Van m'n shortlist bij de 'C' moest ik slechts één keertje schrappen, ben ik wel blij om al wordt de keuzestress uitgesteld naar een volgende ronde.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.556
4.474
Deze Britse band zal op het tweede podium een fantastisch optreden neerzetten. Op Rock Werchter heb ik ze gezien bij gebrek aan beter, maar ze gaven een geweldige show weer. In België worden ze dan ook altijd warm onthaald; ze brachten zelfs een albumcover met een Belgische vlag op uit genaamd Build a rocket boys met topnummer Lippy Kids. Daarnaast zijn er nog tophits als one day like this en grounds for divorce. In ieder geval genoeg voer voor een mooi optreden in The Cave door Elbow.

@Yannick @Timmetje
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.506
We hebben nog een stevige naam aan te kondigen. Ginger Baker, Jack Bruce & Eric Clapton vormen samen het enige echte CREAM! 2 jaar hebben ze maar bestaan en toch kunnen ze een setlist samenstellen om van te duizelen. Met klassiekers als "Sunshine of your Love" en zeker ook dit fantastische "White Room". Met deze 3 absolute virtuozen samen, is dit een niet te missen show. Kom dat zien, voor we afsluiten met The Beatles.

Bekijk bijlage 912


@theblackmadness - @Yannick
Noooooo. Tussen hen en Channel Zero dus zitten twijfelen tot moment van schrijven. Had stiekem gehoopt dat ze buiten beel bleven voor anderen of als 2e keuze
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken