Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
Oei, zitten we al aan de 'h', eens een lijstje samen stellen dan. Wel raar misschien, maar tot nu toe is mattman met Wilco de enige nog maar geweest die onder m'n spreekwoordelijke duiven heeft geschoten. Weet dat Brian graag Kate Bush wilde, maar verder.. weinig frustraties? :LOL:
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734
Oei, zitten we al aan de 'h', eens een lijstje samen stellen dan. Wel raar misschien, maar tot nu toe is mattman met Wilco de enige nog maar geweest die onder m'n spreekwoordelijke duiven heeft geschoten. Weet dat Brian graag Kate Bush wilde, maar verder.. weinig frustraties? :LOL:
Het valt tot nu toe redelijk mee, maar dat komt omdat ik vrijwel achteraan zat nu dus had nergens op gehoopt. Dat gaat straks zeker veranderen ;)
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
B, K, W en J zijn letters waarbij de keuze reuze is. Kan nog zat geweldige artiesten noemen. frustratie zal (voor mij) bij de letters als I, V, U, XYQ komen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
B, K, W en J zijn letters waarbij de keuze reuze is. Kan nog zat geweldige artiesten noemen. frustratie zal (voor mij) bij de letters als I, V, U, XYQ komen.
En vooral de Z en getallen/symbolen. Zit bij beide achteraan. Kan er amper genoeg bedenken voor 1 normale rondw, laat staan 2..
 
  • Leuk
Waarderingen: Rikkie

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Ik zie het elke keer terug komen, maar ik vind de hoeveelheid Fleetwood Mac wat ik erin terug hoor dus wel mevallen. Ik zal wel de enige zijn. Schitterende naam en dat we ze in 2022 maar eindelijk weer echt live mogen zijn Matt! Wat heb ik zin om de nummers van Women in Music Pt III mee te zingen live!
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.562
4.482
Tijd voor wat grunge! Deze band werd opgericht, nadat Courtney Love (zangeres) de gitarist vond via de krant. Onder leiding van Kim Gordon (Sonic Youth) werd het eerste album opgenomen. In 1994 kwam het tweede album uit, volgens niet bewezen geruchten zou dit mede geschreven geweest zijn door manlief Cobain. Celebrity Skin uit 1998 is wederom een succes, maar de band valt uiteindelijk toch uit elkaar. In 2009 vond nog een korte reünie plaats, maar die duurde slechts 3 jaar. De band kende doorheen hun bestaan vele personeelwissels. Wij weten dus niet in welke vorm (en zij zelf waarschijnlijk ook niet), maar Hole zal wel zeker aanwezig zijn!

@Yannick @Timmetje
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Tijd voor wat grunge! Deze band werd opgericht, nadat Courtney Love (zangeres) de gitarist vond via de krant. Onder leiding van Kim Gordon (Sonic Youth) werd het eerste album opgenomen. In 1994 kwam het tweede album uit, volgens niet bewezen geruchten zou dit mede geschreven geweest zijn door manlief Cobain. Celebrity Skin uit 1998 is wederom een succes, maar de band valt uiteindelijk toch uit elkaar. In 2009 vond nog een korte reünie plaats, maar die duurde slechts 3 jaar. De band kende doorheen hun bestaan vele personeelwissels. Wij weten dus niet in welke vorm (en zij zelf waarschijnlijk ook niet), maar Hole zal wel zeker aanwezig zijn!

@Yannick @Timmetje
Oef, nice. Die stond ook bij mij klaar. Ik was nog aan het stoeien met hun positie want geen idee hoe dat zit met populariteit. Waar zet jij ze neer? Goede naam!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.162
OHHEPwN.png


Beetje laat op de avond, maar tijd om een beetje metal aan te kondigen; Helmet.

@Timmetje > @Martijn
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.169
4.316
Herman Brood door mijn neus geboord. :mad:
En Yannick die Helmet kiest, zag ik ook niet aankomen. Enfin we strepen weer wat door.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.177
10.520
Tijd om de eerste vrouwen aan te kondigen voor JozzFest! Al ontstaan eind jaren '60 en in de jaren '70 bekend geworden onder de huidige naam. De eerste door vrouwen geleide band binnen het door mannen geregeerde hard rock genre. Het nummer Baracuda gaat over de problemen die dit kan opleveren. Naar onze bescheiden mening bezit frontvrouw Ann Wilson over één van de beste stemmen in de rock geschiedenis en we zijn daarom enorm blij dat deze band op de mainstage staat op de laatste dag. Heart is de volgende toevoeging voor JozzFest!


@warriorandweirdo
@Paddy
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken