Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.205
eoqhMQy.png


Bangers for days met deze pop queen op het programma; Kylie Minogue.

@Timmetje > @Martijn
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.949
6.205
Herinner me net dat er heel wat heerlijke headliners zijn die beginnen met een 'K' oeps, oh well.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.230
10.666
Tijd voor een nieuwe naam voor JoZZFest. Vandaag kondigen we de eerste Marque naam aan! Een naam voor de fijnproevers en liefhebbers van het meer progressieve en psychedelische werk. Deze Amerikaanse band timmert sinds 2013 aan de weg en is een rijzende ster met een steeds groter publiek. En niet meer dan terecht. De organisatie mag het op Alcatraz eindelijk zelf live gaan keuren. Een veelzijdige band die de beste elementen van prog, stoner en psychedelische rock mengt. We zijn daarom ook erg trots dat we King Buffalo hebben kunnen boeken voor de volgende editie van JoZZFEst.

Om een beeld te krijgen raad ik jullie aan om heerlijk weg te dromen bij deze track. Zweverig, dromerig maar ook heerlijke muzikale erupties.


@warriorandweirdo
@Paddy
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.640
Ja, het is een lastige afweging. Ik heb een naam met potlood al ingevuld in mijn schema, maar verder pak ik de kansen die ik voorbij zie komen.

Precies, ik heb wel wat namen, maar het is voornamelijk ter plekke kijken wat mogelijk is en wat me leuk lijkt. En dan zal t uiteindelijk een festival zijn waar je zelf naar toe zou willen en als je dan daarnaast nog een ticket verkocht weet te krijgen, dan is het helemaal mooi
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Precies, ik heb wel wat namen, maar het is voornamelijk ter plekke kijken wat mogelijk is en wat me leuk lijkt. En dan zal t uiteindelijk een festival zijn waar je zelf naar toe zou willen en als je dan daarnaast nog een ticket verkocht weet te krijgen, dan is het helemaal mooi

Ik kan voor mezelf het 'overleden' niet helemaal los laten. Voorlopig pik ik geen overleden artiesten :p.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.719
2.386
Nadat we eerder al The Weather Station hebben mogen aankondigen voor ons derde podium, kunnen we daar vandaag nog een naam aan toevoegen. De Britse muzikante en actrice Keeley Forsyth komt de line-up van Cabin In The Woods aanvullen. Keeley komt haar fel geprezen debuutalbum 'Debris' (2020) voor het eerst voorstellen op het Europese vasteland.


@Paddy
@Rikkie
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken